Wie is dat?quote:
had die een pikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem inruilen voor AdoraBelle
Dr computer van de trap gooienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
post zij nog met fien van die autovlogs over de fokstok?
was dat maar waarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Zou, want ik ga het niet vertellen dus blijft het hypothetisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal*
Haha JimmyDean verbeteren op fok is wel een hele prestatie
weet nog dat ik daar keer ban voor had gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Cho Chang godinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een relatie met Cho Chang?
Zal is ook goed want het is niet waar te nemen of je het wel of niet zult zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou, want ik ga het niet vertellen dus blijft het hypothetisch.
Haha Fok-it verbeteren op FOK! is bijna een dagtaak.
Dus onzin om mij te "verbeteren".quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal is ook goed want het is niet waar te nemen of je het wel of niet zult zeggen
Daar zou jij je toverstaf wel in willen peuteren?quote:
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:
soww, mean girlquote:
Daar zou ik mijn Firebolt wel in willen jassen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou jij je toverstaf wel in willen peuteren?
Die steek ik in m'n zak.quote:
Dat wordt ik nogal snel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd
Mean Girlsquote:
zij zit ook graag aan je zakquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die steek ik in m'n zak.
[..]
Dat wordt ik nogal snel.
Rachel McAdamsgodinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Lindsay Lohan nog lekker was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |