letterlijk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
awwh cute die knijpoogjes voor de buis
ewaquote:
Nee, parasiet van de maatschappij. Die ook nog eens kanker tegen een fatsoenlijke meneer zegt die gewoon netjes de kost verdient en zich inzet voor de maatschappij en tevens totaal nooit teveel zuipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier wilde ik zelf ook al een post over maken maar kon geen leuke manier bedenken![]()
Respect voor de ouderen is er ook al niet meer bij, bij volk zoals ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, parasiet van de maatschappij. Die ook nog eens kanker tegen een fatsoenlijke meneer zegt die gewoon netjes de kost verdient en zich inzet voor de maatschappij en tevens totaal nooit teveel zuipt.
Heyquote:
Overmorgenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer wil je de liefde met me bedrijven
Ja, altijd maar doorgaan met dat gekanker. Zie je niet wat dat doet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Respect voor de ouderen is er ook al niet meer bij, bij volk zoals ik
Totaal verpest
Samenvattingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
ff topic terug zitten lezen was wel vermakelijk
jij was toch sociaal doen? onee whehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
maar als je een keertje kanker zegt ben je respectloos!1quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:52 schreef BozeHaas het volgende:
oja enne in de niet gecivileerde wereld ga jij gewoon dood hoor DP. Ik wens dat niet, maar zou er geen traan om laten.
BozeHaaGsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
Erg vermakelijk dat gekanker, ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
Ik scheer de rest wel kaal voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik nu alvast begin met mijn schaamwaar wegknippen is overmorgen zeker een kwart weg
zet m in je sigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar als je een keertje kanker zegt ben je respectloos!1
bedankt, altijd gangsigns maken is zo vermoeiend dus wil het lang genoeg laten groeien om er gangsigns in te kunnen vlechtenquote:
mijn sig is al perfectquote:
Snap je toch wel. Kanker zeggen gaat ook veel te ver.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:52 schreef BozeHaas het volgende:
oja enne in de niet gecivileerde wereld ga jij gewoon dood hoor DP. Ik wens dat niet, maar zou er geen traan om laten.
nee vandaag lkkr no life zitten gamenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij was toch sociaal doen? onee whehe
welke spelletjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee vandaag lkkr no life zitten gamen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
Kanker.
Een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
is voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood
Ja deadprez moet eens normaal doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Snap je toch wel. Kanker zeggen gaat ook veel te ver.
Probeer dat maar eens binnen te krijgen.quote:
glaasje prik en een bakje hamka's graagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ben er al, mag ik uw bestelling opnemen
ik wil Duitsland door!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is win win, mesut rust of duitsland door
omg ;3 ben superblij voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Love it so much hoe heb ik ooit zonder iphone geleefd
waarom is hij eigenlijk mad op jou, heb jij het woord dat niet genoemd mag worden ook gebruikt?quote:
welke halve zool zegt glaasje prikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
glaasje prik en een bakje hamka's graag
Geenquote:
dronken frankquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
Snap sws niet dat je in je eentje gaat drinken en FOK!Ken tenzij, je zo'n gezellige oude zatlap bent met hele goedaardige dronk als Frank.
Ik dis hem elke keer als hij arrogant doet. Kan hij niet hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom is hij eigenlijk mad op jou, heb jij het woord dat niet genoemd mag worden ook gebruikt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
Snap sws niet dat je in je eentje gaat drinken en FOK!Ken tenzij, je zo'n gezellige oude zatlap bent met hele goedaardige dronk als Frank.
Moet toch gewoon kunnen. Zolang je maar geen kanker zegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
hehehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
10 maar ben meestal de enige die online komt op psn
Wat leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
Snap sws niet dat je in je eentje gaat drinken en FOK!Ken, tenzij je zo'n gezellige oude zatlap bent met hele goedaardige dronk als Frank.
wat heb jequote:
Voldemort xDquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom is hij eigenlijk mad op jou, heb jij het woord dat niet genoemd mag worden ook gebruikt?
Nee.quote:
Neeh grapjequote:
Ja ben niet goed in iPad vasthouden in bed en tegelijkertijd FOK!Ken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent
oja de struggles of je links rechts of naar boven moet houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben niet goed in iPad vasthouden in bed en tegelijkertijd FOK!Ken.
geilquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn heb zon raspy sexlijn pijpslet stem en griep en ongesteld
Ik zit ook met tablet in bed nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben niet goed in iPad vasthouden in bed en tegelijkertijd FOK!Ken.
wordt dit je standaard PI nuquote:
sterktequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Keelpijn heb zon raspy sexlijn pijpslet stem en griep en ongesteld
Weet nietquote:
Heb hem nu stabiel op mijn buik gekregenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja de struggles of je links rechts of naar boven moet houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |