oh nou, heb toch even moeite voor je gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ik uiteraard ook al gelezen, maar daar staat ook niet echt waar het door kan komen
jezus die mensen steken wel veel moeite in druksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=41529
heb al geabonneerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
hebben jullie ook dm gekregen van m4pima ??
-______________
neemquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Drug het volgende:
zin in pep gekregen. mss ff wat drugs pakken
Brits bedrijf satcom. Ik zeg niet welke. Het is partime. uvw springt bij.quote:
bij die persoon waar je altijd haalt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
denk eerlijk gezegd dat het toch vervuild is ofzo
mja denk dat ik het maar zal moeten laten testen als ik het wil weten
oh heb jij dat toevallig wel eens gezien, pep die na drogen nog steeds plakkerig en kleverig als fuck is?quote:
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij die persoon waar je altijd haalt?
ga je hem bij het kraagje grijpen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooit
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
Moet zelf nog goed luisteren maar van wat ik van de verdieping onder mij hoorde toen ik het aan had gezet en wat anders ging doen klonk het wel goed.
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroogquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heb jij dat toevallig wel eens gezien, pep die na drogen nog steeds plakkerig en kleverig als fuck is?
nee is fucking goeie mattie van mequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je hem bij het kraagje grijpen?
mja mssquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
aightquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is fucking goeie mattie van mekan hij ook niks aan doen
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jittersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooit
vorige week zaterdagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jitters
die luie zak denkt ik laat het onder een 5 watt lamp liggen en het komt wel goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
Ben blij voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Yes mag een laptop en een telefoon uitzoeken van werk
hou je bek nou eens dicht man halve tammequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
dit was het wachten niet echt waardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
hmzquote:
en als je het nu weer nat maakt dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmznou ja, het zal wel
heb er vorige week al een beetje van gehad en ben er iig niet dood van gegaan
denk niet dat dat iets uitmaakt tbhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je het nu weer nat maakt dan?of werkt het zo niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |