wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorder
waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoomquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ik was ook nog bij de hema vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoom
quote:
btr kfcquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mac Donalds eten. Viesdik! En het interesseert me geen reet
heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was ook nog bij de hema vandaag
Boeit jou dat nou tbh?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]denk dat dat weinig uitmaakt bij zoiets tbh
big Mac menuquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan![]()
wat ga je eten
watquote:
quote:
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.quote:
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.
jawel jongequote:
dankje. meestal vinden ze groen/bruine engquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?
neuken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dankje. meestal vinden ze groen/bruine eng
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
wat zit je de hele tijd raar te doen man
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik lichtgroene ogen heb?
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.
oh no thenk youquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.
Ja beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het komt weinig voor dat DP en ik het niet eens zijn. Doet best even pijn.
Maar echte vriendschap is hier tegen bestand.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillen
Je snapt het wel. You just refuse to see it.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerel
kfc is altijd beter dan mac.quote:
Ohquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je snapt het wel. You just refuse to see it.
jij weetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kfc is altijd beter dan mac.
kip. fucking kip.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly. Maar toch hou ik van je.
doeiquote:
hoe bedoel je slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
de kip in kfc is wel lekker ja
maar mijn ervaring in de kfc is dat altidj alles zo slecht kwaliteit is
maar komt misschien door de vestiging zelf
ik had een keer in de bijlmer gegeten bij de kfcquote:
oh hier is t altijd gwn chillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had een keer in de bijlmer gegeten bij de kfc
en de kip was koud, oud, en taai, maar ik proefde wel de potentie
verder weet ik nooit echt wat ik moet kopen bij de kfc
zinger met 6 hotwingsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hier is t altijd gwn chill
ik neem altijd de zinger burger, die is echt heerlijkbeetje spicy en zo
hou je kkbek nou eens dicht man zatlapquote:
ja die is echt chillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hier is t altijd gwn chill
ik neem altijd de zinger burger, die is echt heerlijkbeetje spicy en zo
quote:
ja swsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja die is echt chill
maar moet wel frietjes en andere dingen erbij anders is het zo saai
als jij betaaltquote:
We zullen zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je kkbek nou eens dicht man zatlap
laat maar danquote:
ik ook wel hoorquote:
komt omdat ie belasting betaalt voor gespuis als jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook wel hoor
hij lijkt alleen boos op me te zijn ofzo, voor zover ik kan opmaken uit wat ie allemaal uitkraamt
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat ie belasting betaalt voor gespuis als jij
krijg helemaal niets van zijn belastingcentenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke had je nou gehaald? die van 25?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
noel die zwarte schoenen die ik gekocht had he
die zijn kk strak man wow
nee jack jones zwart van 30quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke had je nou gehaald? die van 25?
voor iemand als dp lever ik graag wat inquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh wow :$quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
voor iemand als dp lever ik graag wat in
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey kerel waar blijf je nou?? dat was een grapje lul, we hebben je nodig!
Ici.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
srs tis echt helemaal dood hier waar is iedereen
Iedereen heeft ineens een leven gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
ff checkenquote:
ik wacht op m'n spareribsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
ja lijkt het wel opquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft ineens een leven gekregen volgens mij
wat doe je voor de kost?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
voor iemand als dp lever ik graag wat in
spareribsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |