abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163504651
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Met andere woorden. Toen hij nog voor jouw gevoel genoeg op zijn teentjes liep was je nog steunend maar nu je ziet dat hij ook echt harde meningen heeft... trek je je steun ineens terug.

[..]

Learn what? Dat jij een belerende hypocriet bent die alles op haar termen moet laten verlopen. Je mag wel "afvallig" zijn maar alleen maar binnen jouw nauwe gedragscode.
Harde meningen? :') kind.

Ik zeg dat ik niet begrijp waarom hij het zo hatelijk en grof moet overbrengen als het een volwassen vent is die volwassen beslissingen moet nemen. Nu zit ie een beetje om zich heen te schieten en onwaarheden te spreken over Arabieren en Islamitische stromingen als een malle.

En jij komt hier met deze complete shitload van je dat het allemaal 'on my terms' moet. Hij geeft zijn mening toch? Ik ook. Daar is het een forum voor. En ik trek me trouwens nergens van terug. Ik wens hem nog steeds succes en ik hoop dat dit hem blij maakt, maar kom niet met modder gooien naar anderen terwijl je deur uitloopt.

Doei hè :W
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  maandag 4 juli 2016 @ 10:05:13 #152
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163504677
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Harde meningen? :') kind.

Ik zeg dat ik niet begrijp waarom hij het zo hatelijk en grof moet overbrengen als het een volwassen vent is die volwassen beslissingen moet nemen. Nu zit ie een beetje om zich heen te schieten en onwaarheden te spreken over Arabieren en Islamitische stromingen als een malle.

En jij komt hier met deze complete shitload van je dat het allemaal 'on my terms' moet. Hij geeft zijn mening toch? Ik ook. Daar is het een forum voor. En ik trek me trouwens nergens van terug. Ik wens hem nog steeds succes en ik hoop dat dit hem blij maakt, maar kom niet met modder gooien naar anderen terwijl je deur uitloopt.

Doei hè :W
In plaats van specifiek die argumenten en onwaarheden uit elkaar te trekken begin je meteen met dat belerende "oeh ik vind dit toch zo jammer dat X,Y,Z".

Daarna zeg je pas half iets over een specifieke onwaarheid zonder er maar echt iets inhoudelijks over te zeggen.

Ga er inhoudelijk op in en doe niet alsof je oh zo neutraal bent, dat ben je duidelijk niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_163504681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 19:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zolang islamitische vrouwen zelf beweren niet bevrijd te willen/hoeven worden, kan niemand wat voor ze doen.
Grote onzin!

Het begint al met het verbieden van hoofddoeken op school en werk.

Veel vrouwen willen er wel vanaf maar durven dit niet toe te geven.

Kinderen die misbruikt worden thuis schreeuwen dat meestal ook niet van de daken. Moeten we dat dan ook maar laten gebeuren?
  maandag 4 juli 2016 @ 10:07:08 #154
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163504699
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:05 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Grote onzin!

Kinderen die misbruikt worden thuis schreeuwen dat meestal ook niet van de daken. Moeten we dat dan ook maar laten gebeuren?
Vrouwen zijn volwassenen en vallen daarmee onder het recht van volwassenen.
Het is niet de taak van de overheid om mensen te vertellen wat ze wel of niet mogen dragen.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:13:00 #155
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_163504758
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon zeggen hey ik ben atheist ipv alle bullshit erom heen. Als hij zo laag praat over zijn ouders dan snap ik wel dat straks denken: oprotten
Misschien verdienen ze dat, misschien ook niet. Ouders zijn niet heilig omdat ze een keer seks hebben gehad en het raak was natuurlijk.

Misschien is het een stukje zelfbescherming voor als ze negatief reageren. Zichzelf alvast overtuigen dat zijn ouders niet alles zijn en ze gemist kunnen worden door hem. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 4 juli 2016 @ 10:14:47 #156
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163504777
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:05 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Grote onzin!

Kinderen vind ik wat anders dan volwassen vrouwen.

Maar je hebt ergens wel een punt. Als een vrouw gegijzeld en mishandeld wordt, komt een AT haar bevrijden ook al wordt ze door de dader onder schot gehouden en naar de voordeur gestuurd om te doen alsof er niets aan de hand is.

Deze vrouwen staan voortdurend onder bedreiging.

Stel je verbiedt haar de hoofddoek, die haar o.a. beschermt tegen verkrachting door moslims, te dragen en ze wordt vervolgens dus verkracht. Wat dan?
pi_163505117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:25 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik snap niet die drang om jouw overtuiging aan anderen op te dringen. Ze zitten waarschijnlijk totaal niet te wachten op jouw mededelingen.

Ik heb op een wetenschappelijk instituut gewerkt en daar zaten ook een paar atheisten. Die vonden het nodig om een Poolse collega uit te lachen omdat ze graag in de kerk wilde trouwen.

Als je grappig wilt zijn, ga T-shirts dragen met het vliegende spaghetti monster.

Maar laat je ouders in hun waarde.
Nee maar hij zit wel te wachten op hun geloofsovertuiging dag in dag uit :')

Je bent zeker zelf moslim. Als iemand anderen niet in hun waarden last zijn jullie het!
pi_163505244
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 04:49 schreef Tareq het volgende:
Ik zelf ben geen Marokkaan, maar wel moslim en ik vast ook en bid elke dag 5 keer.

Waarom doe je alsof het geloof je dwingt om iets te doen? Ja, er worden dingen gezegd wat je wel en niet moet doen maar jij maakt uiteindelijk de beslissing.

Of je nou gelovig bent of niet, nobody cares. Hou het voor jezelf en bitch niet. Niemand dwingt je.
Schei toch uit schijnheilige Tareq.

Er heerst heeeeel veel dwang in jullie cultuur. Ontken het nou maar niet.

Het feit dat jij 5x per dag bid vertelt mij al dat je niet spoort 8)7
pi_163505252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 05:15 schreef Jellereppe het volgende:
Het geloof is vaak het resultaat van een bepaalde cultuur.
Wat een bullshit, welke religie een groep mensen heeft is geen resultaat van de cultuur, maar van de geografie & geschiedenis, kijk naar de balkan, die mensen hadden dezelfde cultuur, maar in het gebied dat onder turkije viel is iedereen nu moslim, het gebied dat onder oostenrijk-hongarije viel nu katholiek en de rest orthodox.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:49:33 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_163505353
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:36 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Je bent zeker zelf moslim. Als iemand anderen niet in hun waarden last zijn jullie het!
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Schei toch uit schijnheilige Tareq.

Er heerst heeeeel veel dwang in jullie cultuur. Ontken het nou maar niet.

Het feit dat jij 5x per dag bid vertelt mij al dat je niet spoort 8)7
leuk dat je je mening weer even komt delen abraham
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163505634
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrouwen zijn volwassenen en vallen daarmee onder het recht van volwassenen.
Het is niet de taak van de overheid om mensen te vertellen wat ze wel of niet mogen dragen.
Nee het is niet de taak van de overheid, totdat meisjes met een blote buik naar school komen of jongens een pet op hebben in de klas :')

Dan vindt men ineens wel dat ze je mogen vertellen wat wel en niet mag.
pi_163505663
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:36 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Houd je bek man
pi_163505712
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:14 schreef frietenstamp het volgende:
Stel je verbiedt haar de hoofddoek, die haar o.a. beschermt tegen verkrachting door moslims, te dragen en ze wordt vervolgens dus verkracht. Wat dan?
Pardon???

Wat zijn wij in hemelsnaam voor flut maatschappij geworden!?

"Verkracht want geen hoofddoek". Dat men hier al zo redeneert is gewoon diep triest.

Mannen die vrouwen verkrachten, "zogenaamd" omdat ze geen hoofddoek dragen, horen niet thuis in onze maatschappij!

Het moet eens afgelopen zijn met die watjescultuur. Van mij part castreren ze dat schorum.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:11:41 #164
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163505760
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nee het is niet de taak van de overheid, totdat meisjes met een blote buik naar school komen of jongens een pet op hebben in de klas :')
Kinderen zijn een ander dier. Die hebben wat mij betreft meer beschermingen dan volwassenen.

quote:
Dan vindt men ineens wel dat ze je mogen vertellen wat wel en niet mag.
Wat "men" vindt is wat dat betreft niet zo interessant als het gaat om rechten en overheidsbemoeienis en de moraliteit er van.
pi_163505766
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Houd je bek man
Welke incest familie breng je daar voor mee flapdrol? Ik laat me de mond niet snoeren door een paar geretadeerde geitenneukers uit het berggebied.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:12:33 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_163505773
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:11 schreef SpecialK het volgende:
Kinderen zijn een ander dier. Die hebben wat mij betreft meer beschermingen dan volwassenen.
En het is ook niet alsof dat per wet verboden is.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:14:10 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163505802
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

En het is ook niet alsof dat per wet verboden is.
Ook dat nog. Maar ik kan me voorstellen dat het scholen bijvoorbeeld vrij staat om een dresscode te laten gelden ondanks het feit dat er leerplicht is. Simpelweg omdat kinderen niks te willen hebben.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:14:57 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_163505813
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Welke incest familie breng je daar voor mee flapdrol? Ik laat me de mond niet snoeren door een paar geretadeerde geitenneukers uit het berggebied.
gast ga je frustraties ergens anders afreageren
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ook dat nog. Maar ik kan me voorstellen dat het scholen bijvoorbeeld vrij staat om een dresscode te laten gelden ondanks het feit dat er leerplicht is. Simpelweg omdat kinderen niks te willen hebben.
Dat is waar
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 4 juli 2016 @ 11:22:27 #169
452947 frietenstamp
pi_163505961
quote:
8s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:09 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Pardon???

Wat zijn wij in hemelsnaam voor flut maatschappij geworden!?

"Verkracht want geen hoofddoek". Dat men hier al zo redeneert is gewoon diep triest.

Mannen die vrouwen verkrachten, "zogenaamd" omdat ze geen hoofddoek dragen, horen niet thuis in onze maatschappij!

Het moet eens afgelopen zijn met die watjescultuur. Van mij part castreren ze dat schorum.
Tja dat vind ik ook maar de realiteit is dat ze met scheepsladingen tegelijk hierheen gesleept worden. Die vrouwen weten waar ze mee te maken hebben, zij kennen dat volk. Wij hebben geen idee, denken dat het allemaal schattige woestijndiertjes zijn.
pi_163505988
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 05:36 schreef Tareq het volgende:
Maarja, lekker branden jongen en lekker je ouders kapot maken heerlijk. Veel plezier verder in he leventje zonder familie. Haha :).
Prototypische rifreactie. _O_
  maandag 4 juli 2016 @ 11:23:44 #171
395200 deadprez
One more rail
pi_163505992
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Tja dat vind ik ook maar de realiteit is dat ze met scheepsladingen tegelijk hierheen gesleept worden. Die vrouwen weten waar ze mee te maken hebben, zij kennen dat volk. Wij hebben geen idee, denken dat het allemaal schattige woestijndiertjes zijn.
jij denkt dat moslima's een hoofddoekje dragen omdat ze anders verkracht worden?
Stop the violence
Down with the hate
pi_163506249
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

We neuken jullie moeders.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:34:47 #173
452947 frietenstamp
pi_163506261
quote:
Ja, je mag van de verlichte islam als vrouw meedoen aan de samenleving. Moet je je wel aan de dresscode houden, en de hoofddoek is daar onderdeel van. De verlichte islam stelt dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn. Het zijn nooit mannen die een hoofddoek moeten dragen. Het zijn nooit mannen die niet naar school mogen. Het zijn nooit mannen die geacht worden voetveeg te zijn. Het zijn nooit mannen die geen auto mogen rijden. Het zijn nooit mannen die orders moeten aannemen. Het zijn nooit mannen die een burka moeten dragen. Het zijn nooit mannen die ontkend worden in hun bestaan, emoties en grondrechten. Het zijn nooit mannen die uit naam van een godsdienst gediscrimineerd worden. Dat zal ook nooit gebeuren aangezien ook de verlichte islam net als het christendom wordt voorgeschreven, opgelegd en gemanipuleerd door mannen.

Vandaar dat vrouwen vrijwillig een hoofddoek opzetten. Net zo vrijwillig als meisjes die voor loverboys vallen. Of Oost-Europese vrouwen die op de wallen eindigen. Ja, die vrouwen bepalen dat allemaal zelf. De hoofddoek is emancipatie, zoals seks met vreemden tegen betaling waar je zelf geen cent van terugziet ook emancipatie is.
http://www.metronieuws.nl/columns/2012/04/fcking-hoofddoek
  maandag 4 juli 2016 @ 11:37:12 #175
452947 frietenstamp
pi_163506331
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je quote Ebru.

Haha.
Ebru Held _O_ w/

quote:
Het idiote van de verlichte islam die Gül en de zijnen nastreven is de bewering dat je als vrouw, mét hoofddoek óók kunt deelnemen aan de samenleving. Dát is hun waarheid. En die ontkracht, ontkent én verkracht dat ándere recht: dat je als vrouw zónder hoofddoek óók mág deelnemen aan de samenleving. Als voorwaardig, gelijkwaardig mens. Omdat je daar recht op hebt - ook als je geen man bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')