abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:22:27 #276
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163433626
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ik denk dat het de oplossing is voor enorm veel problemen. Maarja waar moet je je dan nog druk om maken
Ik ook hoor maar er zijn nog zo gigantisch veel mensen die denken dat geld God is en er niks kan zonder geld dat we nog een hele lange weg te gaan hebben om mensen van die illusie af te helpen.
Feyenoord!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:32:46 #277
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163433867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:35 schreef beantherio het volgende:

[..]

Politiek kan ik niet eten: geld wel. Of ik kan er op z'n minst eten voor kopen. Bij welke winkel kan ik afrekenen met 'politiek krediet'?

Wacht maar tot mensen hun baan gaan verliezen of aan moeten kloppen bij een voedselbank. De grootste revoluties zijn uitgebroken onder invloed van honger en armoede: niet vanwege politiek of soevereiniteit.
Er is ook wel werk als ze buiten de EU zitten, hou eens op met al die bangmakerij! Ik denk zelf dat je als eiland beter af bent buiten de EU, omdat qua fysieke transportkosten, exporteren toch al niet zo'n vaart loopt. Maar je je eigen markten wel beter kunt reguleren of uitbreiden.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:44:39 #278
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163434101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef govie het volgende:

[..]

Er is ook wel werk als ze buiten de EU zitten, hou eens op met al die bangmakerij!
Hou zelf dan eens op met dit soort reacties. Als mensen gekke dingen doen dan moet men niet gaan janken als ik de risico's benoem. Ik heb soms het idee (bijvoorbeeld in dit soort gevallen) dat een groot deel van de mensheid graag voorgelogen wordt. Vertel ze de waarheid en je doet aan 'bangmakerij'.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:00:01 #279
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163434435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:44 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hou zelf dan eens op met dit soort reacties. Als mensen gekke dingen doen dan moet men niet gaan janken als ik de risico's benoem. Ik heb soms het idee (bijvoorbeeld in dit soort gevallen) dat een groot deel van de mensheid graag voorgelogen wordt. Vertel ze de waarheid en je doet aan 'bangmakerij'.
Jij beargumenteerd mijn inziens vanuit uitersten, maar die staan vooralsnog heel ver weg van de realiteit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:05:40 #280
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163434551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:44 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hou zelf dan eens op met dit soort reacties. Als mensen gekke dingen doen dan moet men niet gaan janken als ik de risico's benoem. Ik heb soms het idee (bijvoorbeeld in dit soort gevallen) dat een groot deel van de mensheid graag voorgelogen wordt. Vertel ze de waarheid en je doet aan 'bangmakerij'.
Over wat voor soort leugens hebben we het dan?

Ben het met je eens hoor. Veel mensen slapen, die werken gewoon hard om geld te verdienen maar hebben geen enkel idee hoe de wereld echt in elkaar steekt. Hoe het financiele stelsen een groot piramidespel is en hoe keihard ze door de elite van deze wereld in hun **** ge***** worden.
Feyenoord!
pi_163434598
quote:
Gove: dit jaar nog geen Artikel 50 bij EU voor brexit

Brexit-voorstander Michael Gove denkt niet dat Groot-Brittannië dit jaar al Artikel 50 van het Verdrag van Lissabon aanroept om de Britse uittreding uit de Europese Unie formeel in gang te zetten. Hij zei dit vandaag op een persconferentie, waarop hij zijn plannen uiteenzette voor het geval hij de strijd om het leiderschap van de Conservatieve Partij wint en de nieuwe premier wordt.

,,Een van de redenen waarom ik zeg 'niet in dit kalenderjaar', is dat wij voorbereidende besprekingen - ik zeg geen onderhandelingen - moeten voeren, daarom wil ik er geen tijdsbestek aan verbinden'', zei Gove. ,,Het is aan ons om te bepalen wanneer wij Artikel 50 in werking stellen en wij zullen dat doen als wij daar klaar voor zijn.''

De verkiezing van een nieuwe Conservatieve Partijleider vindt dit najaar plaats. Goves rivale Theresa May zei donderdag dat het uittredingsproces pas formeel gestart moet worden als Groot-Brittannië een duidelijke onderhandelingsstrategie heeft.
De politieke woordspelletjes beginnen alweer :s)
http://www.ad.nl/buitenla(...)oor-brexit~aec208c2/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_163434660
Ken je die mop van de Brexit?
Hij kwam nooit... :+
Make my day!
pi_163434668
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:10 schreef agter het volgende:
Ken je die mop van de Brexit?
Hij kwam nooit... :+
Van uitstel komt.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_163434736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Over wat voor soort leugens hebben we het dan?

Ben het met je eens hoor. Veel mensen slapen, die werken gewoon hard om geld te verdienen maar hebben geen enkel idee hoe de wereld echt in elkaar steekt. Hoe het financiele stelsen een groot piramidespel is en hoe keihard ze door de elite van deze wereld in hun **** ge***** worden.
Kan je ook nog iets concreets toevoegen of blijft het bij algemeen geneuzel?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:17:59 #285
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163434807
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:10 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Van uitstel komt.....
Insingle?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:23:20 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163434921
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je ook nog iets concreets toevoegen of blijft het bij algemeen geneuzel?
Jij denkt toch dat alles wat ik zeg geneuzel is? Of heb je me wel eens wat zinnigs zien zeggen?
Feyenoord!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:24:29 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_163434955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zal aan de hand van een voorbeeld uitleggen wat er mankeert aan jullie verhaal. Ik ga nu even in jullie verhaal mee. Hoe kleiner het land dat een overeenkomst wil, hoe groter het voordeel wat dat kleine land heeft aan de open markt van de EU,
eens.
quote:
dus hoe meer ze moeten betalen.
NEE. De prijs die wordt betaald is afhankelijk van onderhandelingen. Een klein land met weinig mensen maar met olie, Qatar bijvoorbeeld, kan er best mee weg komen -zonder- afdracht als het een overeekomst met de EU wil. De hele EER met Noorwegen is omdat men daar olie en vis bezit. Men heeft daar geld. En Noorwegen was bereidt te betalen voor de EU omdat men solidair wilde zijn. Meer niet. De hele EER is eigenlijk negatief voor Noorwegen maar men beseft daar dat de EU een goede handelspartner is. De VK heeft dat veel minder. Buiten de Schotse olie is de export voornamelijk chemisch en machines.
quote:
Als de VS en de EU zo'n overkomst sluiten dan betalen ze elkaar geen contributie. Vanaf dat niveau, omlaag, zou de contributie evenredig omhoog moeten gaan. Stel een land met 10 miljoen inwoners betaalt 1 miljard euro voor de EER. Dan heeft een land met 1 miljoen inwoners tien keer zoveel voordeel en zou dus 10 miljard euro contributie moeten betalen en een landje met 100.000 inwoners dat zich aan wil sluiten bij de EER zou dus 100 miljard contributie per jaar moeten betalen. Vinden jullie dat eerlijk dat zo'n klein landje dat moet betalen en denken jullie dat zo'n landje het toch zou overwegen om lid te worden? (Morgen verder)
Nee. Is te beperkt gedacht.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_163435010
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Let maar eens op hoe belangrijk mensen geld nog vinden als ze geen planeet meer hebben om op te leven...............Geen zuurstof meer hebben om in te ademen.....Geen schoon water meer hebben om te drinken.......

En dat er zoveel geld in de gezondheidszorg omgaat (doordat er grof misbruik word gemaakt door farmaceutische bedrijven om de prijs op te drijven) heeft echt geen fuck met gezondheid van mensen te maken.
Zullen we het weer over de Brexit hebben?
Make my day!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:45:12 #289
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163435520
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:26 schreef agter het volgende:

[..]

Zullen we het weer over de Brexit hebben?
Dit heeft ook te maken met de Brexit. Het gaat tot nu toe bijna alleen om financiele zaken. Maar er is natuurlijk veel meer dan alleen financien.
Feyenoord!
pi_163435679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef Japie77 het volgende:
Jij denkt toch dat alles wat ik zeg geneuzel is? Of heb je me wel eens wat zinnigs zien zeggen?
Nooit.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:24:59 #291
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163436748
GB zit toch wel erg in de tang als je dit zo leest:

quote:
EU Trade Commissioner: No trade talks until full Brexit

The European Union's top trade official says the UK cannot begin negotiating terms for doing business with the bloc until after it has left.

"First you exit then you negotiate," Cecilia Malmstrom told BBC Newsnight. After Brexit, the UK would become a "third country" in EU terms, she said - meaning trade would be carried out based on World Trade Organisation rules until a new deal was complete. A recent trade deal with Canada took seven years to negotiate. The Canadian agreement will also require ratification by all EU countries, adding another one to two years before it takes effect. WTO rules restrict the circumstances in which countries discriminate in favour of each other in trade. Otherwise, they must apply to each other the tariffs they apply against the rest of the world.

Ms Malmstrom, the EU Trade Commissioner, underlined that detailed talks to shape the UK's new trading relationship with the EU should not start until after the process of leaving politically, under an Article 50 process lasting up to two years. "There are actually two negotiations. First you exit, and then you negotiate the new relationship, whatever that is," she said. "The referendum - which of course we take note of and respect - has no legal effect. First there has to be notification, which the next prime minister will do, I hope swiftly. And then that process can start."

There is concern in the City that having to do business for years under WTO rules could be disastrous for the UK's service industries. Asked whether sticking to such a process wouldn't harm the economies of all EU members, Ms Malmstrom replied: "Yes, but the vote was very clear." She said she was "saddened" that the UK - which has traditionally defended the principle of free trade - is leaving the EU.

Fearsome challenge

Under EU law, the bloc cannot negotiate a separate trade deal with one of its own members, hence the commissioner's insistence that the UK must first leave. It is also against EU law for a member to negotiate its own trade deals with outsiders, which means the UK cannot start doing this until after it has left the EU. Taken at face value, these rules mean the UK cannot conduct its own trade talks for up to two years - a fearsome challenge to any prime minister trying to deliver Brexit.

EU officials say the UK's options will soon refine themselves into a Norway-style package that keeps Britain within the single market - subject to EU rules and regulations - or a bespoke "third country" deal on the pattern of Canada's. They agree that because British businesses are already compliant with EU rules and regulations, choosing to remain within the single market would be "a little quicker", than negotiating a deal like Canada's. But even a Norway-style single market access deal, they caution, could take years to negotiate, leaving the UK trading on WTO terms in the meantime.
pi_163436807
Misschien mogen wij wel in een referendum stemmen of de EU een handelsverdrag met de Britten mag aangaan _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:29:37 #293
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163436859
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:27 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien mogen wij wel in een referendum stemmen of de EU een handelsverdrag met de Britten mag aangaan _O_ .
:D

Volgens mij moet een EER-verdrag worden geratificeerd door nationale parlementen. Immers: bij het veel simpelere associatieverdrag met Oekraïne was dat ook al het geval. Dus is een referendum wel mogelijk.
pi_163436946
7 jaar, die deal met Canada. Poeh.

Nou, speciaal voor onze Britse vrienden dan:
🎼
You can check out anytime you like, but you can never leave.
Make my day!
pi_163437055
Voor zover ik weer werd die 7 jaar voorheen aangehaald als voorbeeld van de ineffectiviteit van de EU mbt trading deals negotiaten.

Verder is het natuurlijk kut voor de UK als ze pas kunnen onderhandelen als ze uit de EU zijn.
pi_163437131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:37 schreef Pharmacist het volgende:
Voor zover ik weer werd die 7 jaar voorheen aangehaald als voorbeeld van de ineffectiviteit van de EU mbt trading deals negotiaten.

Verder is het natuurlijk kut voor de UK als ze pas kunnen onderhandelen als ze uit de EU zijn.
Voor iedere scheet wijkt de EU af van haar eigen reglementen als het zo uitkomt en dan nou een beetje met regeltjes lopen zwaaien. Ongeloofwaardige machtsshow. Nederland en Oost Europa hebben nog een paar miljard aan boetes voor Duitsland en Frankrijk tegoed.
pi_163437199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor iedere scheet wijkt de EU af van haar eigen reglementen als het zo uitkomt en dan nou een beetje met regeltjes lopen zwaaien. Ongeloofwaardige machtsshow. Nederland en Oost Europa hebben nog een paar miljard aan boetes voor Duitsland en Frankrijk tegoed.
Ach, zal allemaal wel meevallen. Zou behoorlijk onredelijk zijn als de UK niet met andere landen mag onderhandelen omdat ze nog EU member zijn, zelfs als ze artikel 50 al in gang hebben gezet. Dat het tegen EU law is zegt nog niets over wat voor consequenties er aan verbonden zijn, als die er uberhaubt zijn.
pi_163437280
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:41 schreef Igen het volgende:
Originele OP:

Ondanks dat in de polls de Brexit tegenstanders op een licht verlies uitkwamen, zijn de tegenstanders aan de winnende hand. Het Engelse pond is als reactie daarop ingestort. De opiniepeilers hebben dus duidelijk het verkeerd gehad. Veel tegenstanders van het politiek correcte establishment doen dit kennelijk in stilte en zijn onzichtbaar voor de analisten.
De grootste verliezer zijn niet de Engelsen maar de EU want andere landen zullen volgen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De opkomst percentage per leeftijdscatagorie zou ook handig zijn.
pi_163437484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ach, zal allemaal wel meevallen. Zou behoorlijk onredelijk zijn als de UK niet met andere landen mag onderhandelen omdat ze nog EU member zijn, zelfs als ze artikel 50 al in gang hebben gezet. Dat het tegen EU law is zegt nog niets over wat voor consequenties er aan verbonden zijn, als die er uberhaubt zijn.
''Nu moeten jullie nog sneller oprotten!!'' Ik snap niet waarom mensen in Brussel en al helemaal in dit topic willen aansturen op een vechtscheiding. Echt niemand wordt er beter van en het geeft de PVV en dergelijke partijen alleen maar meer munitie. De UK is al sinds 1940 een bondgenoot van ons geweest dus gewoon uit beleefdheid alleen al zou je normaal moeten doen. Niet geregeerd willen worden uit Brussel door een onverkiesbare elite met sponsoring van het grootbedrijf is geen persoonlijke aanval op onze fokkers die pro EU zijn. Ik snap dan ook niet de wraakgevoelens van de types boven ons.
pi_163437574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
''Nu moeten jullie nog sneller oprotten!!'' Ik snap niet waarom mensen in Brussel en al helemaal in dit topic willen aansturen op een vechtscheiding. Echt niemand wordt er beter van en het geeft de PVV en dergelijke partijen alleen maar meer munitie. De UK is al sinds 1940 een bondgenoot van ons geweest dus gewoon uit beleefdheid alleen al zou je normaal moeten doen. Niet geregeerd willen worden uit Brussel door een onverkiesbare elite met sponsoring van het grootbedrijf is geen persoonlijke aanval op onze fokkers die pro EU zijn. Ik snap dan ook niet de wraakgevoelens van de types boven ons.
Legt alleen maar de breuk binnen de EU bloot. De rancune ligt vooral bij de EU dudes en Frankrijk.

quote:
At a meeting of the European Council on Foreign Relations in The Hague, I experienced at first hand the anger this neo-Carolingian gambit provoked from many other member states, including most eastern and northern European ones. The former Finnish prime minister Alexander Stubb fiercely criticised a meeting of the six founding member states, hastily called as a response to the Brexit vote. Estonia’s gloriously outspoken president Toomas Ilves calls Juncker’s behaviour “abominable”. Finland and Estonia belong to the majority of EU member states, led by Angela Merkel, who want to give Britain some time to try to sort this out.
Bron
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')