SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 27-06-2016 20:49:47 ]
Lmao best veel van die fitgirls hebben dat. Zijn vast gaan trainen omdat ze vroeger lelijk waren en geen aandacht kregen.quote:
ik vraag me af voor hoeveel mensen hier dat geldtquote:Op maandag 27 juni 2016 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao best veel van die fitgirls hebben dat. Zijn vast gaan trainen omdat ze vroeger lelijk waren en geen aandacht kregen.
Hier traint niemandquote:Op maandag 27 juni 2016 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vraag me af voor hoeveel mensen hier dat geldt
ik ook #homegymquote:Op maandag 27 juni 2016 22:52 schreef Drinky het volgende:
Ik was trouwens net gaan trainen #bouldergym
ufffffffffffffffffffquote:Op maandag 27 juni 2016 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/amandaeliselee/
Deze is ook nicequote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto - 2
[ afbeelding ]
Ik heb een 24-uurs stream van Aziatische dansende peuters nodig.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel Arab money zou je betalen voor een nachtje..
hey sadsatan (ossum) je kan wel je 06 DMen maar eerst je strepen verdienen, sluit maar achter beach aanquote:
dat betekent dat je teveel zuipt en te weinig traintquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:00 schreef Drinky het volgende:
De laatste tijd voelt een avondje trainen zwaarder aan dan een avondje zuipen
3x zuipen in een maand, veel hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat betekent dat je teveel zuipt en te weinig traint
Kan niet heb net ganja geklaptquote:
als 16 jarige denk je natuurlijk dat het normaal is dat je elke week bezopen bent maar dat is niet zoquote:
Voeg daar maar een kleine 10 jaar aan toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
als 16 jarige denk je natuurlijk dat het normaal is dat je elke week bezopen bent maar dat is niet zo
stoer hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voeg daar maar een kleine 10 jaar aan toe.
Nee ik luister niet top40quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:52 schreef seto het volgende:
[..]
ben jelly vriend
luister je nu ook naar mf doom?
Alleen drugs die ons verstrekt zijn door moeder natuur. Zoals Paddo's, Wiet, LSD, XTC, C2H6Oquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer hoor
je gebruikt zeker ook drugs??
Ik ben met de zonnebril in het middenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:27 schreef seto het volgende:
vanaf hier mogen alleen stoere jongens posten
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik denks. Moet nog kamer vindenquote:
FP was altijd retardedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:12 schreef seto het volgende:
was de FP altijd al zo retarded of is het nu nog een schepje erger door al die nexit mongolen?
gewoon niet kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:12 schreef seto het volgende:
was de FP altijd al zo retarded of is het nu nog een schepje erger door al die nexit mongolen?
Wel jammer van die tieten. Zonder kleding zien ze er niet uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is ook nice
https://www.instagram.com/p/BFuzTKDS_mi/
Hoeveel Arab money zou je betalen voor een nachtje..
Classicquote:Op een normale doordeweekse dag eet ik:
6 broodjes (meestal 2 witte en 4 bruine) met ei, kipfilet en nutella of hagelslag.
avondeten is altijd groente, aardappelen en vlees. Geen idee hoeveel dit is maar wel altijd een goed bord vol.
tussendoor net wat er voor handen is.
DAKINGINDANORFquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:39 schreef Beach het volgende:
nu pas got kijken
damn die Tommen die zo het raam uitstapt
hhhahah echt een sadcuntquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:39 schreef Beach het volgende:
nu pas got kijken
damn die Tommen die zo het raam uitstapt
Hoezo, ga je trouwen met die ene man?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Drie keer raden wie er over een maand wrsch heen moet
dus straks heb je EN geen leven EN geen fok.....quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:29 schreef Ethanolic het volgende:
Kk heb echt geen leven. Ik stop met fok. Jullie hoeven niet te dmen.
#logoff
Hoezo: "moet"?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Drie keer raden wie er over een maand wrsch heen moet
Inderdaad. Elke keer hetzelfde, alleen het "wat de pot schaft ontbreekt".quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
LIF / afvallen terwijl ik wil aankomen.
[..]
Classic
zo gaat dat in allochtoonse familiesquote:
ze wordt uitgehuwelijkt corrie.quote:
je beseft je dat bij uithuwelijken de man de keuze maakt en hij dus voor een fatty zou hebben gekozen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:00 schreef seto het volgende:
damn je zou maar uitgehuwelijkt worden aan een fatty
waar ga je heen henkie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:35 schreef fathank het volgende:
Vakantie bitches. Nog ff m'n backpack inpakken en dan 3 weken mezelf ontdekken.
ja maar weet je je zou maar uitgehuwelijkt worden aan een fatty?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
je beseft je dat bij uithuwelijken de man de keuze maakt en hij dus voor een fatty zou hebben gekozen?
Laat je je nou uithuwelijken of niet?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
je beseft je dat bij uithuwelijken de man de keuze maakt en hij dus voor een fatty zou hebben gekozen?
laat je dreadlocks groeienquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:35 schreef fathank het volgende:
Nja weet je ik ben ook al bijna dertig en mss moet ik er gewoon aan gelovenquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat je je nou uithuwelijken of niet?
zie WA-groepquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:38 schreef Questular het volgende:
Lekker! Heb je een backpackers snapchat of instagram aangemaakt zodat we kunnen zien hoe geweldig het allemaal is?
Trouwen is niet hetzelfde als je laten uithuwelijken, sis.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja weet je ik ben ook al bijna dertig en mss moet ik er gewoon aan geloven
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:35 schreef fathank het volgende:
Kan je niet gewoon voor Dima gaan? Redelijk jong en kneedbaar plus hij lift.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja weet je ik ben ook al bijna dertig en mss moet ik er gewoon aan geloven
niet veel, ik ontmoet hem bij de verlovingquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Trouwen is niet hetzelfde als je laten uithuwelijken, sis.
Wat weet je al van hem?
Wow. Dit had ik niet van je verwacht.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
niet veel, ik ontmoet hem bij de verloving
Waar ga je heen Henk?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:47 schreef fathank het volgende:
Thanks corry, zal af en toe even een update doen over hoe fantastisch het allemaal is en alle nieuwe mensen die heb leren kennen
Zie haar signature.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wow. Dit had ik niet van je verwacht.
Heeft hij een beetje intellect en wat van de wereld gezien? Wordt hij ook uit het buitenland ingevlogen of uit een lokale grot getrokken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
niet veel, ik ontmoet hem bij de verloving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |