quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze gaan de bezorger bellen
Maar ik heb ze gewezen op het feit dat het daar fout is gegaan, het bonnetje klopt wel, alleen de inhoud niet.
Maar ze gaan toch eerst even de bezorger bellen.
zucht....
goed gedaanquote:
Zo erg is dat nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goed want anders zouden we niets zeggen
Nee, gewoon uit gaan met een maatje en EK kijken in de kroegquote:
Muil. Het is ja/nee. Now?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je niet zo moet janken
Ik nietquote:
altijd mooi werk, veel plezierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit gaan met een maatje en EK kijken in de kroeg
wat?quote:
volgens mij ben jij echt proquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vandaag wel noscopeje hoor
Luxe Aim&Shot
NeXt Aim&Shoot
alles wat daar op lijkt is 99% van mij
Zou je ons gepraat missen?quote:
Die review die ik ga schrijven gaat heel erg mooi wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]beter komen ze je gwn gratis alsnog je spareribs brengen
is verder toch niet jouw probleem wat zij allemaal lopen te verneuken
Kloptquote:
lekker voor zequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die review die ik ga schrijven gaat heel erg mooi worden
Wil hem ook lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die review die ik ga schrijven gaat heel erg mooi worden
Je buurvrouw die er 6 uur over doet om thuis te komen, wat vast niet ligt aan haar staar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niets, laat maar.
Waar hadden we het over eigenlijk?
Niemand wil bij me zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik bij je ben miss niet
quote:
1 ding DP. Wat jullie onderling doen met het woord 'kanker' interesseert me niet. Gebruik het echter niet tegen mij, wil je?quote:
Dat is inderdaad laag. Ik zal DP erop aanspreken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 ding DP. Wat jullie onderling doen met het woord 'kanker' interesseert me niet. Gebruik het echter niet tegen mij, wil je?
Kan je als man niks aan doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind mezelf een lul vanavond.
als me dat twee topics aan gejank van je bespaart zal ik er voortaan op lettenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 ding DP. Wat jullie onderling doen met het woord 'kanker' interesseert me niet. Gebruik het echter niet tegen mij, wil je?
KLM werelddeal weken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
Bohh tickets naar NY voor ¤520 met KLM
Ik huil zoveel ik wil.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
als me dat twee topics aan gejank van je bespaart zal ik er voortaan op letten
Wil je dan het woord kut niet meer tegen mij gebruiken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
haahahah wat lulligquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je dan het woord kut niet meer tegen mij gebruiken?
Enkele naasten van mij zijn overleden aan vaginale kanker.
Hallo Chai.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent ff te laat heh. Kutwijf for a living..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed nummer.quote:
Jij negeert mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent ff te laat heh. Kutwijf for a living..Ik bedenk het niet.
kloptquote:
Lijkt mij helemaal niets.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij is dat een heerlijk beroep
Kankerhypocriet ben je.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent ff te laat heh. Kutwijf for a living..Ik bedenk het niet.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch best kut.
Sorry hoor wil je stoppen met het gebruik van dit woord.quote:
Dat is het leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:21 schreef Kurovski het volgende:
Wanneer ik er zin in heb hebben anderen er minder zin in . Beetje jammer.
Dan trek je je gewoon afquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:21 schreef Kurovski het volgende:
Wanneer ik er zin in heb hebben anderen er minder zin in . Beetje jammer.
Wie luistert daar nou naarquote:
Alles is viesquote:
sry ;squote:
Doe maar een lekker wijf.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff ui wisselen. Kan jullie autisme dat aan?
Doe anders ff forum wisselenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff ui wisselen. Kan jullie autisme dat aan?
Krentequote:
volgens mij niet hoor :squote:
goed gehandeld maatquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
Net even terug gereden naar die ballentent en m'n bestelling op de balie neergepleurd, geld terug gekregen en nu ga ik snel de stad in en daar maar wat eten.
Nee, doe jij dat maar. gewoon uiloggen, account opheffen en elders buurten. Ben ik niet duidelijk? Ehm.quote:
Baas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
Net even terug gereden naar die ballentent en m'n bestelling op de balie neergepleurd, geld terug gekregen en nu ga ik snel de stad in en daar maar wat eten.
Sow.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar. gewoon uiloggen, account opheffen en elders buurten. Ben ik niet duidelijk? Ehm.
Volgens puzzelwoordenboek wel :squote:
Nee jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar. gewoon uiloggen, account opheffen en elders buurten. Ben ik niet duidelijk? Ehm.
google zegt ook dat het krentenbrood is en google weet die dingquote:
Heb een TR gedaan. Zijn bekenden van mij overleden in de buurtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krentenbrood =/= krentenbroodjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
google zegt ook dat het krentenbrood is en google weet die ding
dat maakt voor de schrijfwijze niet uitquote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat maakt voor de schrijfwijze niet uit
neequote:
O.quote:
Wil je niet zo tegen haar tekeer gaan, dankjewel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey guusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het enige meervoud van krent is krenten, dus het is krentenbroodje.
Geen dank.
Hoe is het met je hoofd?quote:
thnxquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen dank.
dat is niet de reden lijkt mequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen dank.
Is er weer voetbal vanavond?quote:
Ah wel kut.. hopelijk gaat wel een keer binnenkort wat beterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds koppijn + licht in mn hoofd
alleen al in de link die ik net post staan meerdere voorbeelden waarbij die regel niet opgaatquote:
Vandaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/tussen-n
zijn dus niet echt heel duidelijke regels voor
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee joh. Hoe kom je daarbij?
Wordt heel spannend idd. Hopelijk wordt het een topshowquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou oprecht geen voorspelling durven doen. Hoop Duitsland
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zit
Dat komt omdat Nederland niet meedoet..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor er niks over behalve als ik op fok zit
niks mis meequote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moest kokhalzen toen low in beeld kwam
Staat zo in mijn Nederlandsboek, dus dan klopt het lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen al in de link die ik net post staan meerdere voorbeelden waarbij die regel niet opgaat
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt heel spannend idd. Hopelijk wordt het een topshow
hm, ja dat zou je idd wel verwachtenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat zo in mijn Nederlandsboek, dus dan klopt het lijkt me.
mattiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
oh daar ben jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
heerlijk een paar daagjes onder mijn steen geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |