heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroogquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heb jij dat toevallig wel eens gezien, pep die na drogen nog steeds plakkerig en kleverig als fuck is?
nee is fucking goeie mattie van mequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je hem bij het kraagje grijpen?
mja mssquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
aightquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is fucking goeie mattie van mekan hij ook niks aan doen
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jittersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, kan me daarom eigenlijk niet voorstellen dat ie slecht is, maar je weet maar nooit
vorige week zaterdagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer heb je gehaald? ik gister en was echt hele goeie, superschone stimulatie, 0 jitters
die luie zak denkt ik laat het onder een 5 watt lamp liggen en het komt wel goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet goed gedroogd denk ik, ik doe bordje onder pannetje kokend water dan is het gortdroog
Ben blij voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Yes mag een laptop en een telefoon uitzoeken van werk
hou je bek nou eens dicht man halve tammequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
dit was het wachten niet echt waardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Doe tenmiste iets DP en belasting betalen in Nederland. Nou jij weer.
hmzquote:
en als je het nu weer nat maakt dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmznou ja, het zal wel
heb er vorige week al een beetje van gehad en ben er iig niet dood van gegaan
denk niet dat dat iets uitmaakt tbhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je het nu weer nat maakt dan?of werkt het zo niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |