snap ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
ik vind dat niet zo veelquote:
Je zou maar een hele pohi gaan nalezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iemand ging een keer mijn pohi vanaf het begin nalezen, beetje enge mensen soms hier
ik zou het in een informele setting wel vertellen maar heb geen zin dat het zwart op wit staat
Nee hij was meerdere keren mijn ex lolquote:
Vind ik dan ook vrij weinigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
In een relatie van drie jaar en een van anderhalf.
Jeetje, wild konijntjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik ongeveer 200 keer seks gehad, als ik moet gokken
Oh zo.quote:
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij was meerdere keren mijn ex lol
Nee nu is het echt klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu wel definitief over, of hebben jullie weer een tussenpauze?
Hoelang had je?quote:
oktober 2014 - maart 2016quote:
Best lang voor een eerste relatiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oktober 2014 - maart 2016
met 2x 2 maanden uit
Gewoon trouwen met je eerste relatie tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best lang voor een eerste relatie
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Herinneren jullie je je eerste laifde nog
Seks na trouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met je eerste relatie toch
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
jawelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best lang voor een eerste relatie
Iedereen toch welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?
Preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen seks om kinderen te verwekken, verder niet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen toch wel
M'n laatste ook, die heeft sinds kort relatie zag ik op fb na lang single te zijn feweest. Beetje zuur toch wel om te zien
Had/heb jij nog met geoquote:
Doe maar beidenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee degene op wie je verliefd was of met wie je nog wel iets hebt gedaan?
Verliefd worden is nog niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.
Ik was het laatst verliefd toen ik 13 was denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefd worden is nog niet zo makkelijk.
Ja heb nog met hemquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had/heb jij nog met geo
[..]
Doe maar beiden
Weet niet, haf lange tijd na het uit was nog een zwak voor d'r. Nu ook wel ook al praten we niet meer sinds dit jaarquote:
Eerste verliefdheid was op een meisje op de basisschool, die daarna ging met mijn pestkop.quote:
wowquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad met iemand op wie ik verliefd was.
Ah ja dan is dat wel zuur iddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, haf lange tijd na het uit was nog een zwak voor d'r. Nu ook wel ook al praten we niet meer sinds dit jaar
Oeiquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste verliefdheid was op een meisje op de basisschool, die daarna ging met mijn pestkop.
Lol
Ik weet niet eens of ik toen echt verliefd was, of dat het een crush was of een obsessie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was het laatst verliefd toen ik 13 was denk ik.
Sinds 30 dec 2014quote:
Heh, is dit verzuren ja? Zo ervaar ik het niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Fokkie niet zo verzuren, ooit kom jij ook nog wel de ware tegen
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens een ONS gehad?
Mij lukt dat nooit.
Geen behoefte aan gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONSquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Een ONS lijkt mij echt vreselijk ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt dat nooit.
Fuckbuddy?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wel zonder relatie seks gehad maar dat bleef niet bij ONS
Soort vanquote:
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinktquote:
zou ik over dat wijf heen kotsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk als je veel hebt gezopen dat je niet overthinkt
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, lekker in bed barfen en dan weggaan
Ja dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je haar naar je eigen huis hebt meegenomen
ja, maar nooit..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat dit voor wel meer mensen geldt hoor.
Toen hij zich voor de eerste keer uitkleedde voor je dacht jij "ah sexy time" en toen ging hij gewoon schijten.quote:
Hahaha ahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Kut likken lijkt mij best lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
als je na alcohol haar kut gaat likken lijkt me dat overgeven niet meer voorkomen kan worden :s
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dit al HELEMAAL voor me oh god
Een van de minste aspecten van seksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kut likken lijkt mij best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |