wel de ribbel variant danquote:
Ja anders heb je een rood gepunte lans...quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet wel je vingers moeten aflikken na een chip paprika
ik houd van chips met een zure nasmaak suggesties?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:16 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb vandaag zoute popcorn en kroepoek gegeten, is het dan verstandig om morgen nog chips te eten? Ik heb er echt zin in.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik houd van chips met een zure nasmaak suggesties?
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tot je de croky of aldi hebt geproefd...
alleen pickles dan maar die verkoopt die klote plus hier niet.quote:
Sour cream..quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die vind ik juist niet lekkerquote:
Laat chips weken in melk tot de melk zuur word en laat dan de chips drogen... misschien dat dat iets is...quote:
Is cola cherry trouwens lekker (voor bij de chips)?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, misschien lust ik ze niet eens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij twijfelt of ze lekkerder zijn...
Ik weet het...
Leek me al vies voordat ik de tekst las.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Jawel..... ze zijn dunner..quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, misschien lust ik ze niet eens.
die koolzuur in combinatie met zout kan een raar gevoel geven op je gehemeltequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:20 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is cola cherry trouwens lekker (voor bij de chips)?
Is dat gevoel storend? Ik heb daar nooit last van gehad.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die koolzuur in combinatie met zout kan een raar gevoel geven op je gehemelte
hand vol zoute chips in je bek stampen een paar keer op kauwen niet slikken en dan je smoel afgieten met cola kijken hoelang je het volhoud zonder te slikkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is dat gevoel storend? Ik heb daar nooit last van gehad.
Maar ik drink de cola dan pas nadat ik de chips heb gegeten. Op zo'n rare manier als jij beschrijft doe ik het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hand vol zoute chips in je bek stampen een paar keer op kauwen niet slikken en dan je smoel afgieten met cola kijken hoelang je het volhoud zonder te slikken
Die Nibbits zijn viesquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh en deze... geen idee hoe ze heten.. maar was iets met bacon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is nu van Doritos geloof ik..
Jesis, ze verzinnen telkens weer wat nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Jaaaa, die bovenste zijn lekker! Ik heb ze al een hele tijd niet meer gegeten, wordt wer ns tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dubieus plaatje die tweedequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt die sour cream nog verkocht in NL?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vier... maar ik eet ze dan weer eigenlijk nooit....
Thanks Rickert voor deze belangrijke lokquotequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Bolasie het volgende:
Er is maar één man die je kan helpen met je vraag:
[..]
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |