abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:53:47 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163376807
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het lost het niet hebben van vertegenwoordigers voor moslims en allochtonen wel op. Andere partijen spelen liever in de gemiddelde Nederlander en kijkt liever weg voor problemen van moslims.
Laat moslims hun eigen problemen eerst maar eens aanpakken voordat de zieligheidskaart weer getrokken wordt.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:54:22 #152
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163376823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Laat moslims hun eigen problemen eerst maar eens aanpakken voordat de zieligheidskaart weer getrokken wordt.
Opnieuw, daar is Denk voor aangezien andere partijen liever wegkijken.
pi_163376829
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Kuzu is zelf hoogopgeleid. Waarom zou een hoogopgeleide moslim zich niet in zijn standpunten kunnen vinden dan?
Voor hem een manier om veel te verdienen, business-case. En dan zou hij contact met mij moeten opnemen, heb nog wel wat plannetjes voor hem.
Laagopgeleiden, middelbaaropgeleiden en hoogopgeleide moslim, met een vaste baan, die ik ken (ken ze alle 3) gaan niet zo ver als hij. Zijn het met sommige dingen eens, maar niet met allen.
Kijk, ik heb helaas ook dingen meegemaakt waarmee ik het niet eens ben tav moslims hoor, maar ik zeg daar wat van dan. Ivm aannemen van moslims, ivm ramadan. Denk wel dat het geregeld kan worden altijd in redelijkheid.
(Overigens wat ik heb gehoord van vroeger (30, 40 jaar geleden in bedrijven) was er ook echt racisme hoor, maar nu niet meer volgens mij.)
I´m back.
  Forum Admin dinsdag 28 juni 2016 @ 20:55:43 #154
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163376854
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nog steeds geen antwoord op de vraag waarom een hoogopgeleide moslim zich niet in zijn standpunten zou kunnen vinden.
Het is een achterlijke stelling. Er bestaat niet zoiets als een uniforme hoog opgeleide moslim. Het zijn mensen dus hebben ze verschillende standpunten.

Je mag er alleen va uutgaan dat iemand die hoger opgeleid is wat slimmer is dan te luisteren naar een stel schreeuwlelijken die het debat nog verder laten verharden.

Het is hetzelfde met de PVV. Hun electoraat bestaat doorgaans ook uit laag of niet opgeleid volk. Toch zitten ook daar hoog opgeleiden tussen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163376855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het lost het niet hebben van vertegenwoordigers voor moslims en allochtonen wel op. Andere partijen spelen liever in de gemiddelde Nederlander en kijkt liever weg voor problemen van moslims.
Niks op tegen dat die mensen ook vertegenwoordigd worden, maar wat mij betreft niet op deze manier.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:55:57 #156
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163376857
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Opnieuw, daar is Denk voor aangezien andere partijen liever wegkijken.
Nee, de politiek is er niet voor om het handje van individuen vast te houden.
pi_163376882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Denk zal geen regeringspartij worden nee. Maar met 5 van de 150 zetels kunnen ze al behoorlijk hun stem laten horen.
Denk eerder max 2 trouwens. Gezien de opkomst bij de groep waar ze op mikken.
(boze allochtonen)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:56:58 #158
451005 Grems
Clown World
pi_163376886
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wist trouwens niet dat de kamer ook niet bijeenkwam op Joodse feestdagen als Jom Kipoer of Rosj Hasjana. Weer wat geleerd.
Joden hebben dan ook hun bijdrage geleverd aan Nederland, Europa en de wereld. Terecht dus dat hun feestdagen erkend worden.
pi_163376896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik denk dat de achterban, net als PVV-stemmers overigens het aantal niet-westerse allochtonen in Nederland schromelijk overschat.
Vooral ook de homogeniteit van die groep.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:57:31 #160
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163376901
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:55 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niks op tegen dat die mensen ook vertegenwoordigd worden, maar wat mij betreft niet op deze manier.
Mooi dat je toch toegeeft dat bepaalde mensen niet vertegenwoordigd worden.

Als je het beter kan hoor ik het wel, tot die tijd blijf ik op Denk stemmen.
pi_163376914
Eén ding moeten we Denk wel nageven; de aankomende verkiezingen zullen wel een stuk vermakelijker zijn. Ik verheug me nu al op de debatten tussen Denk en de PVV.
pi_163376928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Denk zal geen regeringspartij worden nee. Maar met 5 van de 150 zetels kunnen ze al behoorlijk hun stem laten horen.
Net als ouderenpartijen. Ook al zo'n daverend succes.
pi_163376971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eén ding moeten we Denk wel nageven; de aankomende verkiezingen zullen wel een stuk vermakelijker zijn. Ik verheug me nu al op de debatten tussen Denk en de PVV.
Ze zullen helaas niet echt uitgenodigd worden bij de grote debatten.
I´m back.
pi_163376997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze zullen helaas niet echt uitgenodigd worden bij de grote debatten.
Dat komt omdat de NOS een dubbele maat hanteert :D
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:01:20 #165
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163377003
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooral ook de homogeniteit van die groep.
Dit is volgens mij inderdaad het belangrijkste punt wat Denk over het hoofd ziet. Net alsof een Marokkaan, een Turk, een Surinamer en een Armenier allemaal 'boze allochtonen' zijn die dus vanzelfsprekend een proteststem uitbrengen.
pi_163377006
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

(boze allochtonen)
Tzal tegenvallen, maar daarom zouden ze vanaf nu iedere dag in het de kijker moeten zijn....
I´m back.
pi_163377020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mwah, DENK zit wss aan tafel bij de kleinere partijen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163377037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat komt omdat de NOS een dubbele maat hanteert :D
Klopt, en DENK valt af, krijg je dan wel weer een boel leuke filmpjes voor terug.
I´m back.
pi_163377046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef marsan het volgende:

[..]

Mwah, DENK zit wss aan tafel bij de kleinere partijen.
Kunnen ze lekker de geheime anti-islam agenda van Thieme ontmaskeren :')
pi_163377055
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nog steeds geen antwoord op de vraag waarom een hoogopgeleide moslim zich niet in zijn standpunten zou kunnen vinden.
Omdat die mensen wèl weten hoe je moet verbinden en positieve contacten moet opdoen en zich daardoor niet in de werkwijze van DENK kunnen vinden? O+
pi_163377059
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor hem een manier om veel te verdienen, business-case. En dan zou hij contact met mij moeten opnemen, heb nog wel wat plannetjes voor hem.
Laagopgeleiden, middelbaaropgeleiden en hoogopgeleide moslim, met een vaste baan, die ik ken (ken ze alle 3) gaan niet zo ver als hij. Zijn het met sommige dingen eens, maar niet met allen.
Kijk, ik heb helaas ook dingen meegemaakt waarmee ik het niet eens ben tav moslims hoor, maar ik zeg daar wat van dan. Ivm aannemen van moslims, ivm ramadan. Denk wel dat het geregeld kan worden altijd in redelijkheid.
(Overigens wat ik heb gehoord van vroeger (30, 40 jaar geleden in bedrijven) was er ook echt racisme hoor, maar nu niet meer volgens mij.)
Met welke extreme standpunten van Kuzu zijn ze het oneens bijvoorbeeld?
pi_163377086
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

(boze allochtonen)
Daarbij kunnen velen van hen geeneens Nederlands lezen en schrijven. Dat werkt ook al tegen ze.
pi_163377092
Mijn onderbuik gunt de PVV wel DENK en andersom maar rationeel denk ik dat we er qua samenleving weinig mee opschieten.
pi_163377146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:02 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Kunnen ze lekker de geheime anti-islam agenda van Thieme ontmaskeren :')
Als ze in de peilingen tegen die tijd nog steeds op 0 staan mogen ze ook daar wss nog niet eens bij aan tafel. Dan vallen ze in de categorie van de feestpartij van Vlemmix enzo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163377157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Met welke extreme standpunten van Kuzu zijn ze het oneens bijvoorbeeld?
Nou, ik was ook een gekozen vertegenwoordiger in een bedrijf: ik had een idee. Ruilen vrije dagen voor carnaval voor vrije dagen voor suikerfeest. Dat soort dingen, wat in feite nu Oztürk aanhangig maakt in zijn bedrijf (de TK), vonden zij ook niet okee. Ik wel als linkse, is het niet ook niet geworden. (Philips spreken we nu over).
Nu nog steeds zie je wel, met ze allen kunnen eten tijdens nachtdienst na 22.00 u, maar niet neerleggen in een recht.
Overige niet-gelovige moslims houden daar rekening mee.
We hebben wel een fucked-up veiligheidsdag gehad, omdat we geen rekening hielden met het vlees. _O- .
We leren hè. :').
I´m back.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:07:27 #176
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163377160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Daarbij kunnen velen van hen geeneens Nederlands lezen en schrijven. Dat werkt ook al tegen ze.
Dat is ook de reden dat moslims hier voorlopig helemaal niks van de grond gaan krijgen als het op beleid en politiek aankomt. Een veel te groot deel van hun potentiële aanhang heeft gewoon niet de skills, de kennis en de wil om samen te werken en om iets op poten te zetten in West-Europa.

Voor de goed geïntegreerde moslims die netjes hun talen spreken en een fatsoenlijke baan hebben maakt dat verder niks uit trouwens, die redden zich verder wel en daar hebben we ook gewoon wat aan.
pi_163377174
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:06 schreef marsan het volgende:

[..]

Als ze in de peilingen tegen die tijd nog steeds op 0 staan mogen ze ook daar wss nog niet eens bij aan tafel. Dan vallen ze in de categorie van de feestpartij van Vlemmix enzo.
Mediagenieke partij, spektakel en kijkcijfers, ze mogen er vast bij.
pi_163377223
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik was ook een gekozen vertegenwoordiger in een bedrijf: ik had een idee. Ruilen vrije dagen voor carnaval voor vrije dagen voor suikerfeest. Dat soort dingen, wat in feite nu Oztürk aanhangig maakt in zijn bedrijf (de TK), vonden zij ook niet okee. Ik wel als linkse, is het niet ook niet geworden. (Philips spreken we nu over).
Nu nog steeds zie je wel, met ze allen kunnen eten tijdens nachtdienst na 22.00 u, maar niet neerleggen in een recht.
Overige niet-gelovige moslims houden daar rekening mee.
We hebben wel een fucked-up veiligheidsdag gehad, omdat we geen rekening hielden met het vlees. _O- .
Is dat al een extreem verzoek? VRAGEN of er rekening gehouden kan worden met het suikerfeest?

En om deze reden hebben we Denk dus nodig.
pi_163377228
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:07 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Mediagenieke partij, spektakel en kijkcijfers, ze mogen er vast bij.
Ja en in tegenstelling tot Vlemmix zitten ze natuurlijk al in de kamer.
Ze zullen wel aan mogen schuiven bij de debatten waar de kleinere partijen ook welkom zijn.
pi_163377241
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:09 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja en in tegenstelling tot Vlemmix zitten ze natuurlijk al in de kamer.
Ze zullen wel aan mogen schuiven bij de debatten waar de kleinere partijen ook welkom zijn.
Inderdaad.
pi_163377269
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Is dat al een extreem verzoek? VRAGEN of er rekening gehouden kan worden met het suikerfeest?

Ja, luister eens de rest van NL (althans bijna heel NL), heeft daar iets bij van ---> 8)7 .
Waren wel wat moslims die dat zelfde sentiment hadden, maar die hebben dan geen leven hè.
I´m back.
pi_163377277
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vragen mag altijd. Maar als het antwoord niet bevalt ook gewoon accepteren.

DENK vroeg het ook. Mocht ook. Maar het antwoord mag ook zijn dat de rest van de wereld niet stopt.
pi_163377293
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:38 schreef Ceberut het volgende:
Denk is goed bezig. Mijn stem hebben ze!
Wat :') Waarom?
pi_163377300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, luister eens de rest van NL (althans bijna heel NL), heeft daar iets bij van ---> 8)7 .
Waren wel wat moslims die dat zelfde sentiment hadden, maar die hebben dan geen leven hè.
Daarom zeg ik dat we Denk nodig hebben. Het is te gek voor woorden dat in deze multiculturele realiteit dit soort verzoeken nog als ongewoon worden gezien.
pi_163377307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat :') Waarom?
Slimme jongens. Pakken het goed aan en hebben goede standpunten.
pi_163377325
Die gaan net als de PVV afzeggen voor de echt grote verkiezingsdebatten, beetje trollen en schreeuwen op de achtergrond. (Zie dat TRAP ER NIET IN !!! filmpje :') )
Krijgen ze net als de PVV veel meer zetels mee.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:14:15 #187
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_163377334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En op SBS-Arabia zullen ze er ook weinig van meekrijgen..
pi_163377352
Niet verwacht dat ik Arib dit ooit zou horen zeggen, maar toch wel plusjes voor haar.
pi_163377358
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Slimme jongens. Pakken het goed aan en hebben goede standpunten.
Zoals wat? Ze hebben geen eens een plan _O-
pi_163377370
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoor NWS eigenlijk niet vaak meer over hoe slecht de nieuwe Tweede Kamervoorzitter zou moeten zijn vanwege het feit dat ze een van haar paspoorten niet in kan leveren. Zal de heimwee naar troela Van Miltenburg inmiddels weg zijn?

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)erlid-onwaardig.html

[ afbeelding ]
Arib _O_ Ze doet het al sinds haar aantreden érg goed als voorzitter.
Blij dat die van Miltenburg eindelijk opgezouten is, wat was dat een flut kamervoorzitter zeg, man man man. En eigelijk zou ze vervolgd moeten worden wegens het opzettelijk vernietigen van bewijs, misselijkmakend mens dat ze is.

En die 2 van DENK zijn zichzelf onsterfelijk belachelijk aan het maken :')
pi_163377371
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit is volgens mij inderdaad het belangrijkste punt wat Denk over het hoofd ziet. Net alsof een Marokkaan, een Turk, een Surinamer en een Armenier allemaal 'boze allochtonen' zijn die dus vanzelfsprekend een proteststem uitbrengen.
Precies, als 50Plus daadwerkelijk het gros van de mensen boven de vijftig aan had weten te spreken, dan waren ze met afstand de grootste geweest natuurlijk.
pi_163377380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ze geen plan hebben?
pi_163377386
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat we Denk nodig hebben. Het is te gek voor woorden dat in deze multiculturele realiteit dit soort verzoeken nog als ongewoon worden gezien.
Ja, goed, ik denk dat we gewoon sterk moeten inzetten op seculariteit/laïciteit, anders krijg je grote conflicten in de toekomst toch.
Mijn mening.
Eh ik was zoveel jaar geleden ook anders ingesteld, zoals ik je nu laat weten, maar nu denk ik dat we maar 1 manier hebben om de zaak nog een beetje te redden.
Seculariteit, laïciteit op bepaalde gebieden.
I´m back.
pi_163377392
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze wachten nog op instructies van erdowie.
pi_163377406
Ik schaam me trouwens wel als allochtoon dat andere allochtonen op DENK stemmen. Waarom verlaag je het niveau zo erg om op DENK te stemmen. Ze komen alleen op voor zich zelf en niet voor alle allochtonen en ik wil sowieso niet met die malloot Sylvana geassocieerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2016 21:17:58 ]
pi_163377420
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:14 schreef Infection het volgende:
Niet verwacht dat ik Arib dit ooit zou horen zeggen, maar toch wel plusjes voor haar.
Geef haar nu maar een kusje en denk aan je tante.
I´m back.
pi_163377450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:17 schreef vigen98 het volgende:
Ik schaam me trouwens wel als allochtoon dat andere allochtonen op DENK stemmen. Waarom verlaag je het niveau zo erg om op DENK te stemmen. Ze komen alleen op voor zich zelf en niet voor alle allochtonen en ik wil sowieso niet met die malloot Sylvana geassocieerd worden.
Zit ook een gedachte achter, zou ik me ook weer niet om schamen.
Op zich zouden ze gewoon een NL'er in dienst moeten nemen, voor het beste resultaat voor hen.
Het is gewoon een bedrijf hoor.
I´m back.
pi_163377459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:17 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou niet eens als allochtoon vertegenwoordigd willen worden, maar gewoon als Nederlander.
pi_163377491
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik zou niet eens als allochtoon vertegenwoordigd willen worden, maar gewoon als Nederlander.
Dat klopt :P
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:21:28 #200
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_163377537
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:17 schreef vigen98 het volgende:
_O_

Vrees dat dat schamen voor andere allochtonen hier op Fok je weleens vaker gebeurt ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')