Heeft ze weer iets om lekker uit te melken in de media.quote:
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Omdat het de enige manier voor haar is om relevant te blijven. Waarom denk je dat er direct getweet moet worden dat ze (door Marokkanen) overvallen is?quote:
Karma.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Ebru zegt wat wij allemaal denken.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Wacht, is dit echt?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Labiel mens.quote:
Dat wil ik niet direct zeggen, maar het komt haar wel goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Het zou me niks verbazen als Umar de aanval verzonnen heeft om relevant te blijven. Zo een smerige aandachtshoer is ze. Dan heeft ze weer een reden om te schelden op het internet.
Dit is inderdaad ook zeer mogelijk. Vochtig verhaal weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Het zou me niks verbazen als Umar de aanval verzonnen heeft om relevant te blijven. Zo een smerige aandachtshoer is ze. Dan heeft ze weer een reden om te schelden op het internet.
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hierquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Heeft Sylvana S. zich al over deze kwestie laten horen?
Jezus wat slingert dat mens godse veel tweets de wereld in.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scrollen maar
https://twitter.com/umarebru/with_replies
Compleet gestoord.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hier
Ebru Umar @umarebru 26 jun.
nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul
Zó:quote:Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hier
Ebru Umar @umarebru 26 jun.
nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:57:36nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul reageer retweet
Jij bent onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Nu weet ik het nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zó:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:57:36nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul reageer retweet
Grote kans dat hij gelijk heeft. Dat ze aangifte heeft gedaan bewijst niets.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem.
Ah thnx.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat knopje van dat vogeltje
Heb je haar kop gezien?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef Atak het volgende:
Ebru is echt zo'n vrouw die bij iedereen de deur intrapt en daarna loopt te huilen als ze een donderslag op haar snuit krijgt.Niet dat ze natuurlijk niet mag zeggen wat ze allemaal zegt. Als je haar tweets zo een beetje leest dan is ze hondsdol. Over paar maanden/jaren krijgt ze geen aandacht meer en dan vraag ik me af hoe het dan met haar afloopt. Ze gaat dan waarschijnlijk aan de drugs of de prostitutie in.
Das nie echt, joh.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, maar jawel hoor.quote:
Kleine kans dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Grote kans dat hij gelijk heeft. Dat ze aangifte heeft gedaan bewijst niets.
Nah mensen horen niet beroofd te worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Of het is een typisch geval van boontje komt om zijn loontje!
Als dat waar is, en ik heb gezien dat het waar is, dan speelt ze met haar leven.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, maar jawel hoor.
Het enige probleem in deze is ebru zelf.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kleine kans dat hij gelijk heeft.
Er is geen sprake van incidenten met DNA-uitgedaagden, het is een structureel probleem. Als zoiets in de publiciteit komt kun je er vanuit gaan dat het waar is. Zeker als het iemand betreft die aan de lopende band wordt bedreigd door de doelgroep.
De post van de de turk die ik citeerde in dit topic is daar voorspelbaar illustratief voor, en derhalve onderdeel van het probleem.
Het maakt haar niet relevant, en haar een smerige aandachtshoer noemen maakt jou ook niet bepaald relevanter.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Ebru doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het enige probleem in deze is ebru zelf.
Ik laat er geen traantje om in dit geval. Laat ik het zo stellen: liever zij dan een lieve oude oma.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah mensen horen niet beroofd te worden.
Dat zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat waar is, en ik heb gezien dat het waar is, dan speelt ze met haar leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |