abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:14:09 #101
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163698489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is hier ook allemaal het geval hoor. Schrikbarend hoe dom gemiddelde mensen zijn. Aan de andere kant zeg ik wel, als je niet kunt rekenen, gebruik gewoon een rekenmachine. Ik bedoel toen ik jong was, was rekenen het belangrijkste vak. Veel mensen die niet konden rekenen werden als dom weggezet, en dat is onterecht.
En dat je de hoofdstad van Australië niet uit je hoofd kent, tja dat kun je nu allemaal mooi opzoeken. Heel veel kun je opzoeken en dat is imho een verworvenheid van deze tijd. In mijn tijd was de informatievoorziening gewoon heel erg slecht geregeld. En dat weet Piet ook. Echt om te huilen. Daarom ook waren religies, ideologieën e.d. nog erg populair. En allerlei charlatans die het beter wisten, die lach je nu straal hard uit.
Dat soort dingen is dus steeds minder het geval, omdat er meer kennis snel beschikbaar is.
Sommigen menen dat dit tot nihilisme leidt, ik denk daar anders over.
Allemaal kunnen opzoeken is een groot voordeel maar zou het moeten aanvullen ipv vervangen. Onderschat de nadelen niet van weinig parate kennis hebben. Daardoor slik je alle nonsens voor zoete koek; gevangen in de fuik.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163698614
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Allemaal kunnen opzoeken is een groot voordeel maar zou het moeten aanvullen ipv vervangen. Onderschat de nadelen niet van weinig parate kennis hebben. Daardoor slik je alle nonsens voor zoete koek; gevangen in de fuik.
Ja, akkoord, en toch hè, nog niet eens zo lang geleden dat je gewoon lekker naar je bibliotheek kon gaan om ergens informatie over op te doen en dan zat je met verouderde boeken. Nee, misschien kunnen jullie jongere mensen dat toch niet echt op waarde schatten, maar we zitten echt in een oase van informatie tegenwoordig. En ja, ik begrijp ook wel dat er terzijdes bij te plaatsen vallen. Onder andere bronnenkritiek wordt uiteraard een steeds belangrijkere discipline, maar dan nog.
I´m back.
pi_163698664
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nederland is dan ook geen goed voorbeeld ;)

Heeft een zwakke PO, die bovendien minder onafhankelijk is dan elders (Poolse toestanden). En overduidelijk geen pluriforme pers (meer), zegt ook raad van Europa enzo.

Nog steeds is het wel minder erg dan in de VS.
PO in NL vind ik nu (en niet 14 jaar geleden) erg bias hebben.
I´m back.
pi_163698840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

PO in NL vind ik nu (en niet 14 jaar geleden) erg bias hebben.
Valt in werkelijkheid wel mee. Jij bent gewoon meer richting het kamp van de 'slinks complot'-schreeuwers geschoven.

Zal wel horen bij het ouder worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163699010
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Valt in werkelijkheid wel mee. Jij bent gewoon meer richting het kamp van de 'slinks complot'-schreeuwers geschoven.

Nee, ik ben links en zie me zelfs als een cultureel-marxist. Jij bent wel naar rechts opgeschoven in de tijd dat je hier zit. Van PvdA-achtig, naar D66 en nu schuimbekkend op wat jij ziet als de onderlaag en VVD-supporter.
Idem du_ke/99.999 en Remlof.
I´m back.
pi_163699054
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is ook eerder de rest van het internet dat veranderd is. Het is tegenwoordig redelijk normaal dat het stikt van de complotmalloten, mensen die oproepen tot etnische zuiveringen, het fusilleren van 'de elite', enzoverder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163699118
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook eerder de rest van het internet dat veranderd is. Het is tegenwoordig redelijk normaal dat het stikt van de complotmalloten, mensen die oproepen tot etnische zuiveringen, het fusilleren van 'de elite', enzoverder.
15 jaar geleden tijdens de hoogtijdagen van sjun en lucida zei ik dat al. Op zich is dat niet veranderd.
Lijkt me sterk overigens dat je überhaupt ooit dergelijke teksten van mij hebt gelezen, als dat de kritiek is. Die is dan vals.
I´m back.
pi_163699157
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

En als Van Nieuwkerk Sylvana Simons uit laten praten dan wordt dat al beschouwd als een slinks complot om Nederland kapot te maken.

En dat zijn dan gangbare meningen op het internet, zoals je zelf al schrijft.
pi_163699242
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als Van Nieuwkerk Sylvana Simons uit laten praten dan wordt dat al beschouwd als een slinks complot om Nederland kapot te maken.

Die zijn de teksten die jij ooit van mij gelezen hebt? Dan verzin je dat om je wankele stelling te bewijzen. Jij bent rechts gegaan, niet ik iig in 15 jaar tijd op dit forum.
I´m back.
pi_163699447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die zijn de teksten die jij ooit van mij gelezen hebt? Dan verzin je dat om je wankele stelling te bewijzen. Jij bent rechts gegaan, niet ik iig in 15 jaar tijd op dit forum.
Geen idee of jij bent veranderd. Weet alleen dat je er steeds meer 'domrechtse' denkbeelden op nahoudt. Dat verklaart ook direct waarom je een bepaalde bevooroordeeldheid bespeurt bij de PO.
pi_163699512
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het lijkt vooral alsof mensen niet meer gewend zijn aan discussiëren en afwijkende meningen.
pi_163699576
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee of jij bent veranderd. Weet alleen dat je er steeds meer 'domrechtse' denkbeelden op nahoudt. Dat verklaart ook direct waarom je een bepaalde bevooroordeeldheid bespeurt bij de PO.
Kom maar op dan wat domrechts is wat ik op FOK! beweer.
Of is domrechts gewoon een ander woord voor: "hij is het niet met mij eens"?
I´m back.
pi_163699594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt vooral alsof mensen niet meer gewend zijn aan discussiëren en afwijkende meningen.
Klopt idd, dan negeren ze je, sommigen althans.
I´m back.
pi_163699683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom maar op dan wat domrechts is wat ik op FOK! beweer.
Of is domrechts gewoon een ander woord voor: "hij is het niet met mij eens"?
Neem je standpunten ten aanzien van de EU en moslims. Je voelt je prima thuis tussen die malloten in NWS. Ik vermoed dat je ook opwindt over alle kritiek op Zwarte Piet.

In die hoek is het heel notmaal om te roepen dat de PO bevooroordeeld is
pi_163699693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

15 jaar geleden tijdens de hoogtijdagen van sjun en lucida zei ik dat al. Op zich is dat niet veranderd.
Lijkt me sterk overigens dat je überhaupt ooit dergelijke teksten van mij hebt gelezen, als dat de kritiek is. Die is dan vals.
complotten zien en etnische zuiveringen voorstaan was er 10 jaar geleden ook al.
Wat wel nieuw is , is de roep om "de elite " weg te jagen en mensen voor landverrader uit te maken. In die zin is het nu idioter en enger. .Oja... de agressie in het zp-debat, het neurotisch zp-fan zijn en in het verlengde de bagger naar anti-racisten toe. .
Mensen beseffen ook onvoldoende dat "de elite " wegjagen betekent de gekozen volksvertegenwoordigers wegjagen en dat zou dan het afschaffen van de democratie zijn.
Of ze willen het niet snappen....
Als het volk niet voor totaal andere volksvertegenwoordigers stemt bij de komende verkiezingen , dan wilt het volk niet. Dat is de democratie die sommige revolutionairen niet willen.
pi_163699802
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem je standpunten ten aanzien van de EU en moslims. Je voelt je prima thuis tussen die malloten in NWS. Ik vermoed dat je ook opwindt over alle kritiek op Zwarte Piet.

In die hoek is het heel notmaal om te roepen dat de PO bevooroordeeld is
Ja, je kunt mensen natuurlijk op die manier zo maar feitenvrij weg zetten, zal wel een soort van bevrediging opwekken in je zwart-wit denkraam, Koos. :').
I´m back.
pi_163699835
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

complotten zien en etnische zuiveringen voorstaan was er 10 jaar geleden ook al.
Wat wel nieuw is , is de roep om "de elite " weg te jagen en mensen voor landverrader uit te maken. In die zin is het nu idioter en enger. .Oja... de agressie in het zp-debat, het neurotisch zp-fan zijn en in het verlengde de bagger naar anti-racisten toe. .
Mensen beseffen ook onvoldoende dat "de elite " wegjagen betekent de gekozen volksvertegenwoordigers wegjagen en dat zou dan het afschaffen van de democratie zijn.
Als het volk niet voor totaal andere volksvertegenwoordigers stemt bij de komende verkiezingen , dan wilt het volk niet. Dat is de democratie die sommige revolutionairen niet willen.
De vraag is ook niet zozeer of iets normaal is, maar in welke mate dergelijke opvattingen aanwezig zijn. Dat lijkt in ieder geval flink te zijn toegenomen. Dat kan natuurlijk ook bijvoorbeeld wel deels simpelweg komen doordat het internetgebruik is toegenomen en zich ook in demografisch opzicht heeft verbreed.
pi_163699887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je kunt mensen natuurlijk op die manier zo maar feitenvrij weg zetten, zal wel een soort van bevrediging opwekken in je zwart-wit denkraam, Koos. :').
Ik besef dat je van jezelf denkt dat je de meest brave, gematigde en weldenkende user van dit forum bent. De waarheid is echter heel anders.
pi_163700116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet echt enger, alleen de incidenten volgen elkaar rapper op dan 15-10 jaar geleden.
Alleen hoe vaker je zult zeggen dat een opstand uiteindelijk een elite oplevert die nog onderdrukkender is dan de elite die ze nu percipiëren, hoe minder ze dat zullen aannemen.

Los daarvan zie je tegenwoordig dat sommige mensen ieder greintje aan kritiek op status quo waarnemen als domrechts, tokkie, laagopgeleid, nazistisch, fascistisch, complottheorie etc., dit zorgt ervoor dat een discussie, en dat is wel enorm enger geworden, alleen nog maar bij voorbaat verzand in gesteggel. En in feite gaat het gesteggel over: ik ben goed en de ander is slecht. Een soort belijdenis en niet een discussie. Die discussie was er, in mijn belevenis zoveel jaar geleden, wel.
I´m back.
pi_163700442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik besef dat je van jezelf denkt dat je de meest brave, gematigde en weldenkende user van dit forum bent. De waarheid is echter heel anders.
Ik laat me niet verleiden door jou hoor.
I´m back.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:25:58 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163701131
De verontwaardiging van het internet is wel heel selectief

Zwarte Piet vs Van Rey
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163701369
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
De verontwaardiging van het internet is wel heel selectief

Zwarte Piet vs Van Rey
Dat zijn niet direct twee zaken die je goed kunt vergelijken. De Sinterklaasviering is iets wat veel mensen erg persoonlijk raakt en wat in combinatie met een vermeende aanval op de eigen cultuur tot felle reacties kan leiden. Wat corruptie in Roermond is voor veel mensen toch vooral een ver van hun bed show.
pi_163701405
back ontopic....

Ook iets nieuws en engs uit nationaal conservatieve hoek is deze tweet van Baudet
"Nooit vergeten: massa-immigratie net zo goed door VVD als PvdA gesteund. Beide even schuldig, evenveel daderschap bij deze grootse misdaad."
http://www.fasol.nl/factc(...)luchtelingenfamilie/

Vandaag nog was er een fokker die een politica in de gevangenis wilde zetten vanwege "staatsgevaarlijk " wezen
NWS / Arnold Karskens: "Op 1 juli breekt hier de revolutie uit"

ps Grappig genoeg kon iemand uitvinden dat zijn Belgische voorvader Baudet naar Nederland vluchtte om politieke redenen: dienstplicht van Napoleon ontlopen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:39:13 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163701566
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zijn niet direct twee zaken die je goed kunt vergelijken. De Sinterklaasviering is iets wat veel mensen erg persoonlijk raakt en wat in combinatie met een vermeende aanval op de eigen cultuur tot felle reacties kan leiden. Wat corruptie in Roermond is voor veel mensen toch vooral een ver van hun bed show.
+ verkiezingsfraude

Totdat het henzelf raakt natuurlijk...

Ik snap je punt maar het lijkt wel of dit criterium alleen maar in sterkte is toegenomen.

Ik kan me de 'ik ben woedend' rel met miljoen(en) handtekeningen van 20 jaar geleden nog wel herinneren. Dat was in principe ook vrij ver weg.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. In sommige landen is het navelstaarderige forser aanwezig dan elders.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:40:55 #125
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_163701620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
Vandaag nog was er een fokker die een politica in de gevangenis wilde zetten vanwege "staatsgevaarlijk " wezen
Het blijft een terugkerend fenomeen, politici strafrechtelijk willen vervolgen voor ongewenst beleid. Veel verder in de no-go area kun je volgens mij niet gaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_163701685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
back ontopic....

Ook iets nieuws en engs uit nationaal conservatieve hoek is deze tweet van Baudet
"Nooit vergeten: massa-immigratie net zo goed door VVD als PvdA gesteund. Beide even schuldig, evenveel daderschap bij deze grootse misdaad."
http://www.fasol.nl/factc(...)luchtelingenfamilie/

ps Grappig genoeg kon iemand uitvinden dat zijn Belgische voorvader Baudet naar Nederland vluchtte om politieke redenen: dienstplicht van Napoleon ontlopen.
Ja, en Farage en Dumoulin zijn ook nazaten van Hugenoten. Het is niet anders dan 15 tot 10 jaar geleden of je hebt dat zo niet gezien? Dit soort dingen werden toen nog gekoppeld aan allerlei topics over Eichmann, Hitler=links, kogel kwam van links, de Joden zijn omgekomen door ontberingen en een insectenverdelger zowaar een warm mes snijdt door een pak boter oid.
Hoe heb jij dat gezien dan?
I´m back.
pi_163701696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het blijft een terugkerend fenomeen, politici strafrechtelijk willen vervolgen voor ongewenst beleid. Veel verder in de no-go area kun je volgens mij niet gaan.
Bush en Blair?
I´m back.
pi_163701777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bush en Blair?
Ook. Maar "hun doen het ook!" is natuurlijk geen excuus als je ouder dan 5 bent.
pi_163701861
quote:

[..]

Het ging niet eens om beleid, maar om wat uitspraken op Twitter.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:49:24 #130
346939 Janneke141
pi_163701876
quote:

[..]

Bush en Blair?
Onder meer. Het idee steekt meer dan geregeld de kop op, zowel in het politieke wereldje, erbuiten (media) als op Fok!.
pi_163701907
quote:

[..]

ah ja... fraude, een verkeerde beslissing nemen en mensen de dood insturen etc
In dit geval zei de dame iets . Ze had gewoon gelijk. En de fokker die haar in de gevangenis wilde stoppen bewees haar gelijk . Het is hysterie.
pi_163701951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Ook. Maar "hun doen het ook!" is natuurlijk geen excuus als je ouder dan 5 bent.
Ga dat maar verkopen dan, lijkt me iig wel nozel om uit te zoeken in hoeverre deze mensen strafrechtelijk dan wel civielrechtelijke kunnen worden aangepakt na dat rapport van Chilcot.
Wat iemand lukraak op FOK! vermeldt over linksjes is niet van hetzelfde niveau.
I´m back.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:51:50 #133
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163701960
quote:

[..]

Bush en Blair?
Dat zou dan wel weer terecht zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:52:23 #134
346939 Janneke141
pi_163701978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ah ja... fraude, een verkeerde beslissing nemen en mensen de dood insturen etc
In dit geval zei de dame iets . Ze had gewoon gelijk. En de fokker die haar in de gevangenis wilde stoppen bewees haar gelijk . Het is hysterie.
Ik weet niet precies hoe ik deze post met lezen, eigenlijk.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:52:53 #135
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_163701993
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_163702009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Onder meer. Het idee steekt meer dan geregeld de kop op, zowel in het politieke wereldje, erbuiten (media) als op Fok!.
Nou ja, ik ben wrs vaker bedreigd nav wat ik op FOK! ooit heb gezegd dan jij, weet ik dan. Maar Blair en Bush, niet bepaald linksjes, dat mag wat mij betreft wel onderzocht worden of dat kan gebeuren.
I´m back.
pi_163702031
quote:

[..]

Ja, en Farage en Dumoulin zijn ook nazaten van Hugenoten.
Dat weet ik niet , maar voorvader Baudet was geen hugenoot.
De grap is dat nazaat Baudet de open grens voor zijn voorvader Baudet een grootse misdaad noemt.

quote:
Hoe heb jij dat gezien dan?
Ik zie iets nieuws .... een verharding, nog extremer, . even ruwweg mensen verketteren tot landverrader en dader van grootse misdaad . Diezelfde hysterie leidde tot de moord op Jo Cox.
10 jaar geleden maakten we ons druk om de conservatief Bart Spruyt, maar die zou toch nooit roepen wat Baudet twitterde...
pi_163702086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat weet ik niet , maar voorvader Baudet was geen hugenoot.
De grap is dat nazaat Baudet de open grens voor zijn voorvader Baudet een grootse misdaad noemt.

[..]

Ik zie iets nieuws .... een verharding, nog extremer, . even ruwweg mensen verketteren tot landverrader en dader van grootse misdaad . Diezelfde hysterie leidde tot de moord op Jo Cox.
Maar ik persoonlijk ben dus domrechts geworden wat Koos zegt en in feite ook die Mono?
I´m back.
pi_163702115
Ook realiseert Baudet zich niet dat verwante Indische familietakken ook vluchtelingen waren en naar Nederland gingen
pi_163702152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar ik persoonlijk ben dus domrechts geworden wat Koos zegt en in feite ook die Mono?
Ik beschuldig je helemaal nergens van. Dat jij een analyse over een brede tendens op het internet op jezelf wil betrekken is vooral het gevolg van een overdreven zelfobsessie, lijkt het.
pi_163702171
quote:

[..]

Milosevic agrees
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:59:10 #142
346939 Janneke141
pi_163702191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Milosevic agrees
Er zit nog net een verschil tussen ongewenst beleid en oorlogsmisdaden. Gelukkig.
pi_163702199
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik beschuldig je helemaal nergens van. Dat jij een analyse over een brede tendens op het internet op jezelf wil betrekken is vooral het gevolg van een overdreven zelfobsessie, lijkt het.
Schei uit joh. Volgens mij heb ik je per ongeluk een keer in je ziel geraakt.
I´m back.
pi_163702215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er zit nog net een verschil tussen ongewenst beleid en oorlogsmisdaden. Gelukkig.
Alsof er een objectief criterium voor oorlogsmisdaden is.
pi_163702253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ook tussen internationale tribunalen en het vervolgen van politici binnen een democratie zelf.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:01:21 #146
346939 Janneke141
pi_163702280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Alsof er een objectief criterium voor oorlogsmisdaden is.
Er is een grijs gebied, maar dat de daden van Milosevic vallen onder oorlogsmisdaden en die van pakweg Job Cohen niet, lijkt me redelijk onomstreden.
pi_163702286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook tussen internationale tribunalen en het vervolgen van politici binnen een democratie zelf.
Internationale tribunalen zijn onzinnig en slechts mogelijk wanneer militair machtige landen een okay geven.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:01:42 #148
346939 Janneke141
pi_163702290
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook ja. Goede toevoeging.
pi_163702310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe ik deze post met lezen, eigenlijk.
De politica had iets getwitterd en daarvoor moest ze het cachot in vond de fokker
Het ging niet om beleid.
Het ging erom dat hij het niet eens met was met de feiten die ze noemde.
In zijn mind was dat staatsgevaarlijk. Dat soort bekrompenheid is extreem en eng
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:02:31 #150
346939 Janneke141
pi_163702326
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De politica had iets getwitterd en daarvoor moest ze het cachot in vond de fokker
Het ging niet om beleid.
Het ging erom dat hij het niet eens met was met de feiten die ze noemde.
In zijn mind was dat staatsgevaarlijk. Dat soort bekrompenheid is extreem en eng
In dat geval: volledig mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')