Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef Kopiko het volgende:
De bewuste tweet:twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
IK kan niet wachten tot maart 2017
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan komt de GROTE Wilders aan de macht.
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Mwoah, dat is niet het geval. Het zal eerder zijn dat ik misschien een te negatief beeld heb van Umar, maar dat is het ook niet echt.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip projectie? Wat jij denkt dat haar motieven zijn, zijn je eigen motieven.
Dat heeft hij wel maar wil het liever onder het vloerkleed schuiven.Hij maskeert dit met een slap verhaal dat Ebru Umar op aandacht kickt. De columniste zou dus eigenlijk geen aandacht moeten willen hebben. Wat natuurlijk de grootst mogelijke bullshit is voor iemand die columns schrijft.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De tijd van fatsoenlijk keuvelen lijkt mij al lang voorbij. We zijn bij de fase dat vrouwen uit hun huizen worden gejaagd door Marokkanen. Ebru is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die vlucht uit door moslims bezet gebied in Europa. Je hebt blijkbaar geen idee wat er gaande is.
Als die vuilniszakken zich gewoon eens gedragen hoeven we ons hier niet eens druk om te maken.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwoah, dat is niet het geval. Het zal eerder zijn dat ik misschien een te negatief beeld heb van Umar, maar dat is het ook niet echt.
Het is ook niet bepaald een onbekend fenomeen hè, dat schreeuwen op social media e.d. om maar zo veel mogelijk aandacht gevestigd te krijgen op jouw "zaak". Geenstijl, waar Umar het volgens mij wel goed mee kan vinden, heeft er ook een handje van. Op het moment dat haar zoiets overkomt sterkt dat haar in haar overtuiging, denk ik. En de geenstijl-manier van het vuurtje flink aanhouden waardoor "de zaak" even in het algemeen meer aandacht krijgt, werkt volgens mij vaak best goed.
Ach doe toch normaal, waar is die laatste zin in godsnaam goed voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als die vuilniszakken zich gewoon eens gedragen hoeven we ons hier niet eens druk om te maken.
Berberaapjes zijn echt het minste volk op aarde.
Wat is het toch heerlijk discussiëren hier hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is per definitie altijd het geval.
Je bedoelt dat Kuzu dan aan de macht komtquote:Op maandag 27 juni 2016 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga toch weg met je onzin. Spring jij weer in je slachtofferrol? Umar de trol is duidelijk haat aan het zaaien. Ze is weer als een kip zonder kop aan het schelden voor aandacht en de moslimhater Nazis komen haar weer verdedigen. Alles om maar hun moslimhaat te kunnen spuien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:39 schreef Hathor het volgende:
Ahhh alle butthurt Turken zitten in dit topic, ik mistte ze al in het EK forum.
Dit slaat echt nergens op. Je turkse hersentjes zijn te klein om haar daadwerkelijke motieven te begrijpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Spring jij weer in je slachtofferrol? Umar de trol is duidelijk haat aan het zaaien. Ze is weer als een kip zonder kop aan het schelden voor aandacht en de moslimhater Nazis komen haar weer verdedigen. Alles om maar hun moslimhaat te kunnen spuien.
Uh oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gniffelende mannen neemt men toch niet serieus?
Ik niet iig!
Ik spring helemaal niks, ik moet gewoon smakelijk lachen om al die mad Turken hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Spring jij weer in je slachtofferrol? Umar de trol is duidelijk haat aan het zaaien. Ze is weer als een kip zonder kop aan het schelden voor aandacht en de moslimhater Nazis komen haar weer verdedigen. Alles om maar hun moslimhaat te kunnen spuien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |