Ja, dat welquote:
ewaquote:
hebben ze die bij jullie in het dorpquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Staat zo'n tasjesmocro tegen onze poort te leunen. Zal ik hem klappen?
Thx bbyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je niet zo tegen haar tekeer gaan, dankjewel.
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
waar was je, had politie al gebeldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi
[..]
geloof ik niks van eerlijk gezegd
Probeer niks te brekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor jou is 1 groot hunnebed nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
we zijn altijd samen in mijn hartquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressie
wat een mooie band hebben jullie tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressie
Vgm was de hijskraan die jou uit bed moet tillen gewoon kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft sinds de 27e niet gepost ik maak me zorgen
heb vriendinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je, had politie al gebeld
quote:
quote:
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze die bij jullie in het dorp
Hoi alles goedquote:
Nee man bel de popo'squote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
zou voor de zekerheid de politie bellenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.
Ja mocros gaan kamperenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.
ZE ZIJN BEGONNENquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
geloofde het niet, maar dat is puur omdat je van je vrijheid geniet
die zijn het verraderlijkstquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zitten ook twee kleine jongetjes bij. Ik zit echt te kijken van wtf
Wat wil hij doen dan? Ik kan hem gewoon zien he.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou voor de zekerheid de politie bellen
o okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
heb geen bord voor mn kop eerder een muur
smack meer chickies dan regilio tuur
mss is hij de buurt aan het scouten en komen ze vannacht terug om je huis leeg te halen ;squote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Ik kan hem gewoon zien he.
bop bop op die kaak je verdiende loon ik duld geen tegenspraak let op je toonquote:
o ja ik luister niet naar dat soort muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
bop bop op die kaak je verdiende loon ik duld geen tegenspraak let op je toon
Mss ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss is hij de buurt aan het scouten en komen ze vannacht terug om je huis leeg te halen ;s
mensen hebben zoiets van wat doet die vent als ik aan het rellen ben als een hooliganquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik luister niet naar dat soort muziek
Boeiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aziaten die haten op fantasy games, neppe
Wrom niequote:
Welke rank?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen heb ook al veel potjes competitive verloren in overwatch
breng je ook een voor mij meequote:
bedankt maatquote:
Oké nou hier kan niks mee, succes hoor ;squote:
ja lekkerquote:
+1quote:
o sry wist je niet dat ik jr boos zou makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké nou hier kan niks mee, succes hoor ;s
hoezo niequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb verstandskies laten trekken dus mag geen bier nu.
Fuck jullie.
moet je iets sterkers pakken tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fuck jullie.
Kan gewoon hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fuck jullie.
ben jij wel oud genoeg voor bierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fuck jullie.
Hiquote:
echt? maar als je het gewoon goed schoon houdt zal een biertje toch niet zo'n kwaad kunnen lijkt mequote:
Okéquote:
Dit klinkt verkeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
heb echt rare pep
die shit wil maar niet fatsoenlijk droog worden en blijft maar klonterig en plakkerig ;s
Kleine kans johquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? maar als je het gewoon goed schoon houdt zal een biertje toch niet zo'n kwaad kunnen lijkt me
Capujostiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen hater
En nu zwijgen over België
ZWIJGEN OVER BELGIÊ VERSTAAN HET IS DUITSLAND -ITALIË GEEN WALES-BELGIË HEBBEN JULLIE DAT GOED VERSTAAN
GOOOOOOOOODVERDOMMMEEEEE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ja zou eigenlijk moeten laten testen maar das ook weer zo'n gedoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |