hoe ontkracht het eerste het laatste eigenlijk preciesquote:
Bescherming tegen een blote buik en een petquote:Op maandag 4 juli 2016 11:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kinderen zijn een ander dier. Die hebben wat mij betreft meer beschermingen dan volwassenen.
[..]
Wat "men" vindt is wat dat betreft niet zo interessant als het gaat om rechten en overheidsbemoeienis en de moraliteit er van.
Waar dat ook zal zijn, dan duik jij "toevallig" ook op. Je kunt mijn posts ook gewoon negeren en je er niet telkens in mengen. Aandachtshoer die je bentquote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ga je frustraties ergens anders afreageren
[..]
Dat is waar
Ik was al actief in dit topic voor jij met je domheid te koop kwam lopen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:46 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Waar dat ook zal zijn, dan duik jij "toevallig" ook op. Je kunt mijn posts ook gewoon negeren en je er niet telkens in mengen. Aandachtshoer die je bent
Spreek voor je zelf. Ik vind ze in de verste verte niet schattig. Ik vind het randdebielen en wil er geen één hier binnen hebben. Vooral met die mannen heb ik moeite. En 90% van het volk dat hierheen komt is man. Addergebroedquote:Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tja dat vind ik ook maar de realiteit is dat ze met scheepsladingen tegelijk hierheen gesleept worden. Die vrouwen weten waar ze mee te maken hebben, zij kennen dat volk. Wij hebben geen idee, denken dat het allemaal schattige woestijndiertjes zijn.
Neuken we ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Haha onze moeders zijn lokhomo's.
Jij komt er mee aan zetten, niet ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Bescherming tegen een blote buik en een pet
Het zal mij worst wezen waar jij wel of niet komt. Jij als totale persoon interesseert mij niet. Wanneer dringt dat nou eens tot je doorquote:Op maandag 4 juli 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was al actief in dit topic voor jij met je domheid te koop kwam lopen.
Dat is te merken, dat het je niet interesseert.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:53 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Het zal mij worst wezen waar jij wel of niet komt. Jij als totale persoon interesseert mij niet. Wanneer dringt dat nou eens tot je door
Voor iemand met het woordje "dead" in z'n naam probeer je wel erg aanwezig te zijn.
Beter doe je die nickname eer aan en houd je voor de afwisseling eens je bagger mond.
Biatch please, don't even go there. Dikke doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is te merken, dat het je niet interesseert.
ewa laterquote:Op maandag 4 juli 2016 12:49 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Biatch please, don't even go there. Dikke doei
Dubbelop ditquote:Op maandag 4 juli 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa later
pas op dat je geen enge moslims tegenkomt
whehequote:
Haat ontwikkelen gaat meestal wel een poosje aan vooraf, en gaat niet zo effe weg door rationeel tegen jezelf te zeggen: ach dit is ook niet goed, ik stop er wel mee'. Het zijn allemaal fases. Misschien moet ie hier gewoon even doorheen. Wel is ook mijn advies uiteraard om er niet al te lang in tre blijven hangen, want dat is idd voor niemand goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
Nee, uiteraard is het niet onbegrijpelijk. Maar het is zonde van de energie, de mensen die hem niet willen accepteren om de keuze die hij gemaakt heeft zijn dat mijns inziens ook helemaal niet waard.
Beter die energie gebruiken voor het geluk van jezelf en je naasten.
ik heb makkelijk praten, dat snap ik :$
Dat heb je met losers die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.quote:
wajooo... zeg wollah!quote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Dat heb je met losers die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.
Overigens is het niet dubbelop maar tegenstrijdig.
Dat is wel erg generaliserend. En nee, ik ben geen moslim.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:36 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Je bent zeker zelf moslim. Als iemand anderen niet in hun waarden last zijn jullie het!
Omdat iemand vroom en gelovig is, spoort hij niet? Waarom heb je zo'n negatief beeld van religie?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Het feit dat jij 5x per dag bid vertelt mij al dat je niet spoort
Hier ga ik niet eens meer op in. Kijk het nieuws zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef Hallmark het volgende:
Omdat iemand vroom en gelovig is, spoort hij niet? Waarom heb je zo'n negatief beeld van religie?
WE KOME JULLIE KILLENquote:Op maandag 4 juli 2016 15:30 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens meer op in. Kijk het nieuws zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |