Lays paprika is lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bolognese en paprika moet van Croky of Aldi zijn...![]()
je moet wel je vingers moeten aflikken na een chip paprikaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bolognese en paprika moet van Croky of Aldi zijn...![]()
wel de ribbel variant danquote:
Ja anders heb je een rood gepunte lans...quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet wel je vingers moeten aflikken na een chip paprika
ik houd van chips met een zure nasmaak suggesties?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:16 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb vandaag zoute popcorn en kroepoek gegeten, is het dan verstandig om morgen nog chips te eten? Ik heb er echt zin in.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik houd van chips met een zure nasmaak suggesties?
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tot je de croky of aldi hebt geproefd...
alleen pickles dan maar die verkoopt die klote plus hier niet.quote:
Sour cream..quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die vind ik juist niet lekkerquote:
Laat chips weken in melk tot de melk zuur word en laat dan de chips drogen... misschien dat dat iets is...quote:
Is cola cherry trouwens lekker (voor bij de chips)?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, misschien lust ik ze niet eens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij twijfelt of ze lekkerder zijn...
Ik weet het...
Leek me al vies voordat ik de tekst las.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Jawel..... ze zijn dunner..quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, misschien lust ik ze niet eens.
die koolzuur in combinatie met zout kan een raar gevoel geven op je gehemeltequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:20 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is cola cherry trouwens lekker (voor bij de chips)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |