amenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.
Is dit nu sarcasme? xdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar kan echt niet wat je doet. Je zegt toch geen kanker. Komop hè.
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruikquote:
rot eens op met die kut PI godverdommequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow houdt gewoon niet van onfatsoenlijk taalgebruik
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rot eens op met die kut PI godverdomme
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.quote:
Mijn verdiende loon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, echt schaamtelijk :s Je hebt het zelf in de hand gewerkt met Niels zo.
Niks wat we zeggen helpt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
amen
mijn feedbackpost heeft helaas niks geholpen
Inderdaad.quote:
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal heb je daar geen ervaring mee hahaha
awwh cute die knijpoogjes voor de buisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel ja. Maar geef me niet gewonnen.
laat de leuke posts maar gewoon over aan de professionalsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenken![]()
Deze fix is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
Kanker.
Een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
is voor de een een scheldwoord
en voor Niels overboord.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |