SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:04 schreef HPLC het volgende:
;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Wees nou geen Negatron
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Wees nou geen Negatron
[ afbeelding ]
Ik 10.gifquote:
Min of meer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:50 schreef anti-loper het volgende:
Dit is dus KLB maar dan tegenovergesteld?
noh man was te druk met FOK!enquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:14 schreef pinman het volgende:
[..]
Heb je Transformers: Prime al gekeken?
Heb ik ook wel eens als er stof of meuk aan de onderkant vastgekoekt zit.quote:
Bijna een week geleden alweer. Waar blijft de tijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:50 schreef Drug het volgende:
[..]
haha weet je nog toen je stuck was in deze sc?
ja klb sc was er wel bij gebaat eigkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijna een week geleden alweer. Waar blijft de tijd?
Weet ik tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:01 schreef Drug het volgende:
[..]
grapje joh ik was juist 1 van de aanstichters in de lobby om je terug in klb sc te krijgen
Ahw wat liefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
ik ga nog even zeggen dat ik jullie lief vind
Zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een schitterende warme februaridag was het vandaag.
Morgen festival
pitch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen festival
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen festival
quote:
quote:
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"quote:
ik geniet van jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"
Is toch genieten om zo af en toe hier wat te lullen bij vlagen en te genieten van elkaar en een muziekje op de achtergrond er bij te hebben
Het valt wel mee hier toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"
Is toch genieten om zo af en toe hier wat te lullen bij vlagen en te genieten van elkaar en een muziekje op de achtergrond er bij te hebben
iewhl oude vrouwen hier ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het valt wel mee hier toch?
F&L sc is de doodste sc
Het duurt maaaaaaanden voordat een topic vol is.
Ben jij ook oud?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
euh weenie. was eigenlijk serieus. maar dan mss 80+ ofzo?
Dus hoe ouder, hoe zoeter, bedoel je...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben nog niet helemaal gerijpt, dus het wordt alleen maar zoeter
ligt aan de vrucht, sommige worden zuurquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dus hoe ouder, hoe zoeter, bedoel je...
hihi jouw tietjes moeten nog groeienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi ff gemiddelde leeftijd omlaag trekken hier
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hihi jouw tietjes moeten nog groeien
Vouwenvrouwen hahahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet bang voor vouwen in de broek
Is zeer moeilijk iddquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je aan het lachen gemaakt ;$
ayyy lmaoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet of zeer moeilijk is, denk het niet hij loop meestal wel zijn lul achterna
Ik heb er speciaal een account voor aan moeten maken, maar ik loop ook al een tijd rond met een vraag.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een account voor aan moeten maken, maar ik loop ook al een tijd rond met een vraag.
Ik heb al best een tijd een probleem bij het sporten dat andere misschien nooit een probleem zullen vinden. Ik ben sinds een kleine anderhalf jaar lid van een fitness club en helemaal eerlijk ook om na een op de klippen gelopen relatie een beetje me ogen de kost te geven. Sinds iets meer dan een half jaar doen er zich steeds vaker problemen voor die ik niet tegen kan houden.
Door de opwinding van het sporten heb ik soms meerde keren een orgasme. Niet tijdens alle oefeningen maar zeker de cardio fitness wil het nog weleens voorkomen. Ik weet dat het te zien is voor andere want een wel heel leuke man zei het het gewoon tegen me. "het lijkt wel of je klaarkomt" ik een rooie boei, maar hij had wel gelijk.
Gevolg is dat ik al een paar keer in het "lady's" gedeelte van de club ben wezen trainen. Maar ook daar gebeurd het en weet ik dat andere het zien.
Zijn er dames die dit herkennen en weten hoe ik hier mee om moet/kan gaan want het is vaak niet leuk meer en tegenhouden lukt vaak niet.
Ik heb net abo op sportschool genomen, jij?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb net abo op sportschool genomen, jij?
SPORTEN MAAKT VROUWEN GEIL
Heb je je altijd al afgevraagd wat al die vrouwen doen in sportschool? Onderzoekster Debby Herbenick zocht het voor je uit. In het wetenschappelijke tijdschrift Sexual Relationship Therapy schrijft ze dat vrouwen opgewonden raken van sporten. Een derde komt er zelfs van klaar.
Of gaan sportenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Goeie!
Moet je die vruchten goed bewateren..
wellus!quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijk ik ben er weer maar niemand anders is er
jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar zie dat je in 40+ post dus laat maar.
Wat is er mis met 40+quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar zie dat je in 40+ post dus laat maar.
positief blijven!quote:
is maar wat je wil. Ik hoef ze voorlopig nietquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee...
Ik heb geen kinderen ook
zielig heh?
voorlopig?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is maar wat je wil. Ik hoef ze voorlopig niet
goedzo 😃quote:
dat stond niet in de voorwaardenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het hier alleen voor pubers
Ik ga verder slapen.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
Alle positieve mensjes, goedemorgen, de rest de groeten...
Goeiemorgen Fann, lekker uitgeslapen?quote:
Ja best wel, maar ik heb hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Fann, lekker uitgeslapen?
Ik was voor de wekker vanmorgenquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ik heb hulpmiddeltjes![]()
en jij?
hoe gaat het met Sas?
Zijn jullie nog steeds vliefd?
Misschien wordt het al een beetje ''gewoon'', is ook niks mis mee, want hetquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was voor de wekker vanmorgenAltijd fijner om gewoon uit jezelf eruit te willen.
Sas, ehhh wie?
Ben er doordeweeks niet zo mee bezig, teveel andere dingen aan mijn hoofd
Denk jij dn nog na over hoe je je voelt bij de Griek?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wordt het al een beetje ''gewoon'', is ook niks mis mee, want het
duurt als een tijdje en niemand is voor eeuwig vliefd![]()
Ja geen wekker is fijn
Ik voel me thuis bij die Griekquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk jij dn nog na over hoe je je voelt bij de Griek?
Dat is mooi, en handig natuurlijk want die zit ook in je eigen huisquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is mooi, en handig natuurlijk want die zit ook in je eigen huis
Ik zit nu aan de zelfgemaakte eiersaladequote:Op donderdag 7 juli 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jada's dan wel weer handig
![]()
Ik ga effe de koelkast plunderen Draakje ik heb honger
Dat is een héél goed idee eigenlijk, op geroosterd broodquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de zelfgemaakte eiersalade
op een plakkie biologische kaasquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een héél goed idee eigenlijk, op geroosterd brood![]()
Ik denk dat ik dat ga doen, eiersalade met verse bieslook
srs? dus portugal frankrijk in finale. ik wens dat cr7 zegeviertquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja super, ik kijk nu naar een verliezend Duitsland
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:31 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? dus portugal frankrijk in finale. ik wens dat cr7 zegeviert
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
tegen portugal? ik wens dat cr7 zegeviert
Een goeden avondquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
Alle positieve mensjes, goedemorgen, de rest de groeten...
Het meeste valt er naastquote:
present.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iewhl echt zo stom dat jullie hier allemaal een voor een binnenkomen ;s
Hoe werkt dit?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag twee kippen heel hard wippen ooh het was een wonder
weet t wel zekerquote:Op maandag 11 juli 2016 00:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dus als ik een brief stuur:
"hzaw
groningen
nederland"
dan komt ie wel bij jou aan denk je?
moet je wel snel zijn want ga binnenkort wegquote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar als ik een keer in groningen hoofdstad ben heb ik dus een slaapplek bij jou?
binnen nederland of verder weg?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je wel snel zijn want ga binnenkort weg
Wil je erover praten?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Men wat is het leven toch klote
De waarheid in mijn posts word vaak onderschat, jammer welquote:
Heel jammer jaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De waarheid in mijn posts word vaak onderschat, jammer wel
Ik probeer het maar positief te benaderenquote:
Positief ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het maar positief te benaderen
Kijk, jij snapt het!quote:
Neequote:Op maandag 11 juli 2016 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Nog wat positiefs gedaan vandaag?
Toch weer wat positiefs bijgedragen aan FOK!quote:
Ja toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch weer wat positiefs bijgedragen aan FOK!
Is er dan nog heel veel anders te doen hier?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Voor de rest weet ik ook niet wat ik hier moet
mwoa zo hier en daar een SC,quote:Op maandag 11 juli 2016 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er dan nog heel veel anders te doen hier?
Ik doelde eigenlijk meer op dit subforaquote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mwoa zo hier en daar een SC,of je kan bij de politiek gaan kijken, maar geen zin in
Je hebt hier ook nog dit topic:quote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op dit subfora
Ik ben niet zo van het topic kickenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:14 schreef pinman het volgende:
[..]
Je hebt hier ook nog dit topic:
POS / Be an Optimist Prime
Dan doe ik het wel. Ik doe het al zo vaakquote:Op maandag 11 juli 2016 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het topic kicken
Maar, waarom?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:17 schreef pinman het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel. Ik doe het al zo vaak
Maar omdat het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:21 schreef pinman het volgende:
[..]
Maar omdat het kanDie twee posts laten we dan maar even achterwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:03 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Op dit moment 8 tijdelijke fora, is dit een unicum op FOK!?
Laten maar gewoon positief zijn over het feit dat het hier niet vol gebaggerd wordquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Deze SC is dood, is dat positief of negatief?
Dat is wel positief ja, weet alleen niet of de eigenaar van FOK! hier zo blij van wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten maar gewoon positief zijn over het feit dat het hier niet vol gebaggerd word
Staat genoteerd en zal zo snel mogelijk door de desbetreffende commissie worden overlegdquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja, weet alleen niet of de eigenaar van FOK! hier zo blij van wordt.
Ik wil u nog wel even attenderen op het feit dat u word schreef in plaats van wordt
Laat je ons de uitkomst weten?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat genoteerd en zal zo snel mogelijk door de desbetreffende commissie worden overlegd
Wat is een boop?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
* RacerDKB *boop* op jouw neus doet
Ik zal de uitgebreide versie van het commissie rapport voorleggen aan jullie!quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:03 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar neus
Ik heb mijn handen gewassenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:12 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Al die ongewassen faphanden tegen haar neus...
hoiquote:
Ik ga vandaag de keuken uitmesten, is dat positief?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar gaan we het over hebben?
jazeker, mag altijd, wanneer kom je langs?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de keuken uitmesten, is dat positief?
't is overquote:Op zondag 17 juli 2016 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Wélneeeeeeeeeeeeeeee dit subforum gaat nog druk worden ...
wél positief blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |