SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al gezwichtquote:
Voor Ludo, de keienvreter uit Kastelee, ooit nog eens mee gefietst, is dit een heel mooi setje wielen hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Dierckxsens het volgende:
Na bijna 5 jaar zijn blazen mijn oude wielen bijna de laatste adem uit (remrand gaar, body ver ingevreten, piepen en kraken bij veel kracht op de grote kransjes), dus heb ik de knoop doorgehakt en set DT Swiss R32 Spline besteld. Hopelijk zijn ze zo sterk als ze beloven ondanks dat er slechts 24 spaken inzitten.
[ afbeelding ]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!quote:
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:48 schreef Barbewire het volgende:
Boek: Fiets Onderhoud & reparatie vandaag ook met de post binnen gekomen. Daar maar een start mee maken.
Op YouTube staan ook heel veel goede en leuke tutorials.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat isik wil ook wel wat meer leren over onderhoud er reparatie.
Ik weet het, ik heb er al een aantal uit m'n hoofd geleerdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op YouTube staan ook heel veel goede en leuke tutorials.
Succes, maar is die 7 uur je eigen schema? #overtuigdvanjezelf !!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!
Stel een vraag. Ik probeer het op te zoeken, dan maak ik een paar foto's en plaats het hier of in pb,quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat isik wil ook wel wat meer leren over onderhoud er reparatie.
Liever 10 minuten om rijden dan bij aankomst een half uur auto/fiets moeten schoonmaken en er achter komen dat je ook nog steenslag op de auto/fiets hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Morgen ga ik naar Frankrijk. Twee weekjes fietsen.
Alleen zijn ze hier in de buurt met de snelweg bezig geweest en dat is verkeerd gegaan. Het gevolg; ontzettend veel auto's onder een smurrie van teer en grind.
Wat zouden jullie doen? Stukje omrijden? Heb echt geen zin om die meuk op de fietsen te krijgen en een spuitbus vol remreiniger nodig te hebben om alles weer een beetje toonbaar te krijgen.
Ja, zo denk ik er ook over. Auto maakt me niet veel uit, is een gebruiksvoorwerp. Fiets is een iets ander verhaalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:46 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Liever 10 minuten om rijden dan bij aankomst een half uur auto/fiets moeten schoonmaken en er achter komen dat je ook nog steenslag op de auto/fiets hebt.
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:43 schreef MarcoD het volgende:
Je zal maar al twee uur op de fiets zitten en nog 3500 hm moeten maken
De betere dingen in het levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.
Ik kom de laatste weken ook moeilijk aan fietsen toe. In huis moet nog voldoende gebeuren en de heggen moeten ook worden gesnoeid. Vanmiddag weer ff kijken voor een bank, ook altijd lastig. Wel enorm blij met ons stekkie. Slaapt hier zoveel rustiger en beter. Alleen al de ventilatie van zo'n ruime slaapkamer met hoog plafond is al een merkbaar verschil met ons vorige kleine huisje waar we direct onder de dakpannen lagen. Elke ochtend klam van zweet wakker.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.
Was ik nog maar zo flexibel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!
zat hij er niet ver naast met zijn strakke schematjequote:
quote:
Nou nou! Ik vond het nogal scherp maar een hele knappe tijd gereden!quote:
Dat shirt heb ik ook, alleen dan vanuit Chinaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Barbewire het volgende:
Naast mn Lidl-Quickstep setje, nu ook mn Castelli setje binnengekomen. Heb wel weer genoeg kleding in de kast hangen nu.
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde pakje ook uit Chinaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik ook, alleen dan vanuit China
Nog maar een paar nog maar gedragen. Redelijk ruk kwaliteit als je het afzet tegen het echte spul. Maar voor die paar euro's kan ik er natuurlijk ook niet veel van verwachten.
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde pakje ook uit ChinaVorige week nog 120km met 1150hm mee gefietst en geen centje pijn. Heb dan ook nog genoeg spek op mijn reet
Mtb schoenen?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.
Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Ja mountainbike voornamelijk en race daarnaast ook. Volgend jaar denk ik 50/50, maar dan nog blijf ik met één systeem fietsen. Ga niet tig paar schoenen kopen met verschillende systemen, SPD bevalt me op de racer ook goed.quote:
Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.
Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodigquote:Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.
Heb uiteindelijk voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook SPD, want die schoenen had ik alquote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig)
Ik heb gewoon in mijn eentje 4 paar fietsschoenenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig)
Wat balen dat dat zo lastig is in de omgeving... Wat dat betreft heb ik redelijk wat keuze. Verschillende snelfietspaden waar fietsers voorrang hebben, maar ook lange en redelijk luwe fietspaden over de Veluwe met ook nog heuvels.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang benmaar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang benmaar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Shit, ik was te laat.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef Gripper het volgende:
Die omgeving heeft tramposa ook wel hoor, ik denk dat je in utrecht e.o woont? Dan kan je beter op de lekdijk gaan intervallen dan in een druk park waar kinderen spelen
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..quote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.
Of gewoon een polderweg.
Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?
Jep, 9 uur weg uit Boerg Dwasons, 19 uur thuis. Herstelritje zelfs al gedaan, om de stijve benen van de autorit wat los te maken.quote:
Op een gegeven moment ontwikkel je daar een soort van zesde zintuig voor.. Maar soms is het idd uitkijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Klopt, daar moet je als verkeersdeelnemer altijd goed op anticiperen. Kwestie van goed vooruitkijken en het onverwachte verwachten. Geeft geen garantie maja thuis kan je ook doodgaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Ik fiets meestal tussen Wijk bij Duurstede en Houten. En doorgaans valt het inderdaad mee, maar ze rijden daar wel echt hard. En ach ik ben een schijterd in het verkeerquote:Op maandag 4 juli 2016 07:43 schreef Najieto het volgende:
[..]
Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...quote:Op maandag 4 juli 2016 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik fiets meestal tussen Wijk bij Duurstede en Houten. En doorgaans valt het inderdaad mee, maar ze rijden daar wel echt hard. En ach ik ben een schijterd in het verkeerJullie punten zijn allemaal waar maar ik blijf het toch het grootste nadeel van wielrennen fietsen. Ik heb bijna elke rit wel een paar momenten dat ik me echt doodschrik, ondanks dat ik geen gekke risico's neem en goed anticipeer.
Dat slaat nergens op, ik houd juist heel erg rekening met ander verkeer, ga er altijd maar vanuit dat ze niet kijken en moet dan toch nog soms heel onverwacht remmen of uitwijken omdat mensen de raarste manouvres uithalen. Ik ga ook echt niet met 35/u door de stad fietsen. Ik heb in 5 jaar dat ik een racefiets heb nog nooit een ongeluk gehad, dus hoe ik dingen percipieer zegt niet per definitie iets over mijn rijgedrag. Het zou net zo goed kunnen dat mensen die nooit 'schrikmomenten' hebben geen rekening houden met anderen en overal gewoon langs denderen.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...
Als ik het een beetje zo lees, dan ben jij een goed voorbeeld van waarom mensen een hekel hebben aan wielrenners. Altijd en overal maar keihard willen doorrammen en de rest moet maar rekening houden met jou. In alle kilometers die ik gemaakt hebt, zijn er maar heel weinig momenten geweest dat ik me heb moeten doodschrikken (ik kan ze op 1 hand tellen). Je lijkt mij een gevaar op de weg als je het elke rit een paar keer hebt.
Dat moet toch ook, anders verlies je teveel tijd.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat dat een beetje te kort door de bocht is
Klinkt goed! Hoop mooie ritjes gedaan dan!quote:Op maandag 4 juli 2016 08:10 schreef Fretwork het volgende:
Mooi weekend Vogezen gehad
< >
Goede terugreis gehad in de Marmottestoet
Het is er voor gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2016 09:59 schreef Blik het volgende:
Woon ook in Utrecht en genoeg plekken aan de verschillende kanten van Utrecht waar je interval kunt doen. Westen van Utrecht richting Woerden/Wilnis. Noord-oosten van Utrecht richting Loosdrecht, Tienhoven, Westbroek. Zuiden van Utrecht richting Lekdijk.
Genoeg plekjes waar je even 5 minuten volgas kunt geven zonder gedoe. Het Lint lijkt me verre van geschikt voor een rondje wielrennen
Ja dan ist afgezet. In een recreatiegebied/parkje kan je in NL randstad natuurlijk helemaal niet intervallen, er lopen honden en kids los en niemand zal op jou letten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is er voor gemaaktHet is zelfs gebruikt voor het wielrennen bij de jeugd-Olympische spelen..
Gastquote:Op maandag 4 juli 2016 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...
Als ik het een beetje zo lees, dan ben jij een goed voorbeeld van waarom mensen een hekel hebben aan wielrenners. Altijd en overal maar keihard willen doorrammen en de rest moet maar rekening houden met jou. In alle kilometers die ik gemaakt hebt, zijn er maar heel weinig momenten geweest dat ik me heb moeten doodschrikken (ik kan ze op 1 hand tellen). Je lijkt mij een gevaar op de weg als je het elke rit een paar keer hebt.
In het Vondelpark kun je dat ook doen,quote:Op maandag 4 juli 2016 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is er voor gemaaktHet is zelfs gebruikt voor het wielrennen bij de jeugd-Olympische spelen..
Ja, een geparkeerde auto waar ik toen bijna tegenaan reed inderdaad...quote:Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik kan me een primavera herinneren waar jij omdat je elk plaatsnaambordje moest pakken met 50+ op een tegemoetkomende auto af stormde op een smal bruggetje. Die mensen kwamen net uit de kerk, en zullen zich ook wel het apelazarus geschrokken zijn.
https://www.strava.com/segments/1956215quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef Blik het volgende:
[..]
In het Vondelpark kun je dat ook doen,
maar ga je toch ook niet wielrennen?
Wij zijn ook rap doorgereden, onderweg wel veel moois gezien achterop de auto's.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoop mooie ritjes gedaan dan!
Ja druk was het he, al die auto's met fietsen achterop over de route soleil. En allemaal stoppen bij de Burger King in Weert rond 18 uur, wij zijn doorgereden toen we die rij zagen
Lichtjes aantikken met je schouder en een gelletje leegknijpen in hun richting.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik blokkeer vlak voor passage van een pedestrian nogaleens mijn achterrem en dan maak ik een mooie S powerslide eromheen. Das leuker dan bellen.
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef Blik het volgende:
[..]
In het Vondelpark kun je dat ook doen,
maar ga je toch ook niet wielrennen?
Voorzichtig doen rond kinderen? Gewoon natuurlijk selectie zijn werk laten doen johquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.
Je kunt best een rondje fietsen op het Lint, maar dat is totaal ongeschikt voor rondje interval. Dat is waar het volgens mij over gingquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.
Nou, ik zal het nooit meer doen..quote:Op maandag 4 juli 2016 11:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt best een rondje fietsen op het Lint, maar dat is totaal ongeschikt voor rondje interval. Dat is waar het volgens mij over ging
Overigens is het Vondelpark ook vrij breed, 7-8 meter
Goed zo! Ja die heftige regenbui was voor veel deelnemers precies op het verkeerde moment he? M'n collega zat ook op de galibier toen dat begon. Die heeft nog op de lautaret een choco chaud besteld om weer wat op te warmen. Ik had die hoosbui op de alpe bergop en dan is het wel lekker verfrissend. Sowieso is het in het dal warm, dus dan is de regen een lauwe douche ipv ijskoude douche.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef manderveen het volgende:
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer La Marmotte gereden. Wat een geweldige ervaring is dat zeg. Je krijgt het niet voor niets, maar ik ben geen enkel moment in de problemen gekomen. Net voor de top van de Galibier begon het te regenen en werd het dus qua gevoelstempratuur vrieskoud. Snel de afdaling ingedoken. Op den duur werd het weer droog en warmer. Had het geluk dat mijn Hotel op de route van de afdaling zat, dus kon me snel ff opdrogen. Een zilveren tijd gereden. Vind het zelf niet slecht voor een eerste keer
Als je weinig toe te voegen hebt kan je beter niet posten.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voorzichtig doen rond kinderen? Gewoon natuurlijk selectie zijn werk laten doen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |