Neuh dat ook niet. Ik kom er gewoon mee weg omdat vriend alle schuld op zich had genomen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, dat kan dus als dealen gezien worden...
En als je het alleen naar binnen smokkelt moet je het nog aan de anderen geven als je van de wc komtDus even grote kans dat je daarmee gepakt wordt.
Goed zoquote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh dat ook niet. Ik kom er gewoon mee weg omdat vriend alle schuld op zich had genomen.
Bij het verhoor kon ik ook bijna niks antwoorden. Want nee, ik weet niet waar die pillen gekocht zijn. Wat ze hebben gekost enz enz
Maargoed ik neem het vanaf nu ook niet meer mee naar binnen voor anderen. Het is me het gezeik niet waard.
Verder weer een ervaring rijker op mijn net nog 40ste
Kwestie van het ont-zet-tend zat zijn waar je nu woont. Dan weet je precies wat je anders wilt.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik zat gisteren en vandaag te zoeken op Funda.nl en ik snap eerlijk gezegd niet hoe mensen dat doen, een huis zoeken. Ik word er helemaal kriegel van. Net als hotelkamers uitzoeken, maar dan erger, want een huis is "voor altijd". Ik vermoed dat we gewoon nooit meer gaan verhuizen.
Heel goede tip. Die fout maakten wij ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:48 schreef Myraela het volgende:
Wat je vooral niet moet doen is kijken naar huizen in Groningen terwijl je in de Randstad wil wonen. Dan krijg je een depressie.
geven dealers daar normaliter wel braaf antwoord op?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij het verhoor kon ik ook bijna niks antwoorden. Want nee, ik weet niet waar die pillen gekocht zijn. Wat ze hebben gekost enz enz
Ik kom niet eens verder dan de eerste pagina met popup voucher waar ik geen kruisje voor kan vinden. Jammer.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik hou graag https://www.westwing.nl/ in de gaten voor meubels.
Of je bent dat niet maar wilt dat nog niet toegevenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend is nu vooral al fanatiek aan het kijken. We willen nog een jaar hier blijven wonen, dus ik begin pas met kijken over een half jaar ofzo. Kijk nu soms, maar weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik wil. Volg m'n gevoel teveel. Word verliefd op een klein maar schattig huisje in een gehucht terwijl ik eigenlijk een stadsmeisje ben bijvoorbeeld.
Nah. Maar tenzij je een fortuin hebt kun je nooit alles hebben. Het zal altijd een compromis worden. Ik weet alleen nog niet of ik dan toch voor het leukere huisje op een saaie locatie zou gaan of het simpele huisje op een betere locatie.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of je bent dat niet maar wilt dat nog niet toegeven
Als het niet ernstig was, waarom werd je dan gearresteerd gearresteerd?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks ernstigs gedaan hoor. Overtreding van de opiumwetIk had nieteens iets gebruikt
Maar ik bewaarde wel in mijn tas.
Ik ga hier ook wel verder mee wegkomen. Dat ik geen ID bij me had was het meest erge
Niet. Geen leren stoelenquote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef Kreator het volgende:
Liedetector. Heb mijn leven gebeterd. Ben nu uit eten in een culinaire omgeving.
[ afbeelding ]
Ligt aan je levensfase. Ik denk wel dat veel mensen locatie onderschatten....tenminste als ik kijk naar een Vinex (?) Wijk in Houten kijk en daar wonen dan 3 miljard mensen... dan lijkt dat zo.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Maar tenzij je een fortuin hebt kun je nooit alles hebben. Het zal altijd een compromis worden. Ik weet alleen nog niet of ik dan toch voor het leukere huisje op een saaie locatie zou gaan of het simpele huisje op een betere locatie.
Dat je in Vinex-wijken prachtige woningen hebt, oké.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt aan je levensfase. Ik denk wel dat veel mensen locatie onderschatten....tenminste als ik kijk naar een Vinex (?) Wijk in Houten kijk en daar wonen dan 3 miljard mensen... dan lijkt dat zo.
Kan, maar dan maar met een postzegel grond er bij. Huizen kunnen mooi zijn maar staan dan op een verkeerde plekquote:Op zondag 3 juli 2016 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat je in Vinex-wijken prachtige woningen hebt,
Ook dat ja. Dan liever een portiekwoning nabij het centrum.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan, maar dan maar met een postzegel grond er bij. Huizen kunnen mooi zijn maar staan dan op een verkeerde plek
Ik zou het niet weten. Ik ken geen dealersquote:Op zondag 3 juli 2016 11:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
geven dealers daar normaliter wel braaf antwoord op?
Ik weet voor mezelf dat ik echt in Rotterdam wil blijven en ook graag in het centrum zoals nu. Ik hoef alleen geen tuin.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het lastig. Ik vind het nu wel erg lekker om gewoon zo in de stad te zijn voor een terrasje, maar ik wil wel een keer weg uit Rotterdam Zuid. Zo'n portiekwoning ken ik nu ook wel en de meeste buurten in Rotterdam zijn gewoon kut.
Daarbij willen we sowieso een tuin en mag het huis niet te oud zijn omdat we faalhazen zijn met klussen.
Heb me toch maar geregistreerd. Wat een kutsysteem. Maar ik zie wel wat leuke dingen, fijne tip.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik hou graag https://www.westwing.nl/ in de gaten voor meubels. Maar dat zijn van die sales, dus het ene is wel je ding en het andere niet. Ook zijn dingen vaak snel uitgekocht. Maar hebben soms wel leuke originele items voor een goede prijs.
Ik heb een jaren 20 huis (2 onder 1 kap) op 50 meter van de binnenstad, maar toch in een rustige straat.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dan liever een portiekwoning nabij het centrum.
De Vinex-wijken die we hier hebben wonen ook vooral mensen die uit de Schilderswijk/Spoorwijk komen.
Dat soort buren wil je eigenlijk ook niet hebben
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar op het moment is er echt niks leuks te vinden. Kwamen laatst wel leuke nieuwbouw huizen in het Oude Noorden vrij met tuin. Daar zijn we het helaas niet geworden.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het lastig. Ik vind het nu wel erg lekker om gewoon zo in de stad te zijn voor een terrasje, maar ik wil wel een keer weg uit Rotterdam Zuid. Zo'n portiekwoning ken ik nu ook wel en de meeste buurten in Rotterdam zijn gewoon kut.
Daarbij willen we sowieso een tuin en mag het huis niet te oud zijn omdat we faalhazen zijn met klussen.
Wie weet wordt je nog eens verstandigquote:Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh dat ook niet. Ik kom er gewoon mee weg omdat vriend alle schuld op zich had genomen.
Maargoed ik neem het vanaf nu ook niet meer mee naar binnen voor anderen. Het is me het gezeik niet waard.
Verder weer een ervaring rijker op mijn net nog 40ste
Die ken ik idd. Zitten soms leuke dingen tussen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Er is ook een site waarbij mensen prachtige meubels vinden op marktplaats.
ff zoeken.
edit/ http://www.gevondenopmarktplaats.nl/
Lekker geslapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn huis verder![]()
Zonder foto's, was aan het zoeken, nergens te vinden. Boeit ook verder niemand
[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 03-07-2016 14:12:50 ]
lol inderdad, mega irri!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 11:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik kom niet eens verder dan de eerste pagina met popup voucher waar ik geen kruisje voor kan vinden. Jammer.
geniet ervan!quote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef Kreator het volgende:
Liedetector. Heb mijn leven gebeterd. Ben nu uit eten in een culinaire omgeving.
[ afbeelding ]
Oeh, dat onthou ik. Ik ben aan het wachten tot mijn nectarines rijp zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:15 schreef Myraela het volgende:
Men. Ik had net zo'n lekkere tosti met geitenkaas, nectarine en pecannoten.
Magnersquote:Op zondag 3 juli 2016 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
F1 kijken in een Ierse pub met Magners. Lekker cultuur snuiven in Hamburg
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:33 schreef fietsie het volgende:
Mercedesrijders laten weer even goed zien wat hun collectieve mentaliteit is
zo klinkt dat ook jaquote:Op zondag 3 juli 2016 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een jaren 20 huis (2 onder 1 kap) op 50 meter van de binnenstad, maar toch in een rustige straat.
Ik vind het ideaal.
Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh, dat onthou ik. Ik ben aan het wachten tot mijn nectarines rijp zijn.
Nectarine op een tosti?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.
Een 9,3 is toch super?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, 93 van de 100 vragen goed. Had eigenlijk beter moeten zijn. Maar vooruit maar dan.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn huis verder![]()
Zonder foto's, was aan het zoeken, nergens te vinden. Boeit ook verder niemand![]()
Mooie indeling en heel fijn ruim.
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of een 3quote:
Dit probleem heb ik ook. Zet 10 stoelen op de rij zonder prijs en ik vind de duurste van 5k mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
Huh? 93 van de 100 goed, staat er toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je met 45 foute antwoorden nog steeds een voldoende krijgt.
In dit geval heb je gelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 18:27 schreef Isegrim het volgende:
Oh wacht, ik snap het.#wijn
Ja, geen idee wat de telling is. Ik heb de meest simpele optie genomen.
U wil 100.000 spam mails versturen. In welk vak zet u de mailadressen?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In dit geval heb je gelijk![]()
Ze hebben maar 3 'cijfers':
50-64%: pass
65-74%: merit
75-100%: distinction
Dus ik had nog wel een aantal vragen fout mogen hebben voor hetzelfde cijferMaar of dit goed was, hangt voor mij af van de moeilijkheidsgraad van de vragen. En het was wel moeilijker dan de vorige cursus dus bij nader inzien ben ik toch niet ontevreden. Het ging trouwens om Online Marketing. Bij vlagen min of meer technisch over SEO, affiliate marketing, email marketing enzo. Erg interessant wel.
In bezit van 2 ligt bruinen leren banken. Bewust voor leer gekozen ivm allergie. Leer is makkelijk schoon te maken en blijft geen stof/pollen in zitten. En ze zitten/liggen makkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
We hadden een appartement, de eerste week hadden we een paar buien. Verder was het vaak 35 graden, gelukkig zijn we het een beetje gewend. We vonden het weer jammer voor de thuisblijvers.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom terug Krakke![]()
Was het een beetje redelijk weer met kamperen?
Hier was het euh nat!
Nee. En anders was ik het wel af. Ik vraag me trouwens af voor wat soort viezige dingen je een pincet gebruikt...quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Maar die had je dan toch eerder voor allerlei viezige dingen gebruikt?
Dat kan ook in de achterhoek, of eigenlijk, net over de grens in de achterhoek, bij Groenlo de grens over en naar het Zwillbrocker Vennquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
We hebben een hoop leuke dingen gedaan. We zijn naar de Camargue geweest en hebben flamingo's gezien!
Nou, haren plukken enzo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. En anders was ik het wel af. Ik vraag me trouwens af voor wat soort viezige dingen je een pincet gebruikt...
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? 93 van de 100 goed, staat er toch?
Ja, maar mijn mam wilde nog eens naar Sainte Maries. Het was erg leuk om de Camargue te zien. Ik heb een paar schoenen verpest om de flamingo's te fotograferen!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan ook in de achterhoek, of eigenlijk, net over de grens in de achterhoek, bij Groenlo de grens over en naar het Zwillbrocker Venn
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwillbrocker_Venn
quote:
Oh, dat is wel roze. Heel erg roze.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is daar gemaakt
Goegel op zwillbrocker venn flamingo en je vind duizenden fotos
Ze zijn niet zo roze als in de dierentuin. Van dichtbij zijn ze wel roze.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, maar mijn mam wilde nog eens naar Sainte Maries. Het was erg leuk om de Camargue te zien. Ik heb een paar schoenen verpest om de flamingo's te fotograferen!
Ik doe niet aan dierentuinen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo roze als in de dierentuin. Van dichtbij zijn ze wel roze.
Eerder oranje eigenlijkquote:
Magners? Zit je aan de cider?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
F1 kijken in een Ierse pub met Magners. Lekker cultuur snuiven in Hamburg
Het is een andere soort, de chileense flamingo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eerder oranje eigenlijk![]()
Komt vast door al die rivierkreeft die ze eten
Had het over zwillbrocker venn schatje, daar heb je drie soorten, ook die lichtroze uit de Camargue, die op de foto is de Rode Flamingo (ook wel Chileense Flamingo ) die waarschijnlijk ontsnapt zijn uit dierentuinen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
Piet, De flamingo's in de Camargue zijn niet zo rood, die zijn lichtroze.
Zoals ik zei, er zitten daar drie soortenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een andere soort, de chileense flamingo.
Camargue-paarden.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Krak. Heb je ook de wilde paarden gezien in de Camargue? En de zoutpannnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |