SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zoiets heb je toch ook in je onderschrift?quote:
Ja klopt.. Dat is geen eigen foto om eerlijk te zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook in je onderschrift?
Ik zie nu mobiel geen onderschriften
Maar dat is geen chufiquote:
en een mooiequote:
Heb je meer ingelijste foto's?quote:
die is ook erg mooiquote:
je denkt zeker dat ik ga vragen of je zelf die steentjes zo hebt neergelegdquote:
Nee die zijn zo gevormd door de miljoenen jaren heenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
je denkt zeker dat ik ga vragen of je zelf die steentjes zo hebt neergelegd
Dat zag ik dus al, hoef je echt geen geoloog voor te zijn suffiequote:Op maandag 27 juni 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zijn zo gevormd door de miljoenen jaren heen
Ja is goed.. Mocht jij Zwabber slaapkamer wel zien ?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zag ik dus al, hoef je echt geen geoloog voor te zijn suffie
ging er wild aan toe daar bij zwabquote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed.. Mocht jij Zwabber slaapkamer wel zien ?
we hadden teveel lol om aan foto's te denken.quote:
Mooi toch dat het dan zo gezellig is ..quote:Op maandag 27 juni 2016 01:22 schreef drakin het volgende:
[..]
we hadden teveel lol om aan foto's te denken.
Gewoon spuitenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:42 schreef sacha het volgende:
lang leve de dopluis maar niet in mijn tuin
Dat ruikt wel lekkerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:47 schreef sacha het volgende:
ik kan het helemaal vol plempen met lavendel...
Maak mn borst maar nat schatquote:Op maandag 27 juni 2016 01:52 schreef sacha het volgende:
[..]
op z'n Fok!s had ik moeten zeggen: 'ja, dat zei mijn man vannacht ook'
Je bent er maar druk mee met die tuin van jequote:Op maandag 27 juni 2016 01:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal uitgegraven, 9 stuks...
ik heb weer ruimte voor lijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee met die tuin van je
fok!quote:Op maandag 27 juni 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Top .. Wie staat er nu boven aan de lijdt?
Eerwaarde kapelleidster van deze tent,quote:
ochquote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
En dat op de dag dat mn moeder overleden is....
Ik wil me hier volledig bij aansluiten...quote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerwaarde kapelleidster van deze tent,
Ik wil publiekelijk even kwijt dat je een kanjer bent.
Je hebt je opgeofferd voor de algemene belangen,
Bleef altijd kalm, liet je niet stangen.
Met zalvende woorden probeerde je brandjes te blussen,
terwijl je gelijktijdig door liet schemeren dat men je reet kon kussen.
De vorige sluiting van dit vehikel was ik fel op tegen,
Bij deze 2e poging verleen ik echter mijn oprechte zegen.
Want helaas hield de nieuwe opleving van 40+ niet lang stand,
Tegen sommige bijdragen was niet iedereen bestand.
Te veel gefok, te veel persoonlijk gekloot,
Zo stierf dit subforum automatisch weer een zachte dood.
Rust (uit) in vrede...
Acht gos Chufquote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
Is ze vandaag overleden?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
Ja vannacht .. Dank jequote:Op maandag 27 juni 2016 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ze vandaag overleden?
Gecondoleerd in dat geval...
Jaquote:
owquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:23 schreef drakin het volgende:
O wat lees ik nu, geen mama meer van chufi?
Gecondoleerd Sjoef
Thanksquote:
Jeetje plotseling? Sterkte Chuufquote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
Ik snap het, je was een prima mod. Ik vraag me af waar ik je onbegrijpbare posts kan lezenquote:
Nou ja dat is kut, sterktequote:Op maandag 27 juni 2016 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt plotseling... Alzheimer....
Je hebt alle tijd van de wereld,zeikerdquote:
Je snapt het niet zoquote:
Uitleggen doe ik niet, krijg watquote:
Wel grappig dat je je smoel weer laat zienquote:
Ik val omquote:
Ja klopt,sterkte met alles.quote:
terrence hill oidquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heette die andere met die blauwe ogen ook al weer?
Ook als aap straks vakantie heeft?quote:
yeah! mijlpaalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel... Die gaat daarna al naar de grote school...
Ik vind 3 uur anders best vroegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
was onzin hoor, ik was gewoon om 7 uur op
hoax! Er zijn alleen kleine scholen op dat eilandquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel... Die gaat daarna al naar de grote school...
nietusquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
hoax! Er zijn alleen kleine scholen op dat eiland
Oeh wanneer gaat het op slotquote:
Wat jij groot vindt(meer dan 10 leerlingen) is op het vaste land heel klein hoor.quote:
Kijk dat is pas een antwoord. Sacha je bent topquote:
heb je het nou over klassen of scholen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat jij groot vindt(meer dan 10 leerlingen) is op het vaste land heel klein hoor.
En hoe breed is dat voor een eilander?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je het nou over klassen of scholen?
hier is sinds kort één brede school
de lengte, maar dan de korte kantquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe breed is dat voor een eilander?
kinderopvang, groep 1 t/m 8, vmbo met eindexamen, havo en vwo alleen eerste 3 jaar, daarna naar de walquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe breed is dat voor een eilander?
En allemaal zitten ze naast elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
kinderopvang, groep 1 t/m 8, vmbo met eindexamen, havo en vwo alleen eerste 3 jaar, daarna naar de wal
ik heb nog niets vernomenquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer gaat je huis geisoleerd worden?
ja, het waait door de stopcontactenquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan nog een kouder zomer worden dan
Pure pöeziequote:
hallelujaquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of een boel kleurtjes, draadloze regenboogstroom
sterktequote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
je kunt beter vragen wat nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:29 schreef chufi het volgende:
Wat slikken jullie tegenwoordig allemaal wel ...?
succesquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:47 schreef sacha het volgende:
waar is die floss smilie nou toch?
*zoeken gaat*
Hier buiten schijnt de zonquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:23 schreef tailfox het volgende:
Bij radio 49 draait er nu een DJ.
ja shameless spamn.
verder
hier ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier buiten schijnt de zon
Oh het is Knokkels
Een zwarte. Ik weet niet, ik heb het nog niet goed bekeken...quote:
Van wie nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
O nee, ik zou hier niet meer posten...
Sorry!!![]()
de burgemeester van Urkquote:
MM schreef ook nergens dat hij niet mag posten, begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
DEnk dat ik aanneem dat MM zich daar niets van aantrekt .. van die burgemeester
Dus hij komt nog wel eens langsquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM schreef ook nergens dat hij niet mag posten, begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.![]()
Geen idee, dat is aan hem, niet aan mij.quote:
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, dat is aan hem, niet aan mij.
Who caresquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaaa! vrij!voor vandaag
nog één week en dan mag ik kamperen
En ga je dat ook doen...quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaaa! vrij!voor vandaag
nog één week en dan mag ik kamperen
Fijne vakantie, ook voor Aap.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik een vakantie plan, reserveer en betaal blijf ik altijd thuis ja?
Sterkte, en hou je taai.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan mooi kut.. Ik moet morgen met een kist lopen maar dat is binnen geloof ik
Sterkte Chufquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan mooi kut.. Ik moet morgen met een kist lopen maar dat is binnen geloof ik
Heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik zit hier nu alleen beneden bij mn broer en zie de drankkasten en denk .. Nee die krijg ik niet op..
Ga nou niet zuipen als je morgen die kist moet dragen...quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik zit hier nu alleen beneden bij mn broer en zie de drankkasten en denk .. Nee die krijg ik niet op..
Onderuit gaan is geen goed plan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou niet zuipen als je morgen die kist moet dragen...
Is niet zo slim, neem daarna maar een borrel dan, veiliger...
Dank Sas.. Koes zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je dan nu maar een te drinken.quote:
Gaat steeds beterquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ook zo, is je gezondheid weer een beetje stabiel?
Kist dragen is best zwaar, lichamelijk en geestelijk.quote:
Was gelukkig maar een heel klein stukjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kist dragen is best zwaar, lichamelijk en geestelijk.
Was het wel mooiquote:
Dat doet goed.quote:
Maar mooi dat je het hebt gedaan !quote:
Sterktequote:
quote:
quote:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:
Welshquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
10 jaar Welshman gehadquote:
Nou het is best zwaar. Ik scheet in mijn broek dat ik die kist moest sjouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
wat dacht je, ik moet haar naar Amsterdam dragen?
Wordt wat lastig ..Kwas met de treinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
wat dacht je, ik moet haar naar Amsterdam dragen?
Beetje leuke Giggs gezien ?quote:
had je je Tena niet in?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is best zwaar. Ik scheet in mijn broek dat ik die kist moest sjouwen.
Verbaasd me niksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje leuke Giggs gezien ?
Ben weg trouwens
Die zijn niet schijt proofquote:
Walesquote:
Wat bedoel jequote:
Okquote:
WALESquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Duits bier is wel lekkerder.. Ga halen dan
Dacht even dat het over je ex ging...quote:
Nee, en ik dacht ik zet het er even bij, voor jullie denken dat ik gek ben geworden.quote:
En ik las in dat andere topic,,quote:Op zondag 3 juli 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en ik dacht ik zet het er even bij, voor jullie denken dat ik gek ben geworden.
Ach, wat zal ik er van zeggen, ik hou het kort en bondig, ik hou in elk niet van het soort teksten dat tot haar 'repertoire' behoorde, te goedkoop, ordinair en teveel rijmelarij.....quote:
Ah, je kent het schitterende lied "Ga maar weg, lazer maar op!" nietquote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een repertoire had,, 1 nummer ken ik
Nog gefietst schuf (gister)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog gefietst schuf (gister)![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)ens-per-jaar-te-doenWaarom gaan ze maar 1 keer per jaar naakt fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog gefietst schuf (gister)![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)ens-per-jaar-te-doenZoals je weet had ik afgelopen dagen wat anders aan mn hoofd, maar anders was ik zeker van de partij geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij elke dag?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom gaan ze maar 1 keer per jaar naakt fietsen.
Volgend jaar weer een kans.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zoals je weet had ik afgelopen dagen wat anders aan mn hoofd, maar anders was ik zeker van de partij geweest
Of je zadel is gejatquote:
Ik was het ook niet echt vn plan hoor...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je zadel is gejat
Maar serieus, ik wil dat ook echt niet zien.
Nee dat snap ik, maar ik snap die gasten niet.quote:
Ikke niet.quote:
Ach het gaat om de vrijheid om ongekleed te kunnen doen wat je wilt... Thuis loop ik ook wel eens in mn blote kont en op een verlaten strand zou ik het misschien ook wel eens kunnen doen.. <aar om daar dan ook nog eens mee te koop gaan lopenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik snap die gasten niet.
Mislukte levensquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik snap die gasten niet.
Ik loop nooit bloot ik vind dat niet fijnquote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het gaat om de vrijheid om ongekleed te kunnen doen wat je wilt... Thuis loop ik ook wel eens in mn blote kont en op een verlaten strand zou ik het misschien ook wel eens kunnen doen.. <aar om daar dan ook nog eens mee te koop gaan lopen
Je slaapt dan ook niet blootquote:Op zondag 3 juli 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop nooit bloot ik vind dat niet fijn
Nee niet helemaalquote:
Ik zou me denk meer thuis voelen op Ijsland dan Floridaquote:
Weinig strand daar volgens mij... Wel heet water meertjesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me denk meer thuis voelen op Ijsland dan Florida
Strand heb ik hier ook al 10 jaar niet gezien (in de zomer, ben niet gek) Herfst, winter is beterquote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig strand daar volgens mij... Wel heet water meertjes
Baai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |