Zouden er dat nog zoveel zijn? 2 zetels is toch goed voor ongeveer 130 duizend stemmen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:33 schreef Homey het volgende:
Kuzu en Ozturk pakken elk meer dan een ton, net zoals elk ander kamerlid. Dat wil je niet opgeven. Ze beseffen dat ze inhoudelijk niks te melden hebben, dus ze gaan de boel opstoken om media aandacht te krijgen. En media aandacht is goud voor een splinterpartij. Positief of negatief. Ze vertegenwoordigen overigens wel een klein deel van de bevolking, de boze anti-Nederlandse Marokkanen en Turken met een laag IQ. Toch goed voor 2 a 3 zetels.
Alsof haar partijlidmaatschap dat niet al duidelijk zou maken, maar heeft een voorzitter nog nooit in de weg gezeten. Arib is een prima en onpartijdige voorzitter.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:52 schreef maastricht12345 het volgende:
Arib doet met opzet hard optreden tegen DENK, omdat ze niet bevooroordeeld wil overkomen vanwege haar afkomst. Waarschijnlijk zal ze de PVV veel meer ruimte bieden omdat ze niet de indruk wil wekken dat ze vanwege haar afkomst tegen de PVV is.
De populisten hebben daarvoor de gedoogconstructie omarmt. Feitelijk komt dat er op neer dat je andere partijen laat regeren en jouw fiat nodig hebben voor het beleid, zonder dat je er daadwerkelijk verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen. Kuzu en Ozturk mogen al tevreden zijn als ze één zeteltje weten te behalen. Die gaan in de verste verte niet in de buurt komen bij regeringsdeelname.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gevalletje 'be careful what you wish for'. Schoppen is makkelijk, maar stel je voor dat je straks ook echt beleid zou moeten maken. Daar moeten figuren zoals Wilders, Kuzu en Ozturk natuurlijk niet aan denken.
Jij denkt dat er niet minimaal 130 duizend calimero's met een dubbel paspoort rondlopen in Nederland? Twee zetels gaat ze wel lukken, en dat is gezien het riante salaris wat de twee heren opstrijken dan ook alles waar ze op mikken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zouden er dat nog zoveel zijn? 2 zetels is toch goed voor ongeveer 130 duizend stemmen.
Veel strakker en rechtlijniger.quote:
Je behaalt 40 zetels wanneer je bestaande problemen met man en paard benoemd terwijl de ander het blijft ontkennen. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je schijnt er in de peilingen tot wel 40 zetels mee te kunnen scoren.
Hoe had je dat strakker en rechtlijniger gedaan dan? Ik vond haar bijzonder duidelijk namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Veel strakker en rechtlijniger.
Ze gaf veel te veel ruimte aan deze trollen en liet de zaak offtopic ontsporen. Die turk (rsvp) had dus ook gewoon gelijk op het eind dat het frappant is dat een aanvraag voor uitstel van stemmingen uitmondt in discussies over de stijl van kamerleden en een ander thema: discriminatie en racisme. -1 voor Arib.
Vooralsnog hebben ze die niet behaald hoor. Benoemen, of zoals we het eigenlijk moeten noemen, schreeuwen, is vooral een effectief middel buiten verkiezingstijd en vanuit de oppositie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je behaalt 40 zetels wanneer je bestaande problemen met man en paard benoemd terwijl de ander het blijft ontkennen. Maar dat terzijde.
Eens.! Ik vind ook dat ze het prima gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoe had je dat strakker en rechtlijniger gedaan dan? Ik vond haar bijzonder duidelijk namelijk.
I lover her!quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Eens.! Ik vind ook dat ze het prima gedaan heeft.
Nou dat gaat mij wat te ver maar Gerdi Verbeet vond ik ook altijd een prima kamervoorzitter hoewel ik verder niets met de PvdA heb..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |