Kan je deze post toelichten want ik snap hem niet.quote:
Wel degelijk. Je probeert hier een excuus te verzinnen voor discriminatoire uitspraken van Ebru. Het is zeer en zeer stuitend en wat mij betreft ook exemplarisch voor de oogkleppen van een groep mensen aan de rechterkant van het politieke spectrum.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zoals ik ook net aan Koos melde, je kunt de inhoud van die tweet niet loskoppelen aan de voorgeschiedenis van intimidaties en bedreigingen vanuit de Turkse hoek. Anders zou je niet gedwongen uit jouw buurt hoeven te vertrekken.
Je kunt ideologische verschillen hebben zoals we die nu ook hebben tussen nationalisten en pro-Europeanen. Ze maken elkaar voor alles uit maar ik zou het geen racisme of discriminatie willen noemen.
Omdat Ebru binnen haar columns kritisch is naar de multiculturele integratie vanuit islamitische landen. Ze schrijft ook islam-kritische columns en dat valt ook bij veel Marokkanen verkeerd. Dus dat ze geïntimideerd en beroofd is door Marokkaanse jongeren vind ik niet zo vreemd. Zeker nadat ze met haar arrestatie in Turkije een bekend gezicht werd op social media.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je deze post toelichten want ik snap hem niet.
Sinds wanneer geven Marokkanen een neuk om Erdogan-nieuws?
Dan heeft dat alsnog geen zak met Erdogan te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Omdat Ebru binnen haar columns kritisch is naar de multiculturele integratie vanuit islamitische landen. Ze schrijft ook islam-kritische columns en dat valt ook bij veel Marokkanen verkeerd. Dus dat ze geïntimideerd en beroofd is door Marokkaanse jongeren vind ik niet zo vreemd. Zeker nadat ze met haar arrestatie in Turkije een bekend gezicht werd op social media.
Ze is moe, wil haar oude vertrouwde zorgeloze leventje terug, neigt naar het inschakelen van psychische hulp. Enkele quotes (binnenkort terug te luisteren neem ik aan):quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Kopiko het volgende:
Voor de geïnteresseerden: vanaf 13:05 zit Umar in het Radio 2-programma Gijs 2.0...
http://radioplayer.npo.nl/radio2/
Moslim broeders en sisters is niet beperkt tot mocro's.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je deze post toelichten want ik snap hem niet.
Sinds wanneer geven Marokkanen een neuk om Erdogan-nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |