kies macbook/iphonequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Yes mag een laptop en een telefoon uitzoeken van werk
hij betaalt btwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
weenie wat het probleem is van die seniele zuipschuitquote:
Hij heeft geen uitkering hoor, dus weet niet wat je probleem is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
joh laat hem lekker in zijn wanenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft geen uitkering hoor, dus weet niet wat je probleem is.
niels is best een aardige kerel, maar als hij gezopen heeft of het ergens helemaal mee gehad heeft dan is het net een klein kindquote:
Ja, snap niels wel. Dp heeft kanker gezegd en dat kan ook eigenlijk niet.quote:
ja, en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels is best een aardige kerel, maar als hij gezopen heeft of het ergens helemaal mee gehad heeft dan is het net een klein kind
all out inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, en niet zo'n beetje ookgodtering
daarvoor was hij al bezig hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, snap niels wel. Dp heeft kanker gezegd en dat kan ook eigenlijk niet.
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.quote:
hoe durf ik inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.
amenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit nu sarcasme? xdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruikquote:
rot eens op met die kut PI godverdommequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruik
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rot eens op met die kut PI godverdomme
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.quote:
Mijn verdiende loon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.
Niks wat we zeggen helpt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
amen
mijn feedbackpost heeft helaas niks geholpen
Inderdaad.quote:
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal heb je daar geen ervaring mee hahaha
awwh cute die knijpoogjes voor de buisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel ja. Maar geef me niet gewonnen.
laat de leuke posts maar gewoon over aan de professionalsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenken![]()
Deze fix is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
Kanker.
Een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
is voor de een een scheldwoord
en voor Niels overboord.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |