Ja, dat welquote:
ewaquote:
hebben ze die bij jullie in het dorpquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Staat zo'n tasjesmocro tegen onze poort te leunen. Zal ik hem klappen?
Thx bbyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je niet zo tegen haar tekeer gaan, dankjewel.
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
waar was je, had politie al gebeldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi
[..]
geloof ik niks van eerlijk gezegd
Probeer niks te brekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor jou is 1 groot hunnebed nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
we zijn altijd samen in mijn hartquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressie
wat een mooie band hebben jullie tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk weer beetje vrolijk nu ik je zie na weken depressie
Vgm was de hijskraan die jou uit bed moet tillen gewoon kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
hermann heeft sinds de 27e niet gepost ik maak me zorgen
heb vriendinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je, had politie al gebeld
quote:
quote:
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze die bij jullie in het dorp
Hoi alles goedquote:
Nee man bel de popo'squote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |