Is zeer moeilijk iddquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je aan het lachen gemaakt ;$
ayyy lmaoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet of zeer moeilijk is, denk het niet hij loop meestal wel zijn lul achterna
Ik heb er speciaal een account voor aan moeten maken, maar ik loop ook al een tijd rond met een vraag.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een account voor aan moeten maken, maar ik loop ook al een tijd rond met een vraag.
Ik heb al best een tijd een probleem bij het sporten dat andere misschien nooit een probleem zullen vinden. Ik ben sinds een kleine anderhalf jaar lid van een fitness club en helemaal eerlijk ook om na een op de klippen gelopen relatie een beetje me ogen de kost te geven. Sinds iets meer dan een half jaar doen er zich steeds vaker problemen voor die ik niet tegen kan houden.
Door de opwinding van het sporten heb ik soms meerde keren een orgasme. Niet tijdens alle oefeningen maar zeker de cardio fitness wil het nog weleens voorkomen. Ik weet dat het te zien is voor andere want een wel heel leuke man zei het het gewoon tegen me. "het lijkt wel of je klaarkomt" ik een rooie boei, maar hij had wel gelijk.
Gevolg is dat ik al een paar keer in het "lady's" gedeelte van de club ben wezen trainen. Maar ook daar gebeurd het en weet ik dat andere het zien.
Zijn er dames die dit herkennen en weten hoe ik hier mee om moet/kan gaan want het is vaak niet leuk meer en tegenhouden lukt vaak niet.
Ik heb net abo op sportschool genomen, jij?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb net abo op sportschool genomen, jij?
SPORTEN MAAKT VROUWEN GEIL
Heb je je altijd al afgevraagd wat al die vrouwen doen in sportschool? Onderzoekster Debby Herbenick zocht het voor je uit. In het wetenschappelijke tijdschrift Sexual Relationship Therapy schrijft ze dat vrouwen opgewonden raken van sporten. Een derde komt er zelfs van klaar.
Of gaan sportenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaaha! Goeie!
Moet je die vruchten goed bewateren..
wellus!quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijk ik ben er weer maar niemand anders is er
jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar zie dat je in 40+ post dus laat maar.
Wat is er mis met 40+quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar zie dat je in 40+ post dus laat maar.
positief blijven!quote:
is maar wat je wil. Ik hoef ze voorlopig nietquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee...
Ik heb geen kinderen ook
zielig heh?
voorlopig?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is maar wat je wil. Ik hoef ze voorlopig niet
goedzo 😃quote:
dat stond niet in de voorwaardenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het hier alleen voor pubers
Ik ga verder slapen.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
Alle positieve mensjes, goedemorgen, de rest de groeten...
Goeiemorgen Fann, lekker uitgeslapen?quote:
Ja best wel, maar ik heb hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Fann, lekker uitgeslapen?
Ik was voor de wekker vanmorgenquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ik heb hulpmiddeltjes![]()
en jij?
hoe gaat het met Sas?
Zijn jullie nog steeds vliefd?
Misschien wordt het al een beetje ''gewoon'', is ook niks mis mee, want hetquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was voor de wekker vanmorgenAltijd fijner om gewoon uit jezelf eruit te willen.
Sas, ehhh wie?
Ben er doordeweeks niet zo mee bezig, teveel andere dingen aan mijn hoofd
Denk jij dn nog na over hoe je je voelt bij de Griek?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wordt het al een beetje ''gewoon'', is ook niks mis mee, want het
duurt als een tijdje en niemand is voor eeuwig vliefd![]()
Ja geen wekker is fijn
Ik voel me thuis bij die Griekquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk jij dn nog na over hoe je je voelt bij de Griek?
Dat is mooi, en handig natuurlijk want die zit ook in je eigen huisquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is mooi, en handig natuurlijk want die zit ook in je eigen huis
Ik zit nu aan de zelfgemaakte eiersaladequote:Op donderdag 7 juli 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jada's dan wel weer handig
![]()
Ik ga effe de koelkast plunderen Draakje ik heb honger
Dat is een héél goed idee eigenlijk, op geroosterd broodquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de zelfgemaakte eiersalade
op een plakkie biologische kaasquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een héél goed idee eigenlijk, op geroosterd brood![]()
Ik denk dat ik dat ga doen, eiersalade met verse bieslook
srs? dus portugal frankrijk in finale. ik wens dat cr7 zegeviertquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja super, ik kijk nu naar een verliezend Duitsland
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:31 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? dus portugal frankrijk in finale. ik wens dat cr7 zegeviert
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
tegen portugal? ik wens dat cr7 zegeviert
Een goeden avondquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:44 schreef FANN het volgende:
Alle positieve mensjes, goedemorgen, de rest de groeten...
Het meeste valt er naastquote:
present.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iewhl echt zo stom dat jullie hier allemaal een voor een binnenkomen ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |