Ja, zoals ik zelf al zei was die post een beetje matig. Je kunt hem inderdaad vrij makkelijk op die manier uitleggen, vandaar dat ik nu aangeef hoe ik het bedoel.quote:
Laat eens een tweet van Sylvana zien waar ze in caps haar haat richting KUTblanken en KUTpvv-tokkies uit?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja, als Sylvana Simons haar 'racistische dreigementen' op Twitter zet applaudiseren we allemaal, zet Ebru tweets online waarin mensen dreigen haar neer te steken dan 'schijt ze Twitter onder'. Right.
Ik denk dat er op FOK! niemand meer gehaat wordt dan Simons, dus dit klopt denk ik niet helemaalquote:Op maandag 27 juni 2016 23:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja, als Sylvana Simons haar 'racistische dreigementen' op Twitter zet applaudiseren we allemaal, zet Ebru tweets online waarin mensen dreigen haar neer te steken dan 'schijt ze Twitter onder'. Right.
Zie jij Sylvana op twitter 'KUTAUTOCHTONEN, KUTAUTOCHTONEN IK HAAT JULLIE ALLEMAAL' roepen? Wanneer zie je Sylvana haatzaaien? Ben jik je verstand verloren? Umar is haat aan het zaaien, en een aantal forumleden zijn haar hiervoor aan het verdedigen.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iemand wordt beroofd en jouw reactie is dat ze het gebruikt voor eigen gewinquote:Op maandag 27 juni 2016 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met of zonder vraagteken leg je me woorden in de mond. Ik wil met alle liefde en plezier over van alles en nog wat discussieren, maar niet met als basis dat me allerlei nare insinuaties toegeschoven worden met 'jij wil natuurlijk veel liever dit en dat?'. Omdat ik iets anders zeg dan jij graag wil horen, probeer je me een of ander raar spookbeeld wat je daar dan bij hebt in de schoenen te schuiven, wat op geen enkele manier gebaseerd is op wat ik vind.
Daar begin ik niet aan, dan vind ik dat je me niet helemaal eerlijk behandelt
Beetje eng dat mensen achter zo'n figuur als Ebru staan terwijl ze tegen Sylvana lopen aan te zeiken. In een perfecte wereld zou Ebru moeten buigen voor Sylvana.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zie jij Sylvana op twitter 'KUTAUTOCHTONEN, KUTAUTOCHTONEN IK HAAT JULLIE ALLEMAAL' roepen? Wanneer zie je Sylvana haayzaaien? Ben jik je verstand verloren? Umar is haat aan het zaaien, en een aantal forumleden zijn haar hiervoor aan het verdedigen.
Nee dat zegt hij niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Iemand wordt beroofd en jouw reactie is dat ze het gebruikt voor eigen gewinM.a.w. ze had haar mond er over moeten houden.
Oh, dus je valt over het woordje kut wat ze gebruikt in 1 van haar 189.312 tweets. Ik dacht al, je had een punt.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Laat eens een tweet van Sylvana zien waar ze in caps haar haat richting KUTblanken en KUTpvv-tokkies uit?
Nee? Niet?
Dacht ik al.
Is toch ook niet echt relevant verder.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja en? Dan hoef je niet per se drugs te gebruiken.
Sylvana maakt elke blanke die Sinterklaas viert uit voor racist. Nee, je hebt gelijk, dat is absoluut geen haatzaaien.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zie jij Sylvana op twitter 'KUTAUTOCHTONEN, KUTAUTOCHTONEN IK HAAT JULLIE ALLEMAAL' roepen? Wanneer zie je Sylvana haatzaaien? Ben jik je verstand verloren? Umar is haat aan het zaaien, en een aantal forumleden zijn haar hiervoor aan het verdedigen.
Ja maar ze zet het op Twitter! Hoe durft ze!quote:Op maandag 27 juni 2016 23:12 schreef frietenstamp het volgende:
Ebru heeft gewoon gelijk. Te gek voor woorden dat deze kutmarokkanen de dienst uitmaken in de straten van onze steden en in de huizen van onze vrouwen.
Je mist het punt echt volledig.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja maar ze zet het op Twitter! Hoe durft ze!
Doe eens een search op haar gebruikersnaam + kut*quote:Op maandag 27 juni 2016 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, dus je valt over het woordje kut wat ze gebruikt in 1 van haar 189.312 tweets. Ik dacht al, je had een punt.
Ga de vrouwenhater uithangen in de woestijn ja. Dit is Nederland.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Doe eens een search op haar gebruikersnaam + kut*
Dus er zijn geen tweets waarin Sylvana verklaart dat ze alle KUTBLANKEN HAAT, ALLEMAAL?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sylvana maakt elke blanke die Sinterklaas viert uit voor racist. Nee, je hebt gelijk, dat is absoluut geen haatzaaien.
Vertel, wat is je punt, naast dat je vindt dat ze dit gewild had?quote:
Kijk dat zijn teksten.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Je kan alleen haatzaaien als je daadwerkelijk het woord haat gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dus er zijn geen tweets waarin Sylvana verklaart dat ze alle KUTBLANKEN HAAT, ALLEMAAL?
Niet?
Dan loopt je vergelijking mank. Next.
Waar zeg ik dan dat ze het gebruikt voor eigen gewin? Ook hier leg je me weer woorden in de mond.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Iemand wordt beroofd en jouw reactie is dat ze het gebruikt voor eigen gewinM.a.w. ze had haar mond er over moeten houden. Dan kan je de vermoorde onschuld proberen te spelen maar het ligt er duimendik bovenop dat hetgeen zij brengt je niet aanstaat. Laat zij over nu de keerzijde van de multiculturele samenleving schrijven dus verkoop geen smoesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |