Ik denk dat Sylvana zich soms ook de rambam schrikt als ze ziet waar ze mee in zee gegaan is. Maar ja, carriere.quote:
Wat is er irritant aan transparantie over stemgedrag?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Arib lekker makkelijk profileren nu wel.
Denk is superirritant.
Ze doet het inderdaad goed, dat beaam ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eindelijk? Volg je de Tweede Kamer een beetje? Ze doet het uitstekend en de partijen zijn enorm tevreden over haar.
quote:Arib dat wijf viert geen suikerfeest en dus ook geen uitstel. ze heeft geen familie en vrienden. ik hoop dat allah jou ook met die knopjes gaat besturen op de dag des oordeels.
quote:ik neuk jouw moeder. Eeh vieze hoeren zoon. Ga geen internetheld uithangen. Kom effe in m8jn gezicht zeggen. Effe k8jken of nog zo kan lachen. Vuile vieze pedo
quote:We zijn een Joods/Christelijke staat.": Moslims en andere gelovigen tellen dus niet mee. Een bevestiging van wat alle andere kamerleden ook denken. Tijd voor een revolutie.
Elke hersenloze mongool kan daar z'n mening ventileren. Lekker niet druk om maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
Moet je die reacties eens zien joh.
https://www.facebook.com/DenkNL/videos/1753722618245857/
[..]
[..]
Maar ook die hebben stemrechtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Elke hersenloze mongool kan daar z'n mening ventileren. Lekker niet druk om maken.
Als het op deze manier doorgaat zie ik zeker 4 zetels voor DENK in de 2e kamerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denk
Hoe meer aandacht voor Denk hoe beter
Minimaal 5 zetels bij de komende verkiezingen
Denk is een, in essentie blijkt helaas, polariserende beweging die erop gericht is tegenstellingen uit te vergroten, en mensen bang te maken. (bijvoorbeeld door op Facebook proberen te profiteren van een incident waarbij een vrouw met een hoofddoek was aangevallen door dronken Feyenoord-supporters, waardoor andere vrouwen met hoofddoek bang werden)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat is er irritant aan transparantie over stemgedrag?
Ik wist trouwens niet dat de kamer ook niet bijeenkwam op Joodse feestdagen als Jom Kipoer of Rosj Hasjana. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit vind ik een goede omschrijving.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is gewoon hetzelfde als de PVV, maar dan de andere kant op.
Die laatste post wordt dagelijks door PVV'ers onder jouw haatzaai berichten geplaatst, nu niet hier hypocriet komen huilen ajb.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ja, ontwijk de belachelijke en misselijkmakende reacties maar die onder de video's van DENK staan. Ik word er als Nederlander serieus bang van, hun diepe haat op de ''blanke Nederlanders''.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die laatste post wordt dagelijks door PVV'ers onder jouw haatzaai berichten geplaatst, nu niet hier hypocriet komen huilen ajb.
Het proberen zwart te maken van andere politici met een etnische achtergrond is natuurlijk een mislukte poging om middels een soort van identiteitspolitiek DENK als enige optie voor de rechtgeaarde moslim / Turk neer te zetten. Vooralsnog met vrij weinig succes.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Denk is een, in essentie blijkt helaas, polariserende beweging die erop gericht is tegenstellingen uit te vergroten, en mensen bang te maken. (bijvoorbeeld door op Facebook proberen te profiteren van een incident waarbij een vrouw met een hoofddoek was aangevallen door dronken Feyenoord-supporters, waardoor andere vrouwen met hoofddoek bang werden)
Ook het mikken op politici die uit een minderheidsgroep komen, hen te willen "ontmaskeren" is in feite racistisch. Alleen als je een kleurtje hebt valt DENK je hiermee lastig.
Het is gewoon hetzelfde als de PVV, maar dan de andere kant op.
Moet je nagaan wat anderen voelen als grote groepen tokkies onder jouw haatzaai-nieuwsberichten voor nare dingen naar minderheden roepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja, ontwijk de belachelijke en misselijkmakende reacties maar die onder de video's van DENK staan. Ik word er als Nederlander serieus bang van, hun diepe haat op de ''blanke Nederlanders''.
En in essentie is het ook racistisch vind ik. Maar daar zal niet iedereen het ermee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het proberen zwart te maken van andere politici met een etnische achtergrond is natuurlijk een mislukte poging om middels een soort van identiteitspolitiek DENK als enige optie voor de rechtgeaarde moslim / Turk neer te zetten. Vooralsnog met vrij weinig succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |