gifjes van watquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
der mann maak ff goeie op pls. paar gifjes aub
iemand is het met je klacht eens KLB / De reclame van ASRquote:
9quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
help ik krijg een youtube kanaal van een rare blonde dame in mijn dm
moet ook haast welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
iemand is het met je klacht eens KLB / De reclame van ASR
ik wil wel verlengingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godver, dat had de 1-0 moeten zijn.
quote:
Lelelelequote:
Liefquote:
Sry ben geen drug expertquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
gvd pep ligt nu srs een uur ofzo onder een lamp uitgespreid en nog steeds is het kleverige zooi
wtf is deze
kun je dat niet gwn ff in de magnetron doen ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
gvd pep ligt nu srs een uur ofzo onder een lamp uitgespreid en nog steeds is het kleverige zooi
wtf is deze
koop je pep nat ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
Ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
jawel, srsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dat niet gwn ff in de magnetron doen ofzo
Wow deze heb ik sinds de basisschool niet meer gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duh, je denkt toch niet dat ik die weggeef.
meestal wel jaquote:
weenie, mss laten testen maar dan moet k helemaal naar heerlenquote:
drop vast bommetje danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
Hermann is de enige hetero hier denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duh, je denkt toch niet dat ik die weggeef.
Niet waar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is de enige hetero hier denk ik
bommetjesquote:
ja nee, ik heb hem vorige week al gedroogd en nu dus weerquote:
Wie dan nog meer?quote:
ben ik homo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is de enige hetero hier denk ik
niemand gelooft ditquote:
gwn snuiven met je kadaverquote:
nee :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet handeltje opzetten dp beetje verdienen schooiert
Kijk je? Italianen raken frustie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet handeltje opzetten dp beetje verdienen schooiert
ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee, ik heb hem vorige week al gedroogd en nu dus weer
t probleem is niet dat ie nog nat is, dat is het rare
het is niet nat meer, gewoon kleverigquote:
NEE IK OOK NIET GVDquote:
Ja wel lachen partijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je? Italianen raken frustie.
weet je zeker dat het je pep is en niet je zeemannetjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet nat meer, gewoon kleverig
Jahoorquote:
Neehquote:
misschien iets duidelijker formuleren volgende keer. ik bedoel sperma is ook kleverig, maar ook natquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet nat meer, gewoon kleverig
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:23 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien iets duidelijker formuleren volgende keer. ik bedoel sperma is ook kleverig, maar ook nat
onder zn nachtlampje jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie die dp al voor me, helemaal gestrest en met verbazing naar een hoopje plakkerige pep te kijken
Gewoonquote:
boeit me verder weinig, tis niet alsof het ook maar iets kost verderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie die dp al voor me, helemaal gestrest en met verbazing naar een hoopje plakkerige pep te kijken
Blij dat ik die struggles nooit hebquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
nee stel je voorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeit me verder weinig, tis niet alsof het ook maar iets kost verder
daarom zit je er hier over te klagen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeit me verder weinig, tis niet alsof het ook maar iets kost verder
ik snap het gwn nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom zit je er hier over te klagen ja
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=41529quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het gwn nietnog nooit gezien dit
misschien is het wel pep van de hoogste kwaliteit die maar 1x per 5 jaar wordt gemaakt dus zou maar snel snuiven als ik jou wasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het gwn nietnog nooit gezien dit
had ik uiteraard ook al gelezen, maar daar staat ook niet echt waar het door kan komenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=41529
oh nou, heb toch even moeite voor je gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ik uiteraard ook al gelezen, maar daar staat ook niet echt waar het door kan komen
jezus die mensen steken wel veel moeite in druksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=41529
heb al geabonneerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
hebben jullie ook dm gekregen van m4pima ??
-______________
neemquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Drug het volgende:
zin in pep gekregen. mss ff wat drugs pakken
Brits bedrijf satcom. Ik zeg niet welke. Het is partime. uvw springt bij.quote:
bij die persoon waar je altijd haalt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
denk eerlijk gezegd dat het toch vervuild is ofzo
mja denk dat ik het maar zal moeten laten testen als ik het wil weten
oh heb jij dat toevallig wel eens gezien, pep die na drogen nog steeds plakkerig en kleverig als fuck is?quote:
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij die persoon waar je altijd haalt?
ga je hem bij het kraagje grijpen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooit
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
Moet zelf nog goed luisteren maar van wat ik van de verdieping onder mij hoorde toen ik het aan had gezet en wat anders ging doen klonk het wel goed.
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroogquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heb jij dat toevallig wel eens gezien, pep die na drogen nog steeds plakkerig en kleverig als fuck is?
nee is fucking goeie mattie van mequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je hem bij het kraagje grijpen?
mja mssquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
aightquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is fucking goeie mattie van mekan hij ook niks aan doen
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jittersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooit
vorige week zaterdagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jitters
die luie zak denkt ik laat het onder een 5 watt lamp liggen en het komt wel goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
Ben blij voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Yes mag een laptop en een telefoon uitzoeken van werk
hou je bek nou eens dicht man halve tammequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
dit was het wachten niet echt waardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
hmzquote:
en als je het nu weer nat maakt dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmznou ja, het zal wel
heb er vorige week al een beetje van gehad en ben er iig niet dood van gegaan
denk niet dat dat iets uitmaakt tbhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je het nu weer nat maakt dan?of werkt het zo niet
kies macbook/iphonequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Yes mag een laptop en een telefoon uitzoeken van werk
hij betaalt btwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
weenie wat het probleem is van die seniele zuipschuitquote:
Hij heeft geen uitkering hoor, dus weet niet wat je probleem is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
joh laat hem lekker in zijn wanenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft geen uitkering hoor, dus weet niet wat je probleem is.
niels is best een aardige kerel, maar als hij gezopen heeft of het ergens helemaal mee gehad heeft dan is het net een klein kindquote:
Ja, snap niels wel. Dp heeft kanker gezegd en dat kan ook eigenlijk niet.quote:
ja, en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels is best een aardige kerel, maar als hij gezopen heeft of het ergens helemaal mee gehad heeft dan is het net een klein kind
all out inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, en niet zo'n beetje ookgodtering
daarvoor was hij al bezig hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, snap niels wel. Dp heeft kanker gezegd en dat kan ook eigenlijk niet.
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.quote:
hoe durf ik inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.
amenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit nu sarcasme? xdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruikquote:
rot eens op met die kut PI godverdommequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruik
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rot eens op met die kut PI godverdomme
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.quote:
Mijn verdiende loon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.
Niks wat we zeggen helpt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
amen
mijn feedbackpost heeft helaas niks geholpen
Inderdaad.quote:
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal heb je daar geen ervaring mee hahaha
awwh cute die knijpoogjes voor de buisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel ja. Maar geef me niet gewonnen.
laat de leuke posts maar gewoon over aan de professionalsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenken![]()
Deze fix is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
Kanker.
Een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
is voor de een een scheldwoord
en voor Niels overboord.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |