SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:04 schreef HPLC het volgende:
;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Wees nou geen Negatron
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Wees nou geen Negatron
[ afbeelding ]
Ik 10.gifquote:
Min of meer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:50 schreef anti-loper het volgende:
Dit is dus KLB maar dan tegenovergesteld?
noh man was te druk met FOK!enquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:14 schreef pinman het volgende:
[..]
Heb je Transformers: Prime al gekeken?
Heb ik ook wel eens als er stof of meuk aan de onderkant vastgekoekt zit.quote:
Bijna een week geleden alweer. Waar blijft de tijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:50 schreef Drug het volgende:
[..]
haha weet je nog toen je stuck was in deze sc?
ja klb sc was er wel bij gebaat eigkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijna een week geleden alweer. Waar blijft de tijd?
Weet ik tochquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:01 schreef Drug het volgende:
[..]
grapje joh ik was juist 1 van de aanstichters in de lobby om je terug in klb sc te krijgen
Ahw wat liefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
ik ga nog even zeggen dat ik jullie lief vind
Zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een schitterende warme februaridag was het vandaag.
Morgen festival
pitch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen festival
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen festival
quote:
quote:
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"quote:
ik geniet van jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"
Is toch genieten om zo af en toe hier wat te lullen bij vlagen en te genieten van elkaar en een muziekje op de achtergrond er bij te hebben
Het valt wel mee hier toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet elke sc gaat zo snel als de KLB-SC, post liever wat om over te lullen in plaats van "dood/stil/flop"
Is toch genieten om zo af en toe hier wat te lullen bij vlagen en te genieten van elkaar en een muziekje op de achtergrond er bij te hebben
iewhl oude vrouwen hier ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het valt wel mee hier toch?
F&L sc is de doodste sc
Het duurt maaaaaaanden voordat een topic vol is.
Ben jij ook oud?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
euh weenie. was eigenlijk serieus. maar dan mss 80+ ofzo?
Dus hoe ouder, hoe zoeter, bedoel je...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben nog niet helemaal gerijpt, dus het wordt alleen maar zoeter
ligt aan de vrucht, sommige worden zuurquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dus hoe ouder, hoe zoeter, bedoel je...
hihi jouw tietjes moeten nog groeienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi ff gemiddelde leeftijd omlaag trekken hier
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hihi jouw tietjes moeten nog groeien
Vouwenvrouwen hahahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet bang voor vouwen in de broek
Is zeer moeilijk iddquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je aan het lachen gemaakt ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |