quote:Op zondag 3 juli 2016 15:33 schreef fietsie het volgende:
Mercedesrijders laten weer even goed zien wat hun collectieve mentaliteit is
zo klinkt dat ook jaquote:Op zondag 3 juli 2016 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een jaren 20 huis (2 onder 1 kap) op 50 meter van de binnenstad, maar toch in een rustige straat.
Ik vind het ideaal.
Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh, dat onthou ik. Ik ben aan het wachten tot mijn nectarines rijp zijn.
Nectarine op een tosti?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.
Een 9,3 is toch super?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, 93 van de 100 vragen goed. Had eigenlijk beter moeten zijn. Maar vooruit maar dan.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn huis verder![]()
Zonder foto's, was aan het zoeken, nergens te vinden. Boeit ook verder niemand![]()
Mooie indeling en heel fijn ruim.
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of een 3quote:
Dit probleem heb ik ook. Zet 10 stoelen op de rij zonder prijs en ik vind de duurste van 5k mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
Huh? 93 van de 100 goed, staat er toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je met 45 foute antwoorden nog steeds een voldoende krijgt.
In dit geval heb je gelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 18:27 schreef Isegrim het volgende:
Oh wacht, ik snap het.#wijn
Ja, geen idee wat de telling is. Ik heb de meest simpele optie genomen.
U wil 100.000 spam mails versturen. In welk vak zet u de mailadressen?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In dit geval heb je gelijk![]()
Ze hebben maar 3 'cijfers':
50-64%: pass
65-74%: merit
75-100%: distinction
Dus ik had nog wel een aantal vragen fout mogen hebben voor hetzelfde cijferMaar of dit goed was, hangt voor mij af van de moeilijkheidsgraad van de vragen. En het was wel moeilijker dan de vorige cursus dus bij nader inzien ben ik toch niet ontevreden. Het ging trouwens om Online Marketing. Bij vlagen min of meer technisch over SEO, affiliate marketing, email marketing enzo. Erg interessant wel.
In bezit van 2 ligt bruinen leren banken. Bewust voor leer gekozen ivm allergie. Leer is makkelijk schoon te maken en blijft geen stof/pollen in zitten. En ze zitten/liggen makkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |