Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh, dat onthou ik. Ik ben aan het wachten tot mijn nectarines rijp zijn.
Nectarine op een tosti?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Op een tosti hoeven ze niet rijp te zijn.
Een 9,3 is toch super?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, 93 van de 100 vragen goed. Had eigenlijk beter moeten zijn. Maar vooruit maar dan.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn huis verder![]()
Zonder foto's, was aan het zoeken, nergens te vinden. Boeit ook verder niemand![]()
Mooie indeling en heel fijn ruim.
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of een 3quote:
Dit probleem heb ik ook. Zet 10 stoelen op de rij zonder prijs en ik vind de duurste van 5k mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
Het gros van onze meubels is tweede hands en ik vind meubels niet snel mooi. Als ik iets wel mooi vind, is het vaak veel en veel te duurHeb geloof ik ook niet echt smaak. Nou ja, ik weet wel dat ik bruin leren banken en donker eikenhout niet mooi vind
(chesterfield vind ik dan weer wel wat hebben, maar ik bedoel dat andere type bruin leren bank")
Huh? 93 van de 100 goed, staat er toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je met 45 foute antwoorden nog steeds een voldoende krijgt.
In dit geval heb je gelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 18:27 schreef Isegrim het volgende:
Oh wacht, ik snap het.#wijn
Ja, geen idee wat de telling is. Ik heb de meest simpele optie genomen.
U wil 100.000 spam mails versturen. In welk vak zet u de mailadressen?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In dit geval heb je gelijk![]()
Ze hebben maar 3 'cijfers':
50-64%: pass
65-74%: merit
75-100%: distinction
Dus ik had nog wel een aantal vragen fout mogen hebben voor hetzelfde cijferMaar of dit goed was, hangt voor mij af van de moeilijkheidsgraad van de vragen. En het was wel moeilijker dan de vorige cursus dus bij nader inzien ben ik toch niet ontevreden. Het ging trouwens om Online Marketing. Bij vlagen min of meer technisch over SEO, affiliate marketing, email marketing enzo. Erg interessant wel.
In bezit van 2 ligt bruinen leren banken. Bewust voor leer gekozen ivm allergie. Leer is makkelijk schoon te maken en blijft geen stof/pollen in zitten. En ze zitten/liggen makkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jullie een fijn huis hebben![]()
We hadden een appartement, de eerste week hadden we een paar buien. Verder was het vaak 35 graden, gelukkig zijn we het een beetje gewend. We vonden het weer jammer voor de thuisblijvers.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom terug Krakke![]()
Was het een beetje redelijk weer met kamperen?
Hier was het euh nat!
Nee. En anders was ik het wel af. Ik vraag me trouwens af voor wat soort viezige dingen je een pincet gebruikt...quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Maar die had je dan toch eerder voor allerlei viezige dingen gebruikt?
Dat kan ook in de achterhoek, of eigenlijk, net over de grens in de achterhoek, bij Groenlo de grens over en naar het Zwillbrocker Vennquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
We hebben een hoop leuke dingen gedaan. We zijn naar de Camargue geweest en hebben flamingo's gezien!
Nou, haren plukken enzo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. En anders was ik het wel af. Ik vraag me trouwens af voor wat soort viezige dingen je een pincet gebruikt...
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? 93 van de 100 goed, staat er toch?
Ja, maar mijn mam wilde nog eens naar Sainte Maries. Het was erg leuk om de Camargue te zien. Ik heb een paar schoenen verpest om de flamingo's te fotograferen!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan ook in de achterhoek, of eigenlijk, net over de grens in de achterhoek, bij Groenlo de grens over en naar het Zwillbrocker Venn
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwillbrocker_Venn
quote:
Oh, dat is wel roze. Heel erg roze.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is daar gemaakt
Goegel op zwillbrocker venn flamingo en je vind duizenden fotos
Ze zijn niet zo roze als in de dierentuin. Van dichtbij zijn ze wel roze.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, maar mijn mam wilde nog eens naar Sainte Maries. Het was erg leuk om de Camargue te zien. Ik heb een paar schoenen verpest om de flamingo's te fotograferen!
Ik doe niet aan dierentuinen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo roze als in de dierentuin. Van dichtbij zijn ze wel roze.
Eerder oranje eigenlijkquote:
Magners? Zit je aan de cider?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
F1 kijken in een Ierse pub met Magners. Lekker cultuur snuiven in Hamburg
Het is een andere soort, de chileense flamingo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eerder oranje eigenlijk![]()
Komt vast door al die rivierkreeft die ze eten
Had het over zwillbrocker venn schatje, daar heb je drie soorten, ook die lichtroze uit de Camargue, die op de foto is de Rode Flamingo (ook wel Chileense Flamingo ) die waarschijnlijk ontsnapt zijn uit dierentuinen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
Piet, De flamingo's in de Camargue zijn niet zo rood, die zijn lichtroze.
Zoals ik zei, er zitten daar drie soortenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een andere soort, de chileense flamingo.
Camargue-paarden.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Krak. Heb je ook de wilde paarden gezien in de Camargue? En de zoutpannnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |