Sportvissen bedoel je? Volgens mij niet. Ik zal nog even zoeken voor je.quote:
Ik ook niet, een heel oud topic over het onderwerp met vooral veel mededogen met de vissenquote:
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 119quote:Op zondag 14 juni 2020 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zapte een keer op een zondagochtend na een festival, en met een gi-gan-ti-sche kater, langs RTL 7, daar was het NK of WK Sportvissen. Briljant. Wat een geweldige televisie.
#Tot-zo-ver-mijn-bijdrage-aan-dit-topic
Gigantische kater geplaatst aldaar.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 119
Reacties op een edit of verwijdering graag in ons feedback topic.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Raar. Het kan dus niet aan TS liggen? Of dat mag in ieder geval niet netjes gemeld worden blijkbaar. Ik weet niet hoe hij daarna reageerde maar ik ken niemand die zoiets ooit heeft gezegd tegen mij. Dan kan je het beter zoeken bij jezelf. Voegt juist als enige wat toe dan in plaats van eromheen te draaien maar oke... zal wel weer
Lol. Dat doe ik ook wel. Maar als iemand geestelijk niet helemaal normaal is en dan opent hij een topic waarin hij weer iets meemaakt wat niemand anders meemaakt dan is het niet zo raar om hem dat te melden. Maar goed, blijkbaar mogen alleen reacties die aangeven dat hij gelijk heeft en de rest van de wereld gek isquote:Op zondag 21 juni 2020 19:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Reacties op een edit of verwijdering graag in ons feedback topic.
In dit geval zie ik niet wat de TS heeft gedaan om die reactie in dat topic te verdienen. Dat jij hem in andere topics vervelend vind kun je beter inhoudelijk in die topics kenbaar maken dan denk ik.
Done and donequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Joe!
F&F / Gastopvang DOC: Cat’s 25e nestje *O* Jubileumtopic *O*
TT change van 24e naar 25e nestje met als toevoegingJubileumtopic
![]()
En OP gaarne open.
Inmiddels snap je zelfs mijn vage uitleg over hoe de TT moetquote:
Donequote:Op zondag 13 september 2020 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan in deze reeks geen nieuw deeltje openen. Heb begin van de middag al een TR gezet, net nog een TR maar probeer het ook hier maar...
F&F / Tropisch aquarium #72 - Het blijft toch kriebelen.
Soms gebeurd het ineensquote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
Ga me nu niet vertellen dat je buiten FOK! ook nog een leven hebt?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:52 schreef Leonos het volgende:
Kokend water uit de waterkoker, vergeten ze nooit meer.
Je niet zo als een kutuser gedragen joh. Mod.quote:
Volgens mij is hij zo goedquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:55 schreef sigme het volgende:
Oh potverdorie, ik heb m'n titel niet goed gedaan.
Wil iemand van
F&F / sigme’s omtuinplan: een voedselbosje
sigme's omtuinplan: een voedselbosje
maken?
bvd etc!
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nooit geweten dan Dolfijnen in het Dolfinarium worden afgetrokken door de dierentrainer
om het dier te ontstressen.![]()
Dat zag ik pas bij Zondag met Lubach
Dolfinarium moeten sowieso verboden worden, maar dit terzijde...Mag dit topic weer open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/binnenl(...)met-dieren~ae54b6ad/
F&F / Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
goed nieuws voor de dolfijnen![]()
https://www.nu.nl/283724/(...)or-dierenparken.html
Bedrijf ontwikkelt levensechte robotdolfijn voor dierenparken
Het techbedrijf Edge Innovations heeft een robotdolfijn ontwikkeld die de echte dolfijnen in aquaria kan vervangen. De robot is haast niet van echt te onderscheiden. Een eerdere versie werd al gebruikt tijdens de opnames van Free Willy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |