Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedankt knokkels![]()
ik zal![]()
![]()
Didier, DJ ... same differencequote:Afgelopen zondag samen met Didier Koelkast en Rianne Koster-Peters voor LOS TV een reportage gemaakt van #julianapop 2016. Bekijk hem vanaf nu ieder oneven uur op TV of natuurlijk via Youtube!
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Werkgever van vroeger gooide ooit de sleutels van een Chevrolet Corvette Stingray naar me toe en zei, 'hier, zet 'm ff weg als je wil'. Nou, het moest maar.![]()
Oud model, 435 pk. Gewéldig om in zo'n ding te scheuren.
slaap lekker Lucky, u vroegelingquote:
Trusten Luckyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had ooit deze met 500 PK Big Block erin.
[ afbeelding ]
Mazzel!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga erachteraan. Morgen vroeg op.
En daarna Philip Glassquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry Knokkels maar New Order live @ Glastonbury wil ik niet missen.
quote:
Als het over een auto ging, stond jouw auto modelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
Boland & Boland - UFO gaat zeker niet over een auto?
Deur uit, rechtsaf, deur in en *plof*quote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef Melting het volgende:
Knok.... ik val zowat om hier.
Bedankt voor de muziekjes.
Fijne avond nog allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |