origineelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin wil naar hard rock cafe oh well
Hell nah, ik wil naar de drie graefjes voor lunch en cafe Zouk voor avondeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
origineel
Eerst nog even bij de Starbucks koffie halen he
Komen nee, kwaliteit is baggerquote:
Maar wat lust je nu meer dan paar maanden geleden dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hell nah, ik wil naar de drie graefjes voor lunch en cafe Zouk voor avondeten.
Gaat nog wat worden.
Nee meestal alleen erectie. De zaadlozing komt pas nadat ze de fotos gemaakt hebbenquote:
Kipquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat lust je nu meer dan paar maanden geleden dan?
o gadverquote:
srs? ik ben te preuts voor die shitquote:
dm het naar mequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel
heb er zelfs ooit een bilfie geplaatst
nicequote:
Welke DMsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal mijn dms met LB over KPD maar niet exposen
waarom niet full nude?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel
heb er zelfs ooit een bilfie geplaatst
Weet je dat niet meer? TOen je op vakantie in India wasquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? TOen je op vakantie in India was
quote:
En daar is de eerste lotgenootquote:
Wij alleen niet over jouquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:30 schreef Drug het volgende:
ben btw wel redelijk enthousiast over deze sc. dus
We moeten jou eens wegpestenquote:
net als je moederquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:31 schreef JimmyDean het volgende:
Gaat wel een beetje snel hier, ook weinig inhoud.
Niet zo serieus reagerenquote:
Grapje toch bby xxquote:
zal*quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inruilen voor AdoraBelle
Krijg ik dan ook een relatie met Cho Chang?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:
had die een pikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dr computer van de trap gooienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
post zij nog met fien van die autovlogs over de fokstok?
was dat maar waarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Zou, want ik ga het niet vertellen dus blijft het hypothetisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal*
Haha JimmyDean verbeteren op fok is wel een hele prestatie
weet nog dat ik daar keer ban voor had gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Cho Chang godinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een relatie met Cho Chang?
Zal is ook goed want het is niet waar te nemen of je het wel of niet zult zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou, want ik ga het niet vertellen dus blijft het hypothetisch.
Haha Fok-it verbeteren op FOK! is bijna een dagtaak.
Dus onzin om mij te "verbeteren".quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal is ook goed want het is niet waar te nemen of je het wel of niet zult zeggen
Daar zou jij je toverstaf wel in willen peuteren?quote:
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:
soww, mean girlquote:
Daar zou ik mijn Firebolt wel in willen jassen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou jij je toverstaf wel in willen peuteren?
Die steek ik in m'n zak.quote:
Dat wordt ik nogal snel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd
Mean Girlsquote:
zij zit ook graag aan je zakquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die steek ik in m'n zak.
[..]
Dat wordt ik nogal snel.
Rachel McAdamsgodinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Lindsay Lohan nog lekker was...
Daar mag een man zonderschaamte van genieten jaquote:
Brandweerman is on firequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:37 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie hoe dat nummertje heet van tututututu tuutut
Die ex van Max Verstappen ook vies op zn geldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan ben je echte gold digger want erg aantrekkelijk is hij niet
oh ik wist dat hij een vriendin had op een gegeven moment maar dat is nu alweer over?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ex van Max Verstappen ook vies op zn geld
Qua uiterlijkverschillen die wel iets teveel
vrouwen denken niet aan uiterlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ex van Max Verstappen ook vies op zn geld
Qua uiterlijkverschillen die wel iets teveel
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik wist dat hij een vriendin had op een gegeven moment maar dat is nu alweer over?
Uhuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik wist dat hij een vriendin had op een gegeven moment maar dat is nu alweer over?
hij heb nu een nieuwequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wrmquote:
had perrongelijk account verwijderdquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
sorry hoor maar dit kan ik echt niet serieus nemen
niet gemaakt door leo volgelzangquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
Hierziet ze er wel anders uit dan op de fotos die ikzag jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:44 schreef Paxcon het volgende:
is dit zn ex?
[ afbeelding ]
deze lijkt me wel oprecht
wat een lelijke kop heeft zijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
Als je moest kiezen tussen Jos ofMax?quote:
echt zo'n neppe wannabe barbie kop met arrogante ogen en dikke wangenquote:
Dat is echt een vreselijk palingwijfquote:
Denk Josquote:
waarschijnlijk een kutkarakterquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
vinden jullie hetero mannen dat nou geil? hoe die nieuwe vriendin staat geposeerd?
Nou nou doe niet zo generaliserend zegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
vinden jullie hetero mannen dat nou geil? hoe die nieuwe vriendin staat geposeerd?
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
Nee daar vind ik echt geen reet aanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
nee bahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou doe niet zo generaliserend zeg
Vidn jij dat nou geil? Met zo`n roxe latexpak je gloryhole betreden?
jij krijgt van een deurmat al een stijvequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar vind ik echt geen reet aan
gekliktquote:
ik ben vrij kieskeurig, dus nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij krijgt van een deurmat al een stijve
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje maar
maar wel handig voor de seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
echt van die jaren 70 vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik val hier op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik lijk op die tweedequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik val hier op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goeie smaak maar had niet anders verwacht van Hugo boss militiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik val hier op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst een pic van jouquote:
wow zijn het er zo veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil dat hier niet neerzetten
ook niet in dm
zoveelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil dat hier niet neerzetten
ook niet in dm
ik denk 4quote:
Huisvrouwen genotquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik val hier op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het nietquote:
Misschien helpt het als jij vertelt hoeveel vrouwen je gebeft hebtquote:
3quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien helpt het als jij vertelt hoeveel vrouwen je gebeft hebt
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paxcon heeft half Groningen al in zijn bek gehad
oke doe maarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik hieraan meedoe akn ik het net zo goed direct neerzetten
misschienquote:
Ze heeff geen lippenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Paxcon het volgende:
lol dit is zn nieuwe
[ afbeelding ]
Nee.quote:
jij?quote:
dat zit je wel heel erg diep hequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij het verschil in cm van zijn armen
Hahaquote:
psotifyquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
WTF
afspeellijst die ik via psotify luister is 6 minuten helemaal veranderd en had de nummers niet opgeslagen
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij het verschil in cm van zijn armen
Stuur je pic maar naar mijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha
Ik post wel een x foto maar niet nu. Ik moet sowieso nog nieuwe tinderfoto hebben, dus dan is vrouwelijke feedback altijd goed.
Lijkt me vies.quote:
Ik wil ook zienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha
Ik post wel een x foto maar niet nu. Ik moet sowieso nog nieuwe tinderfoto hebben, dus dan is vrouwelijke feedback altijd goed.
als ik mijn haar opsteek wel een beetjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha
Ook niet. En jij?quote:
quote:
quote:
* JimmyDean is feeling desiredquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik mijn haar opsteek wel een beetje
oke doe maar dm x
Gepijptquote:
alsof je bij houdt hoe vaak je dat doetquote:
Sowwwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
[..]
* JimmyDean is feeling desired
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je bij houdt hoe vaak je dat doet
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je bij houdt hoe vaak je dat doet
Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:03 schreef Paxcon het volgende:
en hoe vaak zou ik ook niet eens weten
wel aantal personen natuurlijk
Ik denk tussen de 10 en 20quote:
lolquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 10 en 20
Gepijpt dan he
1, alleen mn exquote:
Alles na vingeren wordt in de definitie van het woord gerekend tot seksquote:
quote:
Nice, dan kan ik mijn aantal opkrikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles na vingeren wordt in de definitie van het woord gerekend tot seks
echtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik ongeveer 200 keer seks gehad, als ik moet gokken
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hierquote:
snap ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
ik vind dat niet zo veelquote:
Je zou maar een hele pohi gaan nalezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
Nee hij was meerdere keren mijn ex lolquote:
Vind ik dan ook vrij weinigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
In een relatie van drie jaar en een van anderhalf.
Jeetje, wild konijntjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik ongeveer 200 keer seks gehad, als ik moet gokken
Oh zo.quote:
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij was meerdere keren mijn ex lol
Nee nu is het echt klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?
Hoelang had je?quote:
oktober 2014 - maart 2016quote:
Best lang voor een eerste relatiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oktober 2014 - maart 2016
met 2x 2 maanden uit
Gewoon trouwen met je eerste relatie tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best lang voor een eerste relatie
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Herinneren jullie je je eerste laifde nog
Seks na trouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met je eerste relatie toch
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
jawelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best lang voor een eerste relatie
Iedereen toch welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?
Preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen seks om kinderen te verwekken, verder niet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen toch wel
M'n laatste ook, die heeft sinds kort relatie zag ik op fb na lang single te zijn feweest. Beetje zuur toch wel om te zien
Had/heb jij nog met geoquote:
Doe maar beidenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?
Verliefd worden is nog niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.
Ik was het laatst verliefd toen ik 13 was denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefd worden is nog niet zo makkelijk.
Ja heb nog met hemquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had/heb jij nog met geo
[..]
Doe maar beiden
Weet niet, haf lange tijd na het uit was nog een zwak voor d'r. Nu ook wel ook al praten we niet meer sinds dit jaarquote:
Eerste verliefdheid was op een meisje op de basisschool, die daarna ging met mijn pestkop.quote:
wowquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.
Ah ja dan is dat wel zuur iddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, haf lange tijd na het uit was nog een zwak voor d'r. Nu ook wel ook al praten we niet meer sinds dit jaar
Oeiquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste verliefdheid was op een meisje op de basisschool, die daarna ging met mijn pestkop.
Lol
Ik weet niet eens of ik toen echt verliefd was, of dat het een crush was of een obsessie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was het laatst verliefd toen ik 13 was denk ik.
Sinds 30 dec 2014quote:
Heh, is dit verzuren ja? Zo ervaar ik het niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Fokkie niet zo verzuren, ooit kom jij ook nog wel de ware tegen
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens een ONS gehad?
Mij lukt dat nooit.
Geen behoefte aan gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONSquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Een ONS lijkt mij echt vreselijk ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Fuckbuddy?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONS
Soort vanquote:
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinktquote:
zou ik over dat wijf heen kotsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinkt
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, lekker in bed barfen en dan weggaan
Ja dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomen
ja, maar nooit..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat dit voor wel meer mensen geldt hoor.
Toen hij zich voor de eerste keer uitkleedde voor je dacht jij "ah sexy time" en toen ging hij gewoon schijten.quote:
Hahaha ahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Kut likken lijkt mij best lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Een van de minste aspecten van seksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kut likken lijkt mij best lekker.
dit is een hele nieuwe vorm van feminisme aan het worden geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms tijdens uitgaan rapen sommigen je al met woorden.
Dat is pas walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |