zou voor de zekerheid de politie bellenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.
Ja mocros gaan kamperenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben een camping best dicht bij mijn huis, zal wel op vaka zijn ofzo.
ZE ZIJN BEGONNENquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
geloofde het niet, maar dat is puur omdat je van je vrijheid geniet
die zijn het verraderlijkstquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zitten ook twee kleine jongetjes bij. Ik zit echt te kijken van wtf
Wat wil hij doen dan? Ik kan hem gewoon zien he.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou voor de zekerheid de politie bellen
o okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
heb geen bord voor mn kop eerder een muur
smack meer chickies dan regilio tuur
mss is hij de buurt aan het scouten en komen ze vannacht terug om je huis leeg te halen ;squote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan? Ik kan hem gewoon zien he.
bop bop op die kaak je verdiende loon ik duld geen tegenspraak let op je toonquote:
o ja ik luister niet naar dat soort muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
bop bop op die kaak je verdiende loon ik duld geen tegenspraak let op je toon
Mss ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss is hij de buurt aan het scouten en komen ze vannacht terug om je huis leeg te halen ;s
mensen hebben zoiets van wat doet die vent als ik aan het rellen ben als een hooliganquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik luister niet naar dat soort muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |