dat is niet de reden lijkt mequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige meervoud van krent is krenten, dus het is krentenbroodje.
Geen dank.
Is er weer voetbal vanavond?quote:
Ah wel kut.. hopelijk gaat wel een keer binnenkort wat beterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds koppijn + licht in mn hoofd
alleen al in de link die ik net post staan meerdere voorbeelden waarbij die regel niet opgaatquote:
Vandaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/tussen-n
zijn dus niet echt heel duidelijke regels voor
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee joh. Hoe kom je daarbij?
Wordt heel spannend idd. Hopelijk wordt het een topshowquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou oprecht geen voorspelling durven doen. Hoop Duitsland
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zit
Dat komt omdat Nederland niet meedoet..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zit
niks mis meequote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moest kokhalzen toen low in beeld kwam
Staat zo in mijn Nederlandsboek, dus dan klopt het lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen al in de link die ik net post staan meerdere voorbeelden waarbij die regel niet opgaat
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt heel spannend idd. Hopelijk wordt het een topshow
hm, ja dat zou je idd wel verwachtenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat zo in mijn Nederlandsboek, dus dan klopt het lijkt me.
mattiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
oh daar ben jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |