SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 1% gewijzigd door Pino112 op 02-07-2016 23:02:14 ]
twitter:NOSwielrennen twitterde op vrijdag 01-07-2016 om 10:42:38Winnen? Dat shirt dan hè! Doe dan elke dag mee met de rebus in de #Avondetappe. Vanaf zaterdag op NPO 1. https://t.co/XfD99Hy4kR
reageer retweet
quote:Na een jaar afwezigheid keer De Avondetappe terug op televisie. Herman van der Zandt en Dione de Graaff reizen de Tourkaravaan achterna en hebben elke avond een volle tafel. Danny Nelissen, Rob Harmeling en Marijn de Vries zijn de vaste analisten, verder schuiven er dagelijks wisselende gasten aan
Terwijl jij nochtans een fan bent van flinke jopen.quote:
Met flinke jopen is niets mis, maar dat ze de tourkenner loopt uit te hangen is een stuk minder...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl jij nochtans een fan bent van flinke jopen.
Voor een vrouw weet ze er best veel van. Ze is inderdaad niet de grootste kenner, maar haar enthousiasme en leuke verschijning maken voor mij altijd een hoop goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Met flinke jopen is niets mis, maar dat ze de tourkenner loopt uit te hangen is een stuk minder...
Ze weet er vrij weinig van. Beetje giechelen en een paar vraagjes stellen, meer kan ze niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor een vrouw weet ze er best veel van. Ze is inderdaad niet de grootste kenner, maar haar enthousiasme en leuke verschijning maken voor mij altijd een hoop goed.
Whut? Want vrouwen weten niks van wielrennen of hoe moet ik dit zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor een vrouw weet ze er best veel van. Ze is inderdaad niet de grootste kenner, maar haar enthousiasme en leuke verschijning maken voor mij altijd een hoop goed.
Dat zeg ik niet, maar ze zijn wel duidelijk in de minderheid. Ik ken weinig vrouwen die wel eens naar wielrennen kijken en er ook echt verstand van hebben. Maar gelukkig zijn er altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whut? Want vrouwen weten niks van wielrennen of hoe moet ik dit zien?
Ze weet er inderdaad echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze weet er vrij weinig van. Beetje giechelen en een paar vraagjes stellen, meer kan ze niet.
Ohja, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ze zijn wel duidelijk in de minderheid. Ik ken weinig vrouwen die wel eens naar wielrennen kijken en er ook echt verstand van hebben. Maar gelukkig zijn er altijd uitzonderingen
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze weet er vrij weinig van. Beetje giechelen en een paar vraagjes stellen, meer kan ze niet.
Ik walg van haar neppe enthousiasme en verschijning. Gelukkig wordt ze ook absoluut niet gehinderd door enige inzicht in de sport. Ik vrees nu al voor oneindig veel dooddoeners tijdens goede gesprekken, wanneer Dionne weer eens over RandomNederlandseRenner begint compleet buiten de contextquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
TDF / Het grote Jopen van Dione de Graaf topicquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik walg van haar neppe enthousiasme en verschijning. Gelukkig wordt ze ook absoluut niet gehinderd door enige inzicht in de sport. Ik vrees nu al voor oneindig veel dooddoeners tijdens goede gesprekken, wanneer Dionne weer eens over RandomNederlandseRenner begint compleet buiten de context
Hopelijk Dione op een of ander achteraf parkeerplaatsje wachtend op renners die uiteindelijk niet op komen dagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Niet twee presentatoren tegelijk toch?Hoop dat Dione de rol van vorig jaar heeft.
Rob Harmeling, met misschien wel de beste reactie ooit na een touroverwinning direct na de finish op de radioquote:
Ze heet Dione.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:23 schreef noodgang het volgende:
Ik vrees nu al voor oneindig veel dooddoeners tijdens goede gesprekken, wanneer Dionne
Boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als José, kan daar ook niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze weet er inderdaad echt helemaal niets van.
Zoals ze eigenlijk helemaal nergens iets van weet, maar toch komt ze bij iedere sport in beeld. Wat een verschrikking.
Ik denk het wel, alleen wordt het nu rond 00.30quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:59 schreef showtimer het volgende:
Blijft het programma live ongeacht de duur van EK wedstrijden?
twitter:HermanvdZandt twitterde op zaterdag 02-07-2016 om 22:55:00We zijn wat later.. #avondetappe #nahetvoetbal https://t.co/IJAt8QS0v8 reageer retweet
Mooi, dat programma hoort gewoon live te zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef noodgang het volgende:
Herman wacht wel!twitter:HermanvdZandt twitterde op zaterdag 02-07-2016 om 22:55:00We zijn wat later.. #avondetappe #nahetvoetbal https://t.co/IJAt8QS0v8 reageer retweet
Wat zou Dione aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooi, dat programma hoort gewoon live te zijn.
Terecht, Heerlijke penaltyreeksquote:
Goed punt, dat laatste danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terecht, Heerlijke penaltyreeks
De voorspelbare massasprint met gegiechel van Dione daarentegen
Kut he?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:16 schreef Slobeend het volgende:
Duo presentatie. Waarom? Warum? Why why why?
Geld teveelquote:Op zondag 3 juli 2016 00:16 schreef Slobeend het volgende:
Duo presentatie. Waarom? Warum? Why why why?
Dione ergens vastgebonden aan een paalquote:Op zondag 3 juli 2016 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Mart er straks gewoon zit.
Inderdaad, die gasten willen ook gewoon voor 1 uur in het hotel zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Zou me niets verbazen als ze het een uur geleden hebben opgenomen.
12 juliquote:Op zondag 3 juli 2016 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer begint Karl ermee? Van Dione ga ik uitzendingen lang cringen.
Denk ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu België eruit ligt, zullen ze wel eerder beginnen.
Als ze Mulder moeten afkopen is de VRT failliet.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voetbal wel, EK nietquote:Op zondag 3 juli 2016 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat voetbal is ook nergens goed voor.
Was net een aankondiging op één, dus dit is up to date infoquote:Op zondag 3 juli 2016 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, als het over wielrennen gaat is die Karl nog wel enigszins te pruimen.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was net een aankondiging op één, dus dit is up to date info
Vooral als het over Pozzato gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, als het over wielrennen gaat is die Karl nog wel enigszins te pruimen.
En onnodigquote:Op zondag 3 juli 2016 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Dione die nu nog dit programma overneemt voelt een beetje als Prins Charles die het straks nog overneemt van Elizabeth. Gewoon te laat.
Ik leef met jou en hafc meequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nu al geforceerde televisie.
WAAR IS MART?
Met minstens 8 versprekingenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef noodgang het volgende:
Ik wil een live ingesproken etappeverslag door Herman
Was dit de legendarische uitzending die volledig gekaapt werd door De Mart?quote:
En die ook eindigde met een liveversie van Dalidaquote:Op zondag 3 juli 2016 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was dit de legendarische uitzending die volledig gekaapt werd door De Mart?
Joris is beter dan Herbert, Maarten en wie dan ook, en dat zegt een hele hoop, maar hij is zo theatraal en schreeuwerig.quote:
Voor samenvattingen wel ja, live is het echt een rampquote:Op zondag 3 juli 2016 00:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Joris is beter dan Herbert, Maarten en wie dan ook, en dat zegt een hele hoop, maar hij is zo theatraal en schreeuwerig.
Ik weiger Joris beter te noemen dan Maarten. Met Herbert is het lood om oud ijzerquote:Op zondag 3 juli 2016 00:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Joris is beter dan Herbert, Maarten en wie dan ook, en dat zegt een hele hoop, maar hij is zo theatraal en schreeuwerig.
Vooral dat laatste ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dagquote:Op zondag 3 juli 2016 00:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, tijd voor andere zaken. Zoals het lezen van dit nu al briljante artikel.
Niks mis met Harmeling...hij is een echte liefhebber. Deze show kan wel wat emotie (en een klein beetje overacting) gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die Harmeling is nu een week lang sidekick? GODVERDOMME
Danny hoor ik ook graag.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:41 schreef showtimer het volgende:
Danny in zijn betweterige Tour du Jour rol?
Serieus ingaan op de bullshit die Evertjan uitkraamtquote:Op zondag 3 juli 2016 00:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is ie ook gewoon. Gaat nog zo gigantisch veel koersen winnen in de toekomst.
Oh is dat een bekende troll? Ik herken niet alle users, al zegt zijn naam me wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus ingaan op de bullshit die Evertjan uitkraamt
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:42 schreef hhh38 het volgende:
Kees
Stuk beter dan Jeroen Stekelenburg of nog erger
Hij is juist afgevallenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:51 schreef RipCity het volgende:
Ik geef die Danny nog max 5 jaar tot die aan boskamp-proporties zit.
quote:Op zondag 3 juli 2016 00:55 schreef Marcoss het volgende:
"Ik ga voor Froome, want dat is de beste tijdrijder onder de klimmers en dit is een Tour voor de echte klimmers.."
Logica hoor
Die zoekt zn week uitquote:Op zondag 3 juli 2016 00:59 schreef Marcoss het volgende:
Slagter.. die komt echt al een hele tijd niet vooruit
Ach, Danny had het tijdens de Giro over het fantastische voorjaar van Bobridge..quote:Op zondag 3 juli 2016 01:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Danny is de enige die kennis van wielerzaken heeft aan die tafel, lol. Ik verlang bijna naar José als ik die vrouwen hoor. Ze hadden beter een Danielle Oerlemans (-Overgaag) naast Herman kunnen zetten als ze het zo willen doen. Maar goed, die woont tegenwoordig in the USA begrijp ik.
Maar dat bracht hij even overtuigendquote:Op zondag 3 juli 2016 01:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, Danny had het tijdens de Giro over het fantastische voorjaar van Bobridge..
Het kan best leuk worden met goede gasten. Nu hebben ze het waarschijnlijk ingekort omdat het zo laat was en ze zaten met 3 sidekicks aan tafel.quote:Op zondag 3 juli 2016 01:01 schreef noodgang het volgende:
Beetje onwennig, niet superkut, misschien zelfs potentie, vooral jammer van Dione
Bonswaarquote:Op zondag 3 juli 2016 01:04 schreef showtimer het volgende:
Inderdaad, alles beter dan dat Gert debacle van vorig jaar.
Dione is verschrikkelijk. Laat die toch eens bij zo'n ijsvloer het hele jaar man.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Die locaties zijn al twee avonden subliem
Alleen Dione doet net alsof ze nog nooit in Frankrijk is geweest en alsof er nog nooit een Avondetappe is uitgezonden
die denkt dat Sagan rondjes 30.08 rijdt op Inzellquote:Op zondag 3 juli 2016 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dione is verschrikkelijk. Laat die toch eens bij zo'n ijsvloer het hele jaar man.
De Gorillaquote:Op zondag 3 juli 2016 23:40 schreef Evertjan het volgende:
op wie gokken jullie morgen voor de eindwinst?
ja maar daar komt niemand tijdens de TDFquote:Op zondag 3 juli 2016 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit postte je ook al in het algemene wielrentopic
Jawel.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar daar komt niemand tijdens de TDF
Valverde zou nog leuker zijn. Dan mag Nairo lekker op kop sleuren voor Piti.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks staat Lollerphilippe woensdag nog in het geel.
Sagan moet die rit ook wel aankunnen. Denk eerder dat een aanvaller woensdag de gele trui pakt.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks staat Lollerphilippe woensdag nog in het geel.
Koffieplanter vindt dat niet leukquote:Op zondag 3 juli 2016 23:46 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Valverde zou nog leuker zijn. Dan mag Nairo lekker op kop sleuren voor Piti.
Dat zou genot zijn!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 23:46 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Valverde zou nog leuker zijn. Dan mag Nairo lekker op kop sleuren voor Piti.
De colletjes van de tweede categorie zijn wel pittig hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sagan moet die rit ook wel aankunnen. Denk eerder dat een aanvaller woensdag de gele trui pakt.
Sagan is ook wel pittig hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De colletjes van de tweede categorie zijn wel pittig hoor.
Dat laatste ja, er was vandaag al amper animo om te achtervolgen.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sagan moet die rit ook wel aankunnen. Denk eerder dat een aanvaller woensdag de gele trui pakt.
Wel een aardig stuk voor de finish...alles gaat daarna weer samentroepen...denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De colletjes van de tweede categorie zijn wel pittig hoor.
Yep, niemand heeft zin dit te gaan controleren. BMC gelooft het na de flop van Krek vandaag ook wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat laatste ja, er was vandaag al amper animo om te achtervolgen.
Oordeel straks zelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:51 schreef IbanMayo het volgende:
Is Marijn de Vries eigenlijk een betere analiste dan Paulien van Deutekom?
Paulien is vies lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:51 schreef IbanMayo het volgende:
nu is nuquote:Op zondag 3 juli 2016 23:51 schreef IbanMayo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |