Mwah ik ben niet slachtoffer genoeg,,quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Scherp. Misschien ook columnist worden. Kwestie van tijd dat ebru de pen neerlegt.
Hier, dit zijn de jochies die haat zaaien:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Spring jij weer in je slachtofferrol? Umar de trol is duidelijk haat aan het zaaien. Ze is weer als een kip zonder kop aan het schelden voor aandacht en de moslimhater Nazis komen haar weer verdedigen. Alles om maar hun moslimhaat te kunnen spuien.
Eloquente dame hoor.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Die jongens zijn gewoon aan het spelen beetje de buurt samenbrengen snap dat dan !!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hier, dit zijn de jochies die haat zaaien:
https://www.youtube.com/channel/UCLc9d2eLuOBv7tVw2eh-wrA
Ebru constateert alleen maar en durft de tyfus te benoemen waar we in dit land mee te maken hebben.
Je bericht verraadt gelijk dat jij een racistische pvv-drol bent. Een aanhanger van dom-rechts. Iedere persoon die ook maar twee slecht geschreven artikelen van haar gelezen heeft weet haar motief: Aandacht. Ze is een eersteklas aandachtshoer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Je turkse hersentjes zijn te klein om haar daadwerkelijke motieven te begrijpen.
Je bericht verraadt gelijk dat jij een racistische pvv-drol bent. Een aanhanger van dom-rechts. Iedere persoon die ook maar twee slecht geschreven artikelen van haar gelezen heeft weet haar motief: Aandacht. Ze is een eersteklas aandachtshoer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
hersentjes zijn te klein om haar daadwerkelijke motieven te begrijpen.
Wilders is 3x niks, maar wil je dat Lammetje straks het beledigen van Marokkaans straattuig gaat bevechten?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Kuzu dan aan de macht komt
Jij bent vast een Turk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:53 schreef Kaas- het volgende:
Dat mens is zo irritant dat ik niet helpen kan erom te moeten gniffelen dat haar telefoontje weer eens is afgepakt.
En de moslims helpen haar een handje door haar telefoon te jatten. Waarna dat hier een beetje wordt weggewuifd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Spring jij weer in je slachtofferrol? Umar de trol is duidelijk haat aan het zaaien. Ze is weer als een kip zonder kop aan het schelden voor aandacht en de moslimhater Nazis komen haar weer verdedigen. Alles om maar hun moslimhaat te kunnen spuien.
Gevoelens zijn belangrijker dan geweld.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:37 schreef Opkloter het volgende:
Wel typisch dat je hier dat linkse volk allerlei geweld ziet goedpraten. Nare types zitten er hier op fok.
Waarschijnlijk wel. Ik denk dat ze al 50 bedrijven hebben benaderd en dat ze overal zijn afgewezen. Dit komt natuurlijk door hun achternaam, niet omdat ondermaatse prestaties leveren. Tja dan zit er niets anders op dan mensen lastig vallen en bestelen. Die vieze witte Nederlanders hebben er zelf voor gezorgdquote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:46 schreef wolkentoetje het volgende:
Is dit weer dat kleine groepje kansenjongeren zonder stageplaats die dagelijks op tienertoer zijn en overal kattekwaad uithalen?
Iedere persoon die ook maar twee slecht geschreven artikelen van haar gelezen heeft weet haar motief: Aandacht. Ze is een eersteklas aandachtshoer.quote:
Die bedreigingen kwamen pas nadat ze dergelijke uitlatingen deed, Ebru is gewoon een vuile provocateur.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom? Jij kan je niet voorstellen dat iemand zich op zo'n manier uit als zij dagelijks uitgescholden wordt door een bepaalde bevolkingsgroep en ook nog eens beroofd wordt en bij haar ingebroken wordt door mensen uit diezelfde bevolkingsgroep?
Hij krijgt teveel steun van mede-fascisten in NWS.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Word je nou zelf niet moe van dit soort posts keer op keer?
een turkse die wel geintegreerd is....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:46 schreef Wexler het volgende:
[..]
Die bedreigingen kwamen pas nadat ze dergelijke uitlatingen deed, Ebru is gewoon een vuile provocateur.
Ben geen Turk en Ebru is niet geïntegreerd maar een Uncle Tom.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:51 schreef flibber het volgende:
[..]
een turkse die wel geintegreerd is....
verkaast noemen jullie dat toch?
Correct, dat is mijn fetisj.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:10 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Jij wil ook beroofd worden door Mocro's?
Jouw posts zijn puur non-argumenten omdat je niet capabel genoeg bent om met fatsoenlijke standpunten te komen. Wat dat betreft verschil je niets van het stereotype Wilders-aanhanger.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:47 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hij krijgt teveel steun van mede-fascisten in NWS.
Ze probeerde een foto te maken van degene die haar bedreigde. Toen werd de telefoon afgepakt. Lijkt me toch een issue.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Ludachrist het volgende:
Die tweets van Ebru. Wat een drukte over een gestolen telefoon.
Het gaat om het zoveelste voorbeeld van straatterreur van Marokkaans tuig. Terwijl tegen Geert Wilders aangifte werd gedaan, blijkt keer op keer dat zijn uitspraken kloppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Ludachrist het volgende:
Die tweets van Ebru. Wat een drukte over een gestolen telefoon.
Nu ja, bedreigen is wellicht wat sterk. In de aangifte staat dat er jongens rondliepen die riepen 'Ebru moet verhuizen, nanananana'. En er kwam een jongen op een scooter langs die hoer riep, maar er is nergens te vinden dat die ook stopte ofzo. Erg onbeschoft en een rare actie, maar om dat nou een bedreiging te noemen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ze probeerde een foto te maken van degene die haar bedreigde. Toen werd de telefoon afgepakt. Lijkt me toch een issue.
Dit is toch gewoon Bruinhemdengedrag wat we bij de nazi's ook zagen?
'Ebru moet verhuizen, nanananana'.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het gaat om het zoveelste voorbeeld van straatterreur van Marokkaans tuig. Terwijl tegen Geert Wilders aangifte werd gedaan, blijkt keer op keer dat zijn uitspraken kloppen.
En wat daarna gebeurde.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Ebru moet verhuizen, nanananana'.
Straatterreur.
Oke Jan.
En omdat ze haar een vervelend wijf / afvallige vinden mogen ze haar huis binnendringen en leegroven, de muren bekladden, haar met geweld beroven van haar mobiel etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Elke Nederlander ziet toch gewoon dat zij een vervelend wijf is?
Ze gingen elkaar filmen en haar telefoon werd uit haar hand geslagen?quote:
Daar hebben we weer een "ze vroeg erom met 'r korte rokje" goedprater van vrouwenhaat, criminaliteit en zinloos geweld.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu ja, bedreigen is wellicht wat sterk. In de aangifte staat dat er jongens rondliepen die riepen 'Ebru moet verhuizen, nanananana'. En er kwam een jongen op een scooter langs die hoer riep, maar er is nergens te vinden dat die ook stopte ofzo. Erg onbeschoft en een rare actie, maar om dat nou een bedreiging te noemen?
Toen kwam Ebru erachter dat de jongens die haar 'bedreigden' op de tramhalte waren gaan staan en haar filmden. Zij ging toen terugfilmen en toen ze met de neuzen op elkaar stonden is de telefoon uit haar handen geslagen.
Ik bedoel, het is raar gedrag hoor, van die Marokkanen. Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven. Maar de manier waarop Ebru reageert is net zo goed volledig overtrokken.
Ik schrijf nota bene in diezelfde post nog dat ze met hun poten van andermans spullen hebben af te blijven. Kun jij überhaupt lezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Daar hebben we weer een "ze vroeg erom met 'r korte rokje" goedprater van vrouwenhaat, criminaliteit en zinloos geweld.
Wat een verrijking.
Maar ondertussen vroeg ze erom.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik schrijf nota bene in diezelfde post nog dat ze met hun poten van andermans spullen hebben af te blijven. Kun jij überhaupt lezen?
Precies,heeft er al een GL mevrouw getwittert dat ze een stageplaats voor deze kansenparels heeft?quote:
Wat een scherpe, maar bovenal originele reactie zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Precies,heeft er al een GL mevrouw getwittert dat ze een stageplaats voor deze kansenparels heeft?
Het zal er hoe dan ook van komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef Ludachrist het volgende:
'De enige oplossing' zegt 'ie. Hou op met me hoor.
Dan moet je dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
wat nou als je je in geen van beide kampen thuis voelt :s
ohquote:
Dan start je een derde kamp Overigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
wat nou als je je in geen van beide kampen thuis voelt :s
oh dat verkies ik denk ik wel boven de doodquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dan start je een derde kamp Overigen.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het zal er hoe dan ook van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |