snap ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
ik vind dat niet zo veelquote:
Je zou maar een hele pohi gaan nalezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
Nee hij was meerdere keren mijn ex lolquote:
Vind ik dan ook vrij weinigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
In een relatie van drie jaar en een van anderhalf.
Jeetje, wild konijntjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik ongeveer 200 keer seks gehad, als ik moet gokken
Oh zo.quote:
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij was meerdere keren mijn ex lol
Nee nu is het echt klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?
Hoelang had je?quote:
oktober 2014 - maart 2016quote:
Best lang voor een eerste relatiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oktober 2014 - maart 2016
met 2x 2 maanden uit
Gewoon trouwen met je eerste relatie tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best lang voor een eerste relatie
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Herinneren jullie je je eerste laifde nog
Seks na trouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met je eerste relatie toch
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Herinneren jullie je je eerste laifde nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |