Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik laat er geen traantje om in dit geval. Laat ik het zo stellen: liever zij dan een lieve oude oma.
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het maakt haar niet relevant, en haar een smerige aandachtshoer noemen maakt jou ook niet bepaald relevanter.
Wtf zit je ineens met dat vochtig...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.
wil jij een komkommer?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Op je tenen gestapt? Dat is de stijl die vochtige Ebru zelf hanteert.
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.quote:
Nu sla je lichtelijk door, Ceberut.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan.
Nee, eens. Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.
Is dit een uitnodiging om bij jou thuis de boel leeg te halen?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.
't Is ook niet alsof ze in een donker steegje onder dreiging met een vuurwapen is beroofd van al haar bezittingen. Ze wilde stoer doen en daar hadden die straatjochies geen boodschap aan. Nog even los natuurlijk van het gegeven dat die gasten gewoon fout bezig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt een leuk persoon maar wens haar geen berovingen etc toe.
Ja die tweet zag ik ook, maar dat lijkt me geen concrete dreiging.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik las ook dat iemand haar wilde neersteken.
Of gewoon helemaal niet jongens :pquote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.
Post even je adres dan kunnen we eens onderzoeken of je dat echt vindt.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die jongens hebben haar ook niets aangedaan. Dat materiële kan ze weer vervangen. Hup niet zeuren en doorgaan.
Kijk die vochtige face dan!quote:Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf zit je ineens met dat vochtig...
Ja uiteraard, dat leek me overbodig om te vermelden.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zij gaat dit ongetwijfeld enorm in haar voordeel gebruiken. In dat opzicht heb ik ook liever dat zij beroofd wordt dan een willekeurige bejaarde of whatever.
Oh dus je kunt mensen ook kwaad doen op emotioneel niveau? Nu gaan we ergens heen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Post even je adres dan kunnen we eens onderzoeken of je dat echt vindt.
dat zegt genoeg iddquote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Grappig boe bepaalde personen het normaal schijnen te vinden dat mensen worden bestolen.
Geen kwaad woord daarover.
Typisch.
Kijk nou maar uit. Straks krijg je te horen dat je legendarisch probeert te doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof die ene user niet al irritant genoeg is met zijn vochtig.
Aparte conclusie.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh dus je kunt mensen ook kwaad doen op emotioneel niveau? Nu gaan we ergens heen.
En wederom laat de PC-brigade het afweten. Begint jou ook een bepaald patroon op te vallen?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Grappig boe bepaalde personen het normaal schijnen te vinden dat mensen worden bestolen.
Typisch.
Altijd weer typisch ja.. Zijn de standaard trolletjes in dit soort topics..quote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef marsan het volgende:
Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |