Ze is ook niet appetijtelijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Katie ziet er niet zo heel appetijtelijk uit in OP
In elk geval blijer en echter dan "Missy"quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Katie ziet er niet zo heel appetijtelijk uit in OP
Volgende week zal ze er een stuk blijer mee zijn als ze weet dat er in Rio niks bij gaat komenquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval blijer en echter dan "Missy"
Sta je met een fucking olympische gouden medaille in je hand nog te kijken alsof je er allemaal geen kut zin in hebt.
Denk dat Ledecky überhaupt alleen de relay wil zwemmen op de 100.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ledecky en Franklin gaan het nog zwaar krijgen denk ik op de 100m vrij... Abbey Weitzeil ruim de snelste met 53.58 in de series, gevolgd door Weir (53.76) en Volmer (53.80)
Ledecky 54.04 en Franklin 54,41
Ik vind het zo'n raar kind, ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat Ledecky überhaupt alleen de relay wil zwemmen op de 100.
"On his own terms", nadat hij gefaald heeft op de trialsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:55 schreef DeLuna het volgende:
Matt Grevers stopt ermee...
https://www.washingtonpos(...)0c7db5275_story.html
Hij had ook nog door kunnen gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"On his own terms", nadat hij gefaald heeft op de trials
Ja, maar nu is het net alsof hij met opgeheven hoofd er zelf voor gekozen heeft op een goed moment te stoppen, terwijl er, eerlijk is eerlijk, voor een 31-jarige zwemmer weinig anders op zit als je net de Spelen hebt misgelopen op het onderdeel waarop je nota bene zelf kampioen bentquote:
Hij kiest er toch ook zelf voor? Hij heeft zelf de Spelen niet gehaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het net alsof hij met opgeheven hoofd er zelf voor gekozen heeft op een goed moment te stoppen, terwijl er, eerlijk is eerlijk, voor een 31-jarige zwemmer weinig anders op zit als je net de Spelen hebt misgelopen op het onderdeel waarop je nota bene zelf kampioen bent
quote:
quote:
En straks in Rio niet onder de 53 duikenquote:
en dan nog kromo voorblijvenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En straks in Rio niet onder de 53 duiken
Haar basisniveau is blijkbaar dat ze standaard onder de 53 zwemtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En straks in Rio niet onder de 53 duiken
Dat ze dat op de 50 ook maar gaat doen dan, daar heb ik volle bak op ingezet, voor de 100 vrij was ik 2 seconden te laat na haar tijden op het NKquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:43 schreef DeeBee het volgende:
De oneindige progressie in het zwemmen, gewoon weer alle pakken tijden uit de boeken al ongeveer, gelachen.
Campbell pakt wel echt makkelijk goud nu gewoon in Rio, niemand komt hier aan lijkt mij.
Nee dat denk ik ook niet nee, al zal ze in Rio wellicht rond de 52,5 zwemmen en dan nog heeft ze een ruime margequote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:43 schreef DeeBee het volgende:
De oneindige progressie in het zwemmen, gewoon weer alle pakken tijden uit de boeken al ongeveer, gelachen.
Campbell pakt wel echt makkelijk goud nu gewoon in Rio, niemand komt hier aan lijkt mij.
Sinds Atlanta denk ik? In Sydney werd op zich wel wat gewonnenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:40 schreef Snowbomb het volgende:
Eerste OS sinds Sydney zonder OIympisch Nederlands zwemgoud?
25.17 was volgens mij haar snelste tijd in de kwalificatieperiode, dus dit is wel heel netjes jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:07 schreef Snowbomb het volgende:
Geen slechte tijden van Dekker in Vichy. Knap dat ze zo makkelijk herstelt.
Had zij eigenlijk al de limiet op de 50 vrij gezwommen?
http://www.liveffn.com/cg(...)go=epreuve&epreuve=1
Uh ja bedoel dat vanaf Sydney er elke spelen goud is gehaaldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds Atlanta denk ik? In Sydney werd op zich wel wat gewonnen
Ja 24,81 zit ze niet heel ver vandaan. Opvallend ook dat ze de 100 vlinder niet heeft gezwommen en de 200 vrij wel. Benieuwd wat ze morgen op de 100 vrij zwemt (met het oog op de 4 x 100).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
25.17 was volgens mij haar snelste tijd in de kwalificatieperiode, dus dit is wel heel netjes ja
Benieuwd of ze in de finale zelfs richting limiet kan.
En 2.00.78 op de 200 vrij is ook heel netjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
25.17 was volgens mij haar snelste tijd in de kwalificatieperiode, dus dit is wel heel netjes ja
Benieuwd of ze in de finale zelfs richting limiet kan.
Mwah 50m vrij zie ik ergens nog wel gebeuren. En wie weet tapert Jacco die Australiers een keer verkeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:40 schreef Snowbomb het volgende:
Eerste OS sinds Sydney zonder OIympisch Nederlands zwemgoud?
Kunnen zwemmers zich nog kwalificeren danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat Jesse Puts de limiet haalt van 22.00 op de 50 vrij. Zwom vanochtend 22.13
Dit weekeinde is de laatste kans als het goed isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kunnen zwemmers zich nog kwalificeren dan
50 vrij (Kromo) is een mogelijkheid ja. Maar concurrentie is wel heel groot. Ze kan ook net zo goed buiten het podium vallen. Aan Kromo's social media te zien gaat ze vanavond de 50 en 200 beide zwemmen. Jammer. Had haar wel die 50 op topvermogen willen zien zwemmen. Nu zit de 200 er vlak voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah 50m vrij zie ik ergens nog wel gebeuren. En wie weet tapert Jacco die Australiers een keer verkeerd.
Je hebt hier en daar wat wedstrijden gemist volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:29 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
50 vrij (Kromo) is een mogelijkheid ja. Maar concurrentie is wel heel groot. Ze kan ook net zo goed buiten het podium vallen. Aan Kromo's social media te zien gaat ze vanavond de 50 en 200 beide zwemmen. Jammer. Had haar wel die 50 op topvermogen willen zien zwemmen. Nu zit de 200 er vlak voor.
200 vrij zou ik ook niet volledig uitsluiten als Femke eindelijk mentaal alles op een rijtje heeft zitten (ja kans is klein). Maar sportief laat ze het ook niet echt zien de laatste tijd.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Je hebt hier en daar wat wedstrijden gemist volgens mij.
Swimcup zwom Fenke gewoon 1.56 in de estafette... Die zal nu wel in een beulperiode zitten waardoor ze zo zwemt.quote:
Dit weekend voor t laatstquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kunnen zwemmers zich nog kwalificeren dan
1:55:85 individueel zelfs. De 8e tijd van dit seizoen. Vorig seizoen zwom ze meer dan een seconde sneller wat toen ook goed was voor de 2e tijd van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Swimcup zwom Fenke gewoon 1.56 in de estafette... Die zal nu wel in een beulperiode zitten waardoor ze zo zwemt.
Pff, dat is pijnlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:12 schreef Snowbomb het volgende:
22:03 voor Puts. Limiet is 22:00. Wat was hij dichtbij![]()
Zuurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:12 schreef Snowbomb het volgende:
Hoe zuur.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:12 schreef Snowbomb het volgende:
Ja ik las het inderdaad ook toen ik wat meer info over hem zocht. Vind het sowieso raar hoeveel zwemmers momenteel de NTC's verlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zuur
Ik lees net trouwens dit over 'm:
http://www.zwemkroniek.co(...)ligt_bij_de_sprint./
Wel apart dat zijn voorkeur zo naar die 50m rug en vrij gaat, terwijl dat eerste nummer vooral internationaal eigenlijk maar een bijnummer is. En hij maakte op die 100m toch best flink progressie
Dat laatste vind ik niet raar, maar wel dat hij zo voor die 50m afstanden gaat. Behalve de 50m vrij snap ik het niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ja ik las het inderdaad ook toen ik wat meer info over hem zocht. Vind het sowieso raar hoeveel zwemmers momenteel de NTC's verlaten.
Ik snap het wel als je sommige verhalen hoort.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ja ik las het inderdaad ook toen ik wat meer info over hem zocht. Vind het sowieso raar hoeveel zwemmers momenteel de NTC's verlaten.
Misschien dat hij de 50 rug gewoon de leukste afstand vindt om te zwemmen en dat hij zich daar dus op blijft richten om plezier in zijn sport te houden en zo ook gemotiveerd te blijven voor de 50 vrijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet raar, maar wel dat hij zo voor die 50m afstanden gaat. Behalve de 50m vrij snap ik het niet goed.
Ik snap het ook. Maar vind het wel een slechte ontwikkeling. In 2012 had je nog 13 individueel geplaatste zwemmers. Nu lijken dat er 8 te worden met nog 1 dag kwalificaties te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik snap het wel als je sommige verhalen hoort.
Wendy van der Zanden bv, wil op de wisselslag verder komen, sneller worden.
Helaas, je mag alleen blijven als trainingsmaatje voor Ranomi.
Alsof Ranomi op de 50/100 iets aan haar heeft. Wendy heeft jaren gedwongen de 200 vrij moeten zwemmen.
Het kan juist de oorzaak zijn... als mensen niet serieus genomen worden bij een NTC krijg je ook stagnatiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:49 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ik snap het ook. Maar vind het wel een slechte ontwikkeling. In 2012 had je nog 13 individueel geplaatste zwemmers. Nu lijken dat er 8 te worden met nog 1 dag kwalificaties te gaan.
Ja wat het ook is...het loopt in ieder geval niet lekker bij de NTC's.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan juist de oorzaak zijn... als mensen niet serieus genomen worden bij een NTC krijg je ook stagnatie
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan juist de oorzaak zijn... als mensen niet serieus genomen worden bij een NTC krijg je ook stagnatie
Waar de KNZB natuurlijk totaal niet uniek in is, voor de duidelijkheidquote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef swimmie86 het volgende:
De Fina A-tijd op de 50 vrij voor de heren is 22.27. Daar zit Puts ruim onder. Alleen de knzb moest dat weer zo nodig aanpassen tot 22.00.
Elk land heeft zo zijn eigenaardigheden.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar de KNZB natuurlijk totaal niet uniek in is, voor de duidelijkheid
Beetje begrijpelijk... de KNZB ziet mensen graag de finales halen en niet kansloos ten onder gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef swimmie86 het volgende:
De Fina A-tijd op de 50 vrij voor de heren is 22.27. Daar zit Puts ruim onder. Alleen de knzb moest dat weer zo nodig aanpassen tot 22.00.
Precies, de VS waar je 4 jaar lang kan domineren, maar verkeerde moment ziek of lichte blessure en je kan de Spelen vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar de KNZB natuurlijk totaal niet uniek in is, voor de duidelijkheid
Of Japan/Zuid-Afrika, waar je dik onder de limiet kan zwemmen in de halve finales van het NK, maar er in de finale nipt boven kan blijven met als gevolg dat je de Spelen kan vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies, de VS waar je 4 jaar lang kan domineren, maar verkeerde moment ziek of lichte blessure en je kan de Spelen vergeten.
Vind dat wel begrijpelijk. Het niveau is gewoon te hoog om het anders te doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies, de VS waar je 4 jaar lang kan domineren, maar verkeerde moment ziek of lichte blessure en je kan de Spelen vergeten.
maar goed als bijv iemand 4 jaar lang snelste is van de hele wereld, dan mag je zo iemand toch wel in bescherming nemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vind dat wel begrijpelijk. Het niveau is gewoon te hoog om het anders te doen.
Ligt eraan hoe groot het verschil is met de rest. Als de nummer twee en drie er vlak achter zitten moet je daar niet aan beginnen, naar mijn mening.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
maar goed als bijv iemand 4 jaar lang snelste is van de hele wereld, dan mag je zo iemand toch wel in bescherming nemen.
Nee daarom en je moet het ook niet over gecompliceerd maken, maar denk dat daar heus wel iets mee te doen is.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot het verschil is met de rest. Als de nummer twee en drie er vlak achter zitten moet je daar niet aan beginnen.
Dat vind ik eigenlijk wel het belangrijkste, dat het systeem duidelijk is. Zoals het in schaatsen ging in Nederland een aantal jaren geleden sloeg echt nergens opquote:Op zondag 3 juli 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee daarom en je moet het ook niet over gecompliceerd maken, maar denk dat daar heus wel iets mee te doen is.
Ja klopt, maar voor 2010 geloof ik hadden ze Wust en Kramer op paar afstanden 'vrijaf' gegeven en dat waren de enige. Dat zouden ze ook in de VS moeten kunnen doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel het belangrijkste, dat het systeem duidelijk is. Zoals het in schaatsen ging in Nederland een aantal jaren geleden sloeg echt nergens op
Hard, maar met 1.50 tel je niet meer mee helaasquote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Crocmaz het volgende:
https://twitter.com/swimjos/status/749653021483728896?s=09
Gewoon niet als startzwemmer laten zwemmen dus. Dan is 1.48.9 mogelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef swimmie86 het volgende:
Maar iemand meenemen die 1.49 zwemt en die MOET starten is ook wel een risico.
Niet als ze hem ook een individuele afstand laten zwemmen, bijvoorbeeld de 100 meter vrij. Dan hoeven ze hem niet per se op te stellen in de estafette.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef swimmie86 het volgende:
Maar iemand meenemen die 1.49 zwemt en die MOET starten is ook wel een risico.
Dan zou kunnen ja, maar ze zullen Verschuren willen sparen wss.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Niet als ze hem ook een individuele afstand laten zwemmen, bijvoorbeeld de 100 meter vrij. Dan hoeven ze hem niet per se op te stellen in de estafette.
6e, hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel werd Marcus Titus eigenlijk bij 100m school bij Amerikaanse trials, Heywoodu?
Die kende ik helemaal nietquote:Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was benieuwd wat IOC zou doen als hij zich kwalificeerde (ivm hulpmiddelen)
Nee, meer met de start. Je hebt vervanging nodig voor de startpistool zodat ze allemaal gelijk starten. Bij Amerikaanse kampioenschappen moet de bond dat dan zelf regelen maar op OS is IOC verantwoordelijk in principe.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet
Ik ga er vanuit dat die hulpmiddelen met zijn gehoor te maken hebben? Daar zou IOC weinig mee doen lijkt me, dat is anders dan een prothese die wel/geen voordeel geeft tov valide atleten..
Netjesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Inge Dekker zwemt beste seizoenstijd op 100m vlinderslag in 57,98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |