Heeft ze weer iets om lekker uit te melken in de media.quote:
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Omdat het de enige manier voor haar is om relevant te blijven. Waarom denk je dat er direct getweet moet worden dat ze (door Marokkanen) overvallen is?quote:
Karma.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Ebru zegt wat wij allemaal denken.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Wacht, is dit echt?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Labiel mens.quote:
Dat wil ik niet direct zeggen, maar het komt haar wel goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Het zou me niks verbazen als Umar de aanval verzonnen heeft om relevant te blijven. Zo een smerige aandachtshoer is ze. Dan heeft ze weer een reden om te schelden op het internet.
Dit is inderdaad ook zeer mogelijk. Vochtig verhaal weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Het zou me niks verbazen als Umar de aanval verzonnen heeft om relevant te blijven. Zo een smerige aandachtshoer is ze. Dan heeft ze weer een reden om te schelden op het internet.
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hierquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Heeft Sylvana S. zich al over deze kwestie laten horen?
Jezus wat slingert dat mens godse veel tweets de wereld in.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scrollen maar
https://twitter.com/umarebru/with_replies
Compleet gestoord.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hier
Ebru Umar @umarebru 26 jun.
nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul
Zó:quote:Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet hoe je ze zo kan plaatsen hier
Ebru Umar @umarebru 26 jun.
nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:57:36nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul reageer retweet
Jij bent onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Nu weet ik het nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zó:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:57:36nog een keer: mocros will be mocros. MINDER MINDER MINDER. Zeg maar nul reageer retweet
Grote kans dat hij gelijk heeft. Dat ze aangifte heeft gedaan bewijst niets.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem.
Ah thnx.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat knopje van dat vogeltje
Heb je haar kop gezien?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef Atak het volgende:
Ebru is echt zo'n vrouw die bij iedereen de deur intrapt en daarna loopt te huilen als ze een donderslag op haar snuit krijgt.Niet dat ze natuurlijk niet mag zeggen wat ze allemaal zegt. Als je haar tweets zo een beetje leest dan is ze hondsdol. Over paar maanden/jaren krijgt ze geen aandacht meer en dan vraag ik me af hoe het dan met haar afloopt. Ze gaat dan waarschijnlijk aan de drugs of de prostitutie in.
Das nie echt, joh.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, maar jawel hoor.quote:
Kleine kans dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Grote kans dat hij gelijk heeft. Dat ze aangifte heeft gedaan bewijst niets.
Nah mensen horen niet beroofd te worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Of het is een typisch geval van boontje komt om zijn loontje!
Als dat waar is, en ik heb gezien dat het waar is, dan speelt ze met haar leven.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie, maar jawel hoor.
Het enige probleem in deze is ebru zelf.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kleine kans dat hij gelijk heeft.
Er is geen sprake van incidenten met DNA-uitgedaagden, het is een structureel probleem. Als zoiets in de publiciteit komt kun je er vanuit gaan dat het waar is. Zeker als het iemand betreft die aan de lopende band wordt bedreigd door de doelgroep.
De post van de de turk die ik citeerde in dit topic is daar voorspelbaar illustratief voor, en derhalve onderdeel van het probleem.
Het maakt haar niet relevant, en haar een smerige aandachtshoer noemen maakt jou ook niet bepaald relevanter.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef polderturk het volgende:
Ebru doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het enige probleem in deze is ebru zelf.
Ik laat er geen traantje om in dit geval. Laat ik het zo stellen: liever zij dan een lieve oude oma.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah mensen horen niet beroofd te worden.
Dat zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat waar is, en ik heb gezien dat het waar is, dan speelt ze met haar leven.
Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik laat er geen traantje om in dit geval. Laat ik het zo stellen: liever zij dan een lieve oude oma.
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het maakt haar niet relevant, en haar een smerige aandachtshoer noemen maakt jou ook niet bepaald relevanter.
Wtf zit je ineens met dat vochtig...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.
wil jij een komkommer?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.quote:
Nu sla je lichtelijk door, Ceberut.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan.
Nee, eens. Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.
Is dit een uitnodiging om bij jou thuis de boel leeg te halen?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.
't Is ook niet alsof ze in een donker steegje onder dreiging met een vuurwapen is beroofd van al haar bezittingen. Ze wilde stoer doen en daar hadden die straatjochies geen boodschap aan. Nog even los natuurlijk van het gegeven dat die gasten gewoon fout bezig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.
Ja die tweet zag ik ook, maar dat lijkt me geen concrete dreiging.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik las ook dat iemand haar wilde neersteken.
Of gewoon helemaal niet jongens :pquote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.
Post even je adres dan kunnen we eens onderzoeken of je dat echt vindt.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.
Kijk die vochtige face dan!quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf zit je ineens met dat vochtig...
Ja uiteraard, dat leek me overbodig om te vermelden.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.
Oh dus je kunt mensen ook kwaad doen op emotioneel niveau? Nu gaan we ergens heen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Post even je adres dan kunnen we eens onderzoeken of je dat echt vindt.
dat zegt genoeg iddquote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Grappig boe bepaalde personen het normaal schijnen te vinden dat mensen worden bestolen.
Geen kwaad woord daarover.
Typisch.
Kijk nou maar uit. Straks krijg je te horen dat je legendarisch probeert te doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof die ene user niet al irritant genoeg is met zijn vochtig.
Aparte conclusie.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh dus je kunt mensen ook kwaad doen op emotioneel niveau? Nu gaan we ergens heen.
En wederom laat de PC-brigade het afweten. Begint jou ook een bepaald patroon op te vallen?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Grappig boe bepaalde personen het normaal schijnen te vinden dat mensen worden bestolen.
Typisch.
Altijd weer typisch ja.. Zijn de standaard trolletjes in dit soort topics..quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Typisch.
Ik ben het niet eens met jouw stelling dat Vochtige Legende niemand kwaad doet. Haar haatcolumns en haattweets bewijzen het tegenovergestelde.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Aparte conclusie.
Jij geeft notabene aan dat het een zuiver materiële kwestie betreft. Al vermoed ik dat er niet veel te halen valt denk ik toch dat je er anders mee omgaat als jou spullen ontvreemd worden.
Duivels dilemma mijn waarde Ceberut.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw stelling dat Vochtige Legende niemand kwaad doet. Haar haatcolumns en haattweets bewijzen het tegenovergestelde.
Na dit soort tweets hoeft ze niet bepaald op steun uit de onverwachte hoek te wachten:quote:Op maandag 27 juni 2016 22:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wederom laat de PC-brigade het afweten. Begint jou ook een bepaald patroon op te vallen?
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Volgens mij is dit ook niet de eerste keer dat ze zich uit.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Na dit soort tweets hoeft ze niet bepaald op steun uit de onverwachte hoek te wachten:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Ja, ze heeft er anders nooit een handje van om dit soort shit rond haar persoontje in haar voordeel te gebruiken hè. Dat snap ik vanuit haar positie ook wel, maar dat maakt ook wel dat ik het minder erg vind dan in het geval van een random persoon.quote:
Ik volg je niet. Wat had je precies verwacht?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Puur racisme is het eigenlijk. Als het Goedvolk "onderbuik" kan roepen dan zijn ze er als de kippen bij. Ze hebben daar een soort zesde zintuig voor, binnen 10 seconde heeft het hele kliekje zich verzameld in het topic. Dat is; als het autochtoon onderbuik is, als het onderbuik van mensen met een exotische afkomt is dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Misschien moet je je eens wat minder focussen op "de andere partij".quote:Op maandag 27 juni 2016 22:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Puur racisme is het eigenlijk. Als het Goedvolk "onderbuik" kan roepen dan zijn ze er als de kippen bij. Ze hebben daar een soort zesde zintuig voor, binnen 10 seconde heeft het hele kliekje zich verzameld in het topic. Dat is; als het autochtoon onderbuik is, als het onderbuik van mensen met een exotische afkomt is dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Je snapt nog steeds niet dat je jezelf tegenspreekt in twee zinnen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ze heeft er anders nooit een handje van om dit soort shit rond haar persoontje in haar voordeel te gebruiken hè. Dat snap ik vanuit haar positie ook wel, maar dat maakt ook wel dat ik het minder erg vind dan in het geval van een random persoon.
Nog even los van het feit dat berovingen walgelijk triest zijn en die teringmongooltjes flink aangepakt moeten worden hè, want dat moet er blijkbaar expliciet bij hier.
Ze moet het hebben van de aandacht rondom haar persoon. Ze heeft verder geen vaardigheden waar ze haar geld mee kan verdienen. Dit is haar verdienmodel.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hoe gebruikt ze dit in haar voordeel?
Nee, natuurlijk niet. Maar ze staat nu al weer een tijdje in de spotlight en dat is voor een columniste vrij handig natuurlijk. En de toon is direct ook weer mooi gezet door die labiele tweets van haar.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat je jezelf tegenspreekt in twee zinnen.
Verrassend.
Maar los daarvan. Hoe gebruikt ze dit in haar voordeel? Wordt hiermee de kans op bedreigingen en weer moet verhuizen minder, of lul je maar wat?
Waarom? Jij kan je niet voorstellen dat iemand zich op zo'n manier uit als zij dagelijks uitgescholden wordt door een bepaalde bevolkingsgroep en ook nog eens beroofd wordt en bij haar ingebroken wordt door mensen uit diezelfde bevolkingsgroep?quote:
Dat weegt nou niet echt op tegen de gevaarlijke situatie waarin zij zich bevindt, dat ze moet verhuizen, haar ouders niet meer op kan zoeken in hun thuisland etc. etc.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ze staat nu al weer een tijdje in de spotlight en dat is voor een columniste vrij handig natuurlijk. En de toon is direct ook weer mooi gezet door die labiele tweets van haar.
Dan leg ik ook geen zout op die slakken.quote:Overigens zie ik oprecht even niet hoe ik mezelf tegenspreek, excuus ik ben al best een tijdje wakker.
Ze schrijft prima columns. Haar benarde persoonlijke situatie is daar een illustratie van.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze moet het hebben van de aandacht rondom haar persoon. Ze heeft verder geen vaardigheden waar ze haar geld mee kan verdienen. Dit is haar verdienmodel.
Ze heeft het "geluk" gehad dat ze Theo's plek kon krijgen. That's it. Anders had niemand haar gekend.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze schrijft prima columns. Haar benarde persoonlijke situatie is daar een illustratie van.
Als ze slecht schreef en geen rake snaren raakte had niemand aandacht aan haar besteed.
Nee, dat kan ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo reageert. Lekker aandachtzoeken voor elke scheet die je overkomt. Weet je hoeveel mensen overvallen worden? Hoeveel mensen vinden zich belangrijk genoeg dat, op bijzonder kinderlijke wijze overigens, als een dreinend kind aan de hele wereld kenbaar te willen maken omdat ze zo op aandacht kicken?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom? Jij kan je niet voorstellen dat iemand zich op zo'n manier uit als zij dagelijks uitgescholden wordt door een bepaalde bevolkingsgroep en ook nog eens beroofd wordt en bij haar ingebroken wordt door mensen uit diezelfde bevolkingsgroep?
Verwacht had ik niks. Ik weet inmiddels wel hoe het werkt. Als ik zulke opmerkingen had gemaakt als in dit topic over bijvoorbeeld een Groenlinkser wiens auto in de brand was gestoken dan weet ik zeker dat binnen no-time heel de PC-brigrade aanwezig was om mij af te branden.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat had je precies verwacht?
Hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
Onvergelijkbare gevallen. Met haar gedrag kan Ebru niet bepaald op sympathie rekenen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verwacht had ik niks. Ik weet inmiddels wel hoe het werkt. Als ik zulke opmerkingen had gemaakt als in dit topic over bijvoorbeeld een Groenlinkser wiens auto in de brand was gestoken dan weet ik zeker dat binnen no-time heel de PC-brigrade aanwezig was om mij af te branden.
Van sommigen niet, van anderen juist weer wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:43 schreef Ceberut het volgende:
Met haar gedrag kan Ebru niet bepaald op sympathie rekenen.
Die situatie verbetert ze nou ook niet echt met haar labiele tweets en columns schrijven zal ze toch wel blijven doen. Haar gevaarlijke situatie zal neem ik aan ook niet opeens enorm verslechteren door de media-aandacht, aangezien ze die zelf opzoekt. Dus ja, wat is persoonlijk gewin? Haar columns zullen wel weer even een populariteitspiekje krijgen, dat is een positievere wending dan de meeste mensen kunnen geven aan een beroving.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat weegt nou niet echt op tegen de gevaarlijke situatie waarin zij zich bevindt, dat ze moet verhuizen, haar ouders niet meer op kan zoeken in hun thuisland etc. etc.
Nee, persoonlijk gewin haalt ze hier niet echt uit imo.
U jelly?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze heeft het "geluk" gehad dat ze Theo's plek kon krijgen. That's it. Anders had niemand haar gekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |