abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163506590
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Tja dat vind ik ook maar de realiteit is dat ze met scheepsladingen tegelijk hierheen gesleept worden. Die vrouwen weten waar ze mee te maken hebben, zij kennen dat volk. Wij hebben geen idee, denken dat het allemaal schattige woestijndiertjes zijn.
Spreek voor je zelf. Ik vind ze in de verste verte niet schattig. Ik vind het randdebielen en wil er geen één hier binnen hebben. Vooral met die mannen heb ik moeite. En 90% van het volk dat hierheen komt is man. Addergebroed :r
pi_163506611
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Haha onze moeders zijn lokhomo's.
Neuken we ook.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:50:49 #183
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163506640
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Bescherming tegen een blote buik en een pet :')
Jij komt er mee aan zetten, niet ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_163506691
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik was al actief in dit topic voor jij met je domheid te koop kwam lopen.
Het zal mij worst wezen waar jij wel of niet komt. Jij als totale persoon interesseert mij niet. Wanneer dringt dat nou eens tot je door :')

Voor iemand met het woordje "dead" in z'n naam probeer je wel erg aanwezig te zijn.

Beter doe je die nickname eer aan en houd je voor de afwisseling eens je bagger mond.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:54:50 #185
395200 deadprez
One more rail
pi_163506713
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:53 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Het zal mij worst wezen waar jij wel of niet komt. Jij als totale persoon interesseert mij niet. Wanneer dringt dat nou eens tot je door :')

Voor iemand met het woordje "dead" in z'n naam probeer je wel erg aanwezig te zijn.

Beter doe je die nickname eer aan en houd je voor de afwisseling eens je bagger mond.
Dat is te merken, dat het je niet interesseert.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163508076
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is te merken, dat het je niet interesseert.
Biatch please, don't even go there. Dikke doei :W
  maandag 4 juli 2016 @ 12:52:02 #187
395200 deadprez
One more rail
pi_163508158
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Biatch please, don't even go there. Dikke doei :W
ewa later

pas op dat je geen enge moslims tegenkomt
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:53:11 #188
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_163508185
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

ewa later

pas op dat je geen enge moslims tegenkomt
Dubbelop dit
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 4 juli 2016 @ 12:53:28 #189
395200 deadprez
One more rail
pi_163508192
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dubbelop dit
whehe :')
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 4 juli 2016 @ 12:55:02 #190
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163508241
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
Nee, uiteraard is het niet onbegrijpelijk. Maar het is zonde van de energie, de mensen die hem niet willen accepteren om de keuze die hij gemaakt heeft zijn dat mijns inziens ook helemaal niet waard.

Beter die energie gebruiken voor het geluk van jezelf en je naasten.

ik heb makkelijk praten, dat snap ik :$
Haat ontwikkelen gaat meestal wel een poosje aan vooraf, en gaat niet zo effe weg door rationeel tegen jezelf te zeggen: ach dit is ook niet goed, ik stop er wel mee'. Het zijn allemaal fases. Misschien moet ie hier gewoon even doorheen. Wel is ook mijn advies uiteraard om er niet al te lang in tre blijven hangen, want dat is idd voor niemand goed.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163508417
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dubbelop dit
Dat heb je met losers die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.

Overigens is het niet dubbelop maar tegenstrijdig.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:48:05 #192
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163509888
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat heb je met losers die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.

Overigens is het niet dubbelop maar tegenstrijdig.
wajooo... zeg wollah!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163510539
Haha hoe typisch dat de grootste haat die Jellereppe over zich heen krijgt afkomstig is van Moslims en ander zandbakvolk.

Europeanen hebben ook hun donkere tijden gekend. Denk maar aan de periode na de val van het Romeinse Rijk. Toen was Europa een van de grootste shitholes op deze planeet. Totdat mensen erachter kwamen dat het beter is om je eigen hersenen te gebruiken ipv blindelings de Bijbel of een of andere priester te volgen. Sindsdien ging Europa met grote sprongen vooruit.

Moslims gaan nooit vooruitkomen in het leven als ze blijven vasthouden aan de opvattingen die een 7de eeuwse Arabische pedofiel heeft bedacht.
pi_163510703
Bewapen ze zodat zichzelf kunnen verdedigen.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:23:58 #195
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163510850
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef Atak het volgende:
Bewapen ze zodat zichzelf kunnen verdedigen.
Marokkaanse atheïsten?
  maandag 4 juli 2016 @ 15:20:13 #196
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_163512414
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:36 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Je bent zeker zelf moslim. Als iemand anderen niet in hun waarden last zijn jullie het!
Dat is wel erg generaliserend. En nee, ik ben geen moslim.

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Het feit dat jij 5x per dag bid vertelt mij al dat je niet spoort 8)7
Omdat iemand vroom en gelovig is, spoort hij niet? Waarom heb je zo'n negatief beeld van religie?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_163512635
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef Hallmark het volgende:
Omdat iemand vroom en gelovig is, spoort hij niet? Waarom heb je zo'n negatief beeld van religie?
Hier ga ik niet eens meer op in. Kijk het nieuws zou ik zeggen.
pi_163513274
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:30 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens meer op in. Kijk het nieuws zou ik zeggen.
WE KOME JULLIE KILLEN
pi_163513334
Ow w8. Je bent gay. Gay en loopt te kankeren op anderen zoals anderen dat bij jou doen. Muahjahaahhajja dat is pas hypocriet.
pi_163513510
Wat een comeback...

Ik denk dat veel (jonge) allochtonen in een soort van identiteitscrisis terechtkomen. Leven tussen twee culturen, twee normen en waarden, twee landen en twee opvattingen. De ene keer past dat ene van cultuur x beter bij je, de andere keer heb je toch liever dat andere van cultuur y. Je voelt je niet helemaal thuis bij het cultuur van je ouders, daar ben je toch net iets te westers voor. Maar je past ook niet bij het westerse cultuur, dan ben je te veel allochtoon voor.

Die twee delen in je botsen constant. Of het nou in de omgang met mensen is of bij het maken van keuzes, je zal vreemd aangekeken worden; is het niet door je cultuurgenoten en allochtonen, dan is het wel door de autochtonen... Frustraties alom. Het wordt ook niet makkelijker op als het dan ook niet wil klikken met je allochtone leeftijdsgenoten (dezelfde cultuur, dezelfde buurt en zo) - omdat zij een te simpele en/of radicale blik op zaken hebben; je hoort dan eigenlijk bij het selecte groep allochtonen die ergens middenin hangen.

Wat een veranderingen heb jij trouwens meegemaakt. Je viel op als de 'geïntegreerde' Marokkaan, met een net taalgebruik. Vervolgens kwam de 'boze' periode er, waarbij het gevolg van de verharding van de maatschappij duidelijk werd. Plots was je weg. En dan nu dit...

Gozer, ik wens je het allerbeste toe. Sterkte de komende tijd. Hoop dat je beslissingen neemt waar jij gelukkig van wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2016 16:06:58 ]
pi_163513771
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef zarGon het volgende:
Wat een comeback...

Ik denk dat veel (jonge) allochtonen in een soort van identiteitscrisis terechtkomen. Leven tussen twee culturen, twee normen en waarden, twee landen en twee opvattingen. De ene keer past dat ene van cultuur x beter bij je, de andere keer heb je toch liever dat andere van cultuur y. Je voelt je niet helemaal thuis bij het cultuur van je ouders, daar ben je toch net iets te westers voor. Maar je past ook niet bij het westerse cultuur, dan ben je te veel allochtoon voor.

Die twee delen in je botsen constant. Of het nou in de omgang met mensen is of bij het maken van keuzes, je zal vreemd aangekeken worden; is het niet door je cultuurgenoten en allochtonen, dan is het wel door de autochtonen... Frustraties alom. Het wordt ook niet makkelijker op als het dan ook niet wil klikken met je allochtone leeftijdsgenoten (dezelfde cultuur, dezelfde buurt en zo) - omdat zij een te simpele en/of radicale blik op zaken hebben; je hoort dan eigenlijk bij het selecte groep allochtonen die ergens middenin hangen.

Wat een veranderingen heb jij trouwens meegemaakt. Je viel op als de 'geïntegreerde' Marokkaan, met een net taalgebruik. Vervolgens kwam de 'boze' periode er, waarbij het gevolg van de verharding van de maatschappij duidelijk werd. Plots was je weg. En dan nu dit...

Gozer, ik wens je het allerbeste toe. Sterkte de komende tijd. Hoop dat je beslissingen neemt waar jij gelukkig van wordt.
Volgens mij hebben wij allemaal wel zo'n periode gehad, toch? Trigger heeft er ook een hele topic aan besteed. Iedereen maakt zijn periode van twijfel en haat door. De een komt er sterker uit dan de ander. Vind het alleen zo jammer dat hij zo bitter spreekt.
pi_163513990
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Marokkaanse atheïsten?
ja
pi_163514583
TS is duidelijk wel in de war. Gaat van het ene extreme naar het andere.

Dit noemen wij hier bloedverraders.

🤔
  maandag 4 juli 2016 @ 17:02:35 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163514959
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:46 schreef Fushia2 het volgende:
TS is duidelijk wel in de war. Gaat van het ene extreme naar het andere.

Dit noemen wij hier bloedverraders.

🤔
Volgens mij was TS nooit extreem in zijn opvattingen geweest als ik het me goed kan herinneren. En niet in een god geloven maakt iemand automatisch een atheist, ook niet per definitie een extreem iets. Met hem als verrader te bestempelen maak je de klacht des te meer terecht.
pi_163515368
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Volgens mij was TS nooit extreem in zijn opvattingen geweest als ik het me goed kan herinneren. En niet in een god geloven maakt iemand automatisch een atheïst, ook niet per definitie een extreem iets. Met hem als verrader te bestempelen maak je de klacht des te meer terecht.
niet?
pi_163515779
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Drug het volgende:

[..]

niet?
Agnosten ?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_163515837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 05:15 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb wat klachten die mij van het hart moeten. Een van die klachten is dat de Marokkaanse atheïst/agnost/humanist geen steun en toeverlaat vindt in de voor hem/haar discriminatoire Marokkaanse gemeenschap. Je wordt gediscrimeerd en schuin aangekeken waar je bij staat. De Marokkaanse gemeenschap is zeer racistisch jegens deze Marokkaans-Nederlandse minderheid in dit land, waardoor die groep 'wijselijk' haar mond houdt.

Het geloof is vaak het resultaat van een bepaalde cultuur. In ons land is religie het middelpunt of wij zeggen het hart van de cultuur. Ik heb me van de islam afgekeerd toen ik begon vragen over deze cultuur te stellen. Het is een cultuur die alles controleert, onze persoonlijke relaties, onze gedachten, ja zelfs onze fantasie en onze dromen. Een cultuur die het ons niet toestaat anders te zijn of anders te denken, een cultuur die overal haar neus insteekt.

Ben je een Marokkaanse boeddhist, agnost of atheïst, homo- of biseksueel, verliefd op een jood of ongelovige, dan ben je een schande voor de familie. Het individu staat er in de Marokkaanse gemeenschap beroerd voor. Er is gewoonweg geen traditie die voorziet in waardering daarvan. Wie ervoor kiest om het leven naar eigen eer en geweten te leiden en daar niet stiekem over doet, staat er alleen voor. Daar komt bij dat in een kwetsbare groep als de Marokkaanse het vijanddenken hoogtij viert. Een Marokkaanse athëist wordt bijvoorbeeld niet gezien als een mens die overtuigd is van zijn keuze om niet in God te geloven, maar als een hypocriete lafaard die het ware geloof verloochent om bij het Westen te horen. Geschreven door een Marokkaanse atheïst die zich eindelijk bevrijdt heeft van een Arabische geloofssekte. De voornaamste klacht gaat over de Marokkaanse gemeenschap die racistische trekken vertoont richting deze minderheden. Ik ga het volgende week aan mijn ouders vertellen. Klaar is klaar.
Als je ouders je afmaken, ben ik de uitgenodigd op je begrafenis?
sfdsfsd
pi_163515844
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Agnosten ?
o jah :')
  maandag 4 juli 2016 @ 18:39:13 #209
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_163517064
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Volgens mij was TS nooit extreem in zijn opvattingen geweest als ik het me goed kan herinneren. En niet in een god geloven maakt iemand automatisch een atheist, ook niet per definitie een extreem iets. Met hem als verrader te bestempelen maak je de klacht des te meer terecht.
Regressief links is ook een onderdeel van het probleem. Niet alleen deze islamitische cultuurparels. Het door links bedekken met de mantel der cultuurrelativisme van misstanden binnen de moslimgemeenschap zoals misogynie (vrouwen als tweederangsburgers behandelen), homohaat, antisemitisme, vervolging van niet-moslims etc. etc. etc. etc. etc. In dertien moslimlanden staat de doodstraf op het verlaten van de islam.

Dit is in Groot-Brittannië bijvoorbeeld te zien in de recentelijk onderzochte sharia-rechtbanken, waar een vrijbrief wordt gegeven om Britse moslimvrouwen te onderwerpen aan ernstige vormen van misogynie. Ook in Nederland werd de omgang met de eerste immigranten vanuit Marokko en Turkije vooral gekenmerkt door de focus op het behoud van eigen cultuur. Terwijl na de jaren 60/70 de Nederlandse vrouw de vruchten mocht plukken van de emancipatie bleken de verworven rechten niet van toepassing op moslimvrouwen. Het racisme van de lage verwachtingen. Een gemeenschap wordt als een uniform geheel behandeld waar geen oog is voor andere opvattingen in die tribale achterbakse cultuur.

Proefproces voor rechten moslima's

Britse regering opent onderzoek naar discriminatie in shariarechtbanken
  maandag 4 juli 2016 @ 18:46:24 #210
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_163517242
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef zarGon het volgende:
Wat een comeback...

Bedankt, kerel. Verder staat deze beslissing vast. Ik keer niet meer terug als islamiet. Het is een definitieve beslissing. Het is een proces van jaren geweest ingegeven door verschillende sentimenten/onvrede/emoties. Het wordt wennen. Ik wil de komende tijd veel gaan lezen om rust te vinden in mijn hoofd. Het wordt tijd voor een lidmaatschap van de bibliotheek. Voornamelijk literatuur van ex-moslims trekt nu mijn interesse. Wil graag weten hoe zij omgegaan zijn met hun nieuwe waarheid/leven. _O_ Ik woon in Noord-Brabant. Alleen de bieb hier is belachelijk klein. Wie weet neem ik een lidmaatschap bij die van Amsterdam. Die schijnt meerdere verdiepingen te hebben dus veel meer keuze.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 04-07-2016 18:57:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')