Is dat gevoel storend? Ik heb daar nooit last van gehad.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die koolzuur in combinatie met zout kan een raar gevoel geven op je gehemelte
hand vol zoute chips in je bek stampen een paar keer op kauwen niet slikken en dan je smoel afgieten met cola kijken hoelang je het volhoud zonder te slikkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is dat gevoel storend? Ik heb daar nooit last van gehad.
Maar ik drink de cola dan pas nadat ik de chips heb gegeten. Op zo'n rare manier als jij beschrijft doe ik het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hand vol zoute chips in je bek stampen een paar keer op kauwen niet slikken en dan je smoel afgieten met cola kijken hoelang je het volhoud zonder te slikken
Die Nibbits zijn viesquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh en deze... geen idee hoe ze heten.. maar was iets met bacon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is nu van Doritos geloof ik..
Jesis, ze verzinnen telkens weer wat nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
als je echt iets smerigs wil vreten, zoute chips met een zoete laag melkchocolade erover ik kreeg het niet door me strot heen
Jaaaa, die bovenste zijn lekker! Ik heb ze al een hele tijd niet meer gegeten, wordt wer ns tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dubieus plaatje die tweedequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt die sour cream nog verkocht in NL?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vier... maar ik eet ze dan weer eigenlijk nooit....
Thanks Rickert voor deze belangrijke lokquotequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Bolasie het volgende:
Er is maar één man die je kan helpen met je vraag:
[..]
quote:
quote:
Salt & Vinegar van bijv Kettlequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik houd van chips met een zure nasmaak suggesties?
Er is nu een limited versie ofzo... Ik eet bijna nooit chips...quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:10 schreef byah het volgende:
[..]
Wordt die sour cream nog verkocht in NL?
super bedankt ik ga het proberenquote:Op woensdag 29 juni 2016 07:30 schreef Ravage het volgende:
[..]
Salt & Vinegar van bijv Kettle
Sowieso hebben de Engelsen bijzondere smaken voor hun chips., prawn of beef bijvoorbeeld zijn ook lekker
is limited ik vind hem niet sour genoegquote:Op woensdag 29 juni 2016 07:10 schreef byah het volgende:
[..]
Wordt die sour cream nog verkocht in NL?
Deze gaan wel en verder Kettle chips.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |