Maar, waarom?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:17 schreef pinman het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel. Ik doe het al zo vaak
Maar omdat het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:21 schreef pinman het volgende:
[..]
Maar omdat het kanDie twee posts laten we dan maar even achterwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:03 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Op dit moment 8 tijdelijke fora, is dit een unicum op FOK!?
Laten maar gewoon positief zijn over het feit dat het hier niet vol gebaggerd wordquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Deze SC is dood, is dat positief of negatief?
Dat is wel positief ja, weet alleen niet of de eigenaar van FOK! hier zo blij van wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten maar gewoon positief zijn over het feit dat het hier niet vol gebaggerd word
Staat genoteerd en zal zo snel mogelijk door de desbetreffende commissie worden overlegdquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja, weet alleen niet of de eigenaar van FOK! hier zo blij van wordt.
Ik wil u nog wel even attenderen op het feit dat u word schreef in plaats van wordt
Laat je ons de uitkomst weten?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat genoteerd en zal zo snel mogelijk door de desbetreffende commissie worden overlegd
Wat is een boop?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
* RacerDKB *boop* op jouw neus doet
Ik zal de uitgebreide versie van het commissie rapport voorleggen aan jullie!quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:03 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar neus
Ik heb mijn handen gewassenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:12 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Al die ongewassen faphanden tegen haar neus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |