Ja deadprez moet eens normaal doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Snap je toch wel. Kanker zeggen gaat ook veel te ver.
Probeer dat maar eens binnen te krijgen.quote:
glaasje prik en een bakje hamka's graagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ben er al, mag ik uw bestelling opnemen
ik wil Duitsland door!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is win win, mesut rust of duitsland door
omg ;3 ben superblij voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Love it so much hoe heb ik ooit zonder iphone geleefd
waarom is hij eigenlijk mad op jou, heb jij het woord dat niet genoemd mag worden ook gebruikt?quote:
welke halve zool zegt glaasje prikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
glaasje prik en een bakje hamka's graag
Geenquote:
dronken frankquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
Snap sws niet dat je in je eentje gaat drinken en FOK!Ken tenzij, je zo'n gezellige oude zatlap bent met hele goedaardige dronk als Frank.
Ik dis hem elke keer als hij arrogant doet. Kan hij niet hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom is hij eigenlijk mad op jou, heb jij het woord dat niet genoemd mag worden ook gebruikt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
Snap sws niet dat je in je eentje gaat drinken en FOK!Ken tenzij, je zo'n gezellige oude zatlap bent met hele goedaardige dronk als Frank.
Moet toch gewoon kunnen. Zolang je maar geen kanker zegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:56 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |