Lelelelequote:
Liefquote:
Sry ben geen drug expertquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
gvd pep ligt nu srs een uur ofzo onder een lamp uitgespreid en nog steeds is het kleverige zooi
wtf is deze
kun je dat niet gwn ff in de magnetron doen ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
gvd pep ligt nu srs een uur ofzo onder een lamp uitgespreid en nog steeds is het kleverige zooi
wtf is deze
koop je pep nat ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
Ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
jawel, srsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dat niet gwn ff in de magnetron doen ofzo
Wow deze heb ik sinds de basisschool niet meer gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duh, je denkt toch niet dat ik die weggeef.
meestal wel jaquote:
weenie, mss laten testen maar dan moet k helemaal naar heerlenquote:
drop vast bommetje danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
wtf is deze
Hermann is de enige hetero hier denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duh, je denkt toch niet dat ik die weggeef.
Niet waar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is de enige hetero hier denk ik
bommetjesquote:
ja nee, ik heb hem vorige week al gedroogd en nu dus weerquote:
Wie dan nog meer?quote:
ben ik homo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann is de enige hetero hier denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |